Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 minuty temu, Desperado napisał(a):

To jest od znajomego ten ciągnik czy gdzieś z ogłoszenia?

Z grupy na FB . Mówił że kiedyś jak wystawił to handlarze proponowali mu 15. A tak to nikt go nie chciał bo stary rocznik 

Opublikowano

No nie wiem, trudno tak określić jak ten remont zrobił, co włożył, jeżeli oryginalny blok, a chodził na wodzie to różnie może być z uszczelnieniem tulei, do tego pęknięty wał, czy blok gdzieś dawał do sprawdzenia, dużo niewiadomych.

Opublikowano
4 minuty temu, Desperado napisał(a):

No nie wiem, trudno tak określić jak ten remont zrobił, co włożył, jeżeli oryginalny blok, a chodził na wodzie to różnie może być z uszczelnieniem tulei, do tego pęknięty wał, czy blok gdzieś dawał do sprawdzenia, dużo niewiadomych.

Wał nowy firmy korurs założony. Chodził na wodzie ale po remoncie zalany jest płynem . Tłoki ,tuleje zetorowskie założył . Z tego co mowil

Opublikowano

Kurde w ciapku wał strzelił? A cóż tam się działo musi mieć niezły nalot mth zmęczenie materiału albo jakieś paproce go składały lub tak było dbane 

Opublikowano
15 minut temu, Ursusursusursus napisał(a):

Silnik robiony bo wysyłał mi nawet zdjęcia z przebiegu remontu . A robił kapitalke bo wał się ukręcił. Blok nie spawany . Mówił że czasami na bruźnie wałek wom wybija

To już wom do roboty.

U mnie jak ostrugało wałek wewnątrz skrzyni to kupiliśmy nowy z super jakością ze skropolu czy jakoś tak. Po roku był ponownie do wymiany.

Udało się dostać popeerelowskiego leżaka, i ten chodzi już któryś rok.

Moja jest z 68r. Zaczynała w skr, później u prywatnego i od 86r u nas.

Opublikowano

Temat zamyka się tym w jakim stanie to jest i ile trzeba wsadzić pracy i PLN żeby było ok.

Czy dużo czy mało ta cena to tylko stan techniczny określić bo jak ma być jako lokata to znaleźć inne hobby.

Patrząc na ceny c330 to cena byłaby w miarę bo co jak co ale za trzydziestki wołają oj wołają...

Opublikowano
7 minut temu, Agrest napisał(a):

To już wom do roboty.

U mnie jak ostrugało wałek wewnątrz skrzyni to kupiliśmy nowy z super jakością ze skropolu czy jakoś tak. Po roku był ponownie do wymiany.

Udało się dostać popeerelowskiego leżaka, i ten chodzi już któryś rok.

Moja jest z 68r. Zaczynała w skr, później u prywatnego i od 86r u nas.

Mówił że sprawdzał i jakiś tam wałek jest do wymiany ale kupił ten wałek i dodaje go do ciągnika . Te pierwsze wypusty chyba są sporo tańsze od tych nowszych ? I chyba ciężko to sprzedać z tego względu na stary rocznik ?

Opublikowano

Jestem zdania że za 5- 10 lat może być to ciągnik niesprzedawalny jeśli polityka unii się nie zmieni.

Nie będzie miał ich kto kupować..  Obecni  użytkownicy całkowicie zakończą działalność  a nowi będą szukać ciągnika 150km +

Opublikowano
Teraz, Agrest napisał(a):

Jestem zdania że za 5- 10 lat może być to ciągnik niesprzedawalny jeśli polityka unii się nie zmieni.

 

A panie, tak to może być z każdym jednym, tymi nowszymi i starszymi, polskimi i zachodnimi, zachodnimi nawet prędzej, takiego ciapka to se do ogródka ktoś nawet kupi.

Opublikowano
4 minuty temu, Ursusursusursus napisał(a):

Mówił że sprawdzał i jakiś tam wałek jest do wymiany ale kupił ten wałek i dodaje go do ciągnika . Te pierwsze wypusty chyba są sporo tańsze od tych nowszych ? I chyba ciężko to sprzedać z tego względu na stary rocznik ?

Już nie pamiętam ale żeby wymienić ten wałek to trzeba rozjechać ciągnik i zdemontować częściowo skrzynię.

Choć mogę się mylić bo coś więcej było robione.

Ale za 500zł nikt tego nie zrobi

Opublikowano (edytowane)
1 minutę temu, Desperado napisał(a):

 takiego ciapka to se do ogródka ktoś nawet kupi. A z zachodnim trupkiem się zostaniesz.

Choinka nie tu miało to być, no ale.

Edytowane przez Desperado
Opublikowano
1 minutę temu, 12Pafnucy napisał(a):

.. na może jako na zabytek?

To nie auto które teoretycznie ma zyskiwać na wartości.

Tego jest na pęczki, by rosło w wartość musi być parcie na zakup takiego ciągnika.

Tylko kto będzie chciał? 

11 minut temu, Desperado napisał(a):

A panie, tak to może być z każdym jednym, tymi nowszymi i starszymi, polskimi i zachodnimi, zachodnimi nawet prędzej, takiego ciapka to se do ogródka ktoś nawet kupi.

Może być i pewno będzie, ale poprostu c330 będzie nieprzydatny w 99% gospodarstw rolnych. 

W sadownictwie tak

Opublikowano

Pieniądze nie mają znaczenia jeśli coś jest potrzebne. 

Ja nie potrafię go wycenić.

Popatrz jak taki rocznik chodzi, wom i zwolnice mogą i kilka tys zł pochłonąć jeśli zlecisz naprawę.

Na zwolnicach może pojeździsz, ale wałek będzie wyskakiwał coraz częściej

Opublikowano

Patrząc na ceny jest w miarę.

Z tego co piszesz pewne rzeczy do naprawy.

Więc urwij te 1500 a najlepiej dwa koła i bierz jak ma Ci się przydać.

A jak zarobkowo to może być różnie.

Za 17 16500 jak silnik jest dobry pasuje.

Opublikowano
19 minut temu, MarcinKa napisał(a):

Patrząc na ceny jest w miarę.

Z tego co piszesz pewne rzeczy do naprawy.

Więc urwij te 1500 a najlepiej dwa koła i bierz jak ma Ci się przydać.

A jak zarobkowo to może być różnie.

Za 17 16500 jak silnik jest dobry pasuje.

Za tyle nie sprzeda . Docelowo wystawił za 19000. 17500 może może sprzeda ale nie wiem 

Opublikowano

Jak Ci zależy negocjuj.

Najlepiej jakbyś kogoś ogarniętego miał żeby Ci pomógł to obejrzeć.

Każda naprawa kosztuje.

Z wypadajacym WOMem nie będziesz robił a jeśli Ci nawet nie potrzebny to jak sprzedasz dalej ewentualnie?

Trzeba zrobić.

Luz na zwolnicach niezbyt fajnie.Też wydatek.

Sumarycznie może być kilka tyś i tyle.

Sprawdź to cudo dobrze, ustaw swoje maximum i już.

Na rok nie patrz,tylko na stan.

A w ogóle kabina jakaś jest czy nie?

Opublikowano
14 minut temu, MarcinKa napisał(a):

Jak Ci zależy negocjuj.

Najlepiej jakbyś kogoś ogarniętego miał żeby Ci pomógł to obejrzeć.

Każda naprawa kosztuje.

Z wypadajacym WOMem nie będziesz robił a jeśli Ci nawet nie potrzebny to jak sprzedasz dalej ewentualnie?

Trzeba zrobić.

Luz na zwolnicach niezbyt fajnie.Też wydatek.

Sumarycznie może być kilka tyś i tyle.

Sprawdź to cudo dobrze, ustaw swoje maximum i już.

Na rok nie patrz,tylko na stan.

A w ogóle kabina jakaś jest czy nie?

Jest kabina rurkowa do niego 

Opublikowano
22 godziny temu, Ursusursusursus napisał(a):

Luz niestety jest na zwolnicach

luz na wale koła to każda 330 będzie mieć bo tam łożyska jednorzędowe a nie stożki jak np. w M-ce czy 4011, kwestia tego jak duży jest bo od tego zależy koszt naprawy

Opublikowano

Ja mam ciapka jednego z pierwszych wypustów, ma obudowę sprzęgła od 28 i niestety całe sprzęgło starego typu też z 28.  Nowego typu sprzęgło+ nowego typu koło zamachowe nie wejdzie bo obudowa sprzęgła jest za krótka 2cm. Gdy ma ruszyć z czymś ciężkim czuje że się śliska 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PioTroK
      Witam. Podjąłem się zmiany opon wraz z felgami w moim C-330 ze względu na zamontowanego tura.
      Zakupiłem na portalu aukcyjnym zestaw opon wraz z felgami 10.75-15.3 i wszystko ładnie pasuje ale mam jeden mały problem.
      Mianowicie krawędź wewnętrzna felgi przy skręcie będzie ocierać o wystający materiał w półosi osi przedniej. Dodam, że mam przód twardy okrągły..
       
      myślałem nad zastosowaniem dystansów lecz nie znalazłem gotowych dystansów, które posiadałyby zatoczenie na felgę aby koła nie opierały się na śrubach..
      lub nad przyszlifowaniem krawędzi półosi przedniej, bo tam spokojnie jest te 5cm materiału który uważam ze jest zbędny.
      moze Wy macie jakieś pomysły. 
    • Przez RolnikAgroKujawski
      Cześć ludzie. Mam pytanko. Jak myślicie co to może być za kierownica. Ursus c330 1974. Po założeniu kapsla od Zetora, bo mam 2 ramienna Zetora w c360 z turem, wygląda trochę jak z Zetora. A i kierownica jest płaska. Być może dziadek ją kiedyś wymieniał 



         

    • Przez igor730
      Witam . Proszę o poradę. C330M. Posiadam rozdzielacz oryginalny podłączony w sposób jak na zdjęciu. 
      Teraz podłączyłem do oryginalnego rozdzielacza dodatkowy rozdzielacz dwusekcyjny z jedna sekcja plywajacateraz ona jest zaślepiona. Odłączyłem rurkę która tworzyła bypass między góra a bokiem rozdzielacza i do górnego króćca podłączyłem przewod do rozdzielacza zewnętrznego gniazdo P a od bocznego króćca z rozdzielacza oryginalnego do nowego rozdzielacza do gniazda T. Generalnie takie połączenie przewija się w internecie. 
      Rozdzielacz zewnętrzny potrzebuje do sterowania ładowaczem z siłownikiem z dwoma przewodami. 
      Problem jest następujący już na samym początku otóż z oryginalnego rozdzielacza mogę podnieść tuza ale nie jestem w stanie go opuścić. Dając wajchę w dół słuchać że pompa pracuje mocno ale tuz nie opuszcza się. 
      W czym jest problem. Wydaje się że olej jest blokowany i nie może wrócić do skrzyni z tuza



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v