Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Czy ktoś może podpowiedzieć w kwestii zakupu ciągnika MF 5465? Mam na oku taki z 2007 roku, nie mam doświadczenia z tą marką. Czy ma jakieś charakterystyczne bolączki i na co zwrócić uwagę? Czy wszystkie modele mają skrzynię Dyna 4? U mnie ma pracować w dużej mierze z turem.

Opublikowano (edytowane)

Wszystkie miały dyna 4 co do bolączek nie pamiętam jaka tam jest pompa wtryskowa były bodajże wersje z pompą CAT czy coś drogie w naprawie. Ogólnie ciągnik nie ma wielu wad i bolączek jest dość prosty a skrzynia klepana latami ma dobra opinię.

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano
1 godzinę temu, racic napisał(a):

Szukaj na  sisu  bo Perkins ma problem z układem paliwowym 

Jeśli pompa Cat-a to na pewno bedą problemy.

Sama w sobie jest porażką tzn dopóki chodzi jest ok a jak zaczynasz mieć czarno w zbiorniku paliwa znaczy że już się kończy owa pompa.

A co za tym idzie wtryskiwacze itp..

Ciagniki fajne zwrotne skrzynia ok.

 

Opublikowano
4 godziny temu, Uziu92 napisał(a):

jak Perkins na cr to unikaj jak ognia.

Co to znaczy na cr?

2 godziny temu, MarcinKa napisał(a):

Jeśli pompa Cat-a to na pewno bedą problemy.

Sama w sobie jest porażką tzn dopóki chodzi jest ok a jak zaczynasz mieć czarno w zbiorniku paliwa znaczy że już się kończy owa pompa.

A co za tym idzie wtryskiwacze itp..

Ciagniki fajne zwrotne skrzynia ok.

 

CAT jest wadliwy czy drogi w naprawie? Jak długo wytrzymują bez naprawy?

Opublikowano
Godzinę temu, JacekBojaroj napisał(a):
3 godziny temu, MarcinKa napisał(a):

CAT jest wadliwy czy drogi w naprawie? Jak długo wytrzymują bez naprawy?

Nie wiem jak obecnie ale do pompy CAT nie bylo części do wymiany.

Jest wadliwa bo zanieczyszcza paliwo olejem w jakiś sposób z silnika i po pierwsze sama się rozlatuje a po drugie padają wtryski comon raila od zanieczyszczeń które sama puszcza na układ wtryskowy.

 

 

Opublikowano

był Perkins w tych ciągnikach na pompie vp30 Bosch i zwykłych wtryskiwaczach też Bosch gdzie regeneracja jednego wtrysku max 200 zł, pompy pewnie 4-5 tys . był Perkins na common rail układ tzw cat, bardzo drogi w naprawie i awaryjny, był sisu na pompie vp30 i sisu na cr, wszystko zależne od rocznika. układ cata lepiej omijać

Opublikowano
25 minut temu, hubertuss napisał(a):

Tam było sporo rodzajów silników ale 2007 to raczej będzie na zwykłej pompie. Pompa CAT nie obsługiwała wtrysków cr czyli comon rail tylko zwykłe.

Dziękuję, wiem w takim razie, że muszę zwrócić uwagę na pompę wtryskową.

7 godzin temu, Uziu92 napisał(a):

był Perkins w tych ciągnikach na pompie vp30 Bosch i zwykłych wtryskiwaczach też Bosch gdzie regeneracja jednego wtrysku max 200 zł, pompy pewnie 4-5 tys . był Perkins na common rail układ tzw cat, bardzo drogi w naprawie i awaryjny, był sisu na pompie vp30 i sisu na cr, wszystko zależne od rocznika. układ cata lepiej omijać

Dziękuję za podpowiedź.

Opublikowano
10 godzin temu, hubertuss napisał(a):

Pompa CAT nie obsługiwała wtrysków cr czyli comon rail tylko zwykłe.

Obsługiwała bo koledze sie rozdupcy.....o

I musiał je robić i tanio nie było.

Na pewno ma comon raila

16 godzin temu, Uziu92 napisał(a):

. układ cata lepiej omijać

Z cała stanowczością tak.

Opublikowano
23 godziny temu, semos napisał(a):

A jakie opinie o tych silnikach? Też MF tylko z 2011 r. Warto się interesować ciągnikiem z tym silnikiem?

 

IMG_20241214_161126.jpg

 

Teraz, racic napisał(a):

 

Mam MF 5465 z silnikiem sisu  z tego roku  był brany nowy nie ma się do czego przyczepić  jak na razie 

Opublikowano
W dniu 15.12.2024 o 17:58, semos napisał(a):

Kupiłeś nówkę w 2011r? Ile godzin zrobiłeś?

Mam prawie 6000  żadnych  poważnych awarii nie było łożysko na pompie wody padło dwa razy ,wymieniony czujnik  prędkości bo  padł kalibracja skrzyni to serwis  a oleje to sam  podmianki robię  

Opublikowano

Witam, dołączam się do tematu, i mam takie pytanie,MF 5475 z 2008 roku, 4900mtg, Perkins, z odmy delikatnie kapie olej, nie dymi, co może być przyczyną ? Czy to jest normalne w tych modelach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v