Skocz do zawartości

Od czego zacząć sprawdzanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Po uprawach traktor 5011 ciężko zaczął mi palić. Trzeba długo kręcić żeby zapalił, gdy już łapie to zgaśnie nie utrzyma pracy aż za którym razem. Gdy już zapali to już już normalnie chodzi zgasze go i normalnie pali a na następny dzień to samo. I teraz od czego zacząć sprawdzanie? 

Edytowane przez Rafał2222
Opublikowano

@Rafał2222ty go dopiero kupiłeś w tym roku? teoretycznie już od +5 powinno się wciskać, wcześniej dobrze jest podpompować bo jak choć trochę cofło paliwo, słabe ciśnienie to nic nie da.

Mój pali nawet przy minusowych temperaturach całkiem dobrze pod warunkiem że dobrze przepompowany, gdyż o ile latem dobrze trzyma paliwo to zimo już się cofa 

Opublikowano

zetory zawsze miały problem z cofaniem paliwa- zapowietrzaniem dla sprawdzenia odpiąć wężyki z baku wsadzić do pojemnika z ON  aby poziom był nad wtryskami włączyć na chwilę silnik zagasić następnego dnia jak pali to puszcza pompka albo wymienić przewody .można zawsze podpompować lub zamontować dodatkowo  elektryczną pompkę 

Opublikowano

zależy gdzie ucieka normalnie szczelność powinna być dzięki zanurzeniu końców węży w paliwie a jak to nie pomaga to zaworek z czasem również szlag trafi bo to są drgania tysiące razy na dzień niekiedy puszcza przez ręczną pompkę 

Opublikowano

Wężyk zasilania wymieniłem jakie półtora roku temu razem z pompką. Powrót mam wężyk przezroczysty i widzę czy co tam się dzieje. Ja ten zaworek wywaliłem i poprzedniej zimy palił dobrze. 

Opublikowano (edytowane)

Od ostatniego pompowania pali dobrze. Zobaczymy jak postoi dłużej na razie pali dobrze nawet po nocy po mrozie -4  fajnie zapalił bez pompowania tylko wcisnąłem ten guzik. Dziękuje za pomoc. Może te pompowanie pomogło. Panowie tak już nie będę tematu nowego zakładać czy zapowietrzony układ hamulcowy może zrobić tak że jedno koło może obraca się ciężej? Bo ostatnio postanowiłem sobie zrobić blokadę i coś się stało. Że słabo hamuję i jedno koło mi trzyma. Dźwięki piszczenie tarcie. Nowy cylinderek nowe przewody od zwolnić do wyrównawcza. Lewe ładnie się odpowietrzyło  a prawe ten pedał no idzie ciężko ale nie twardnienie a że zbiorniczka tak chlupie że aż wywawa płyn. Czy może być też wina np wyrownywacza?  

Edytowane przez Rafał2222
Opublikowano
13 godzin temu, raven18 napisał(a):

Ta pompka kosztuje 350zł, na początek wymienił bym podkładki i przewody a pompkę w ostateczności ;)

A ja nie mówię, że ma ja wymieniać, tylko napisałem co u nas było przyczyną. Wiadomo, że po kolei od najprostszych rzeczy się zaczyna. Swoją drogą u nas wymieniana była chyba jeszcze za ojca, to powiedzmy że min te 12lat temu, to zamawiana z Kalisza kosztowała 200zl. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez fendt614
      Witam ,szukam pomocy z racji tego że założyłem rozdzielacz nieco do tura stoll robusty F35 podłączyłem go bezpośrednio z pompy  T1 jako szeregowo do podnośnika jako drugiego rozdzielacza a T2 wolny spływ w skrzynia,.Pierwsze podpięci i kombinacje podpięcia tura pod 4 gniazda powinno być złącze Faster, moje pytanie jest takie czy przez źle wpięcie od tura moglem rozerwać pompę A1,A2,B1, B2 , czy po prostu ktoś podkręcił zawór ciśnieniowy na maksa że pompa nie wytrzymała? Jak logiczne i tanio sprawdzić rozdzielacz bez uszkodzenia kolejnej pompy, założyć kolejny zawór ciśnieniowy zabezpieczający odrazu za pompą?


    • Przez grzechu17
      Witam,sprawa wygląda następująco sprężarka chodzi ale nie bije powietrza. Co może być przyczyną?
    • Przez lukaszeekk24
      Witam do czego służą te pokrętła
    • Przez rolnikus21
      Witam, wczoraj zaczęły mi wariować wskaźniki na desce rozdzielczej. Temperatura spadała i podnosiła się, paliwo oraz powietrze spadało do zera.
      A teraz mam jeszcze problem że piszczy pod wskaźnikami na desce rozdzielczej.
      Sprawdzałem alternator, naciągałem pasek, sprawdzałem przewody pod deską i wszystkie wydają się w porządku.
      Czy ktoś wie jak to naprawić?
       
    • Przez Radek221
      Hej. Zetor proxima 7441 zgasł w trakcie jazdy, podczas rozebrania silnika były połamane 2 laski popychaczy reszta wygięta, po wymianie popychaczy i kreceniu kluczem wału zawór blokuje o tłok, rozrząd ustawiony prawidłowo. Wałek rozrzadu jak nowy głowica dwa lata po naprawie co może być przyczyną ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v