John deere 7600 Problem z podnośnikiem
-
Podobna zawartość
-
Przez xsc
Chciałbym zapytać kolegów czy ktoś z Was ma doświadczenia z wtryskami do silnikow John Deere. W internecie pojawiaja sie opinie, ze poprawnie działaja wyłacznie te z dystrybucji JD. Poprawnie sie koduja, silniki pracują lepiej, zas te z dystrybucji denso maja z tym problem. Jakie sa wasze doswiadczenia, zdanie na ten temat? Moze ktorys z Was posiada kody wtryskow, zamontowanych u siebie? W celach porownawczych, moze uda sie rozszyfrowac znaczenie tego kodu?
Zapraszam do dyskusji:)
-
Przez kali88
Witam wszystkich
W załączonym zdjęciu tak wygląda poziom na zgaszonym silniku. Problem się pojawia podczas jazdy, pracy.. Ciągnik z turem poziom spada do tej czerwonej kreski, gdzie łyżka od ziemi jest na poziomie 1 m. Za mała ilość oleju, zapowiedz awarii?
http://manuals.deere.com/omview/OMAL171314_53/OU12401,000193C_53_20071211.html
http://manuals.deere.com/omview/OMAL171314_53/OU12401,0001D29_53_20091017.html
Strony jasno nie podały czy zimny silnik lub podczas pracy pomiar. Obecnie mam zalane 50l.
http://manuals.deere.com/omview/OMAL171314_53/OU12401,0001B62_53_20100923.html
Układ przekładniowy/hydrauliczny
- Przekładnia PowrQuad Plus, liczba biegów 16/16..............
49 l (12.9 U.S.gal.)
- Przekładnia PowrQuad Plus, liczba biegów 24/24..............
50 l (13.2 U.S.gal.)
- Przekładnia AutoQuad Plus, liczba biegów 24/24..............
50 l (13.2 U.S.gal.)
- Przekładnia AutoPowr..............
60 l (15.9 U.S.gal.)
- dodatkowo, z przekładnią biegów pełzających..............
1 l (0.3 U.S.gal.)
- dodatkowo, z napędem przednich kół..............
3 l (0.8 U.S.gal.)
- dodatkowo, z osią TLS..............
3 l (0.8 U.S.gal.)
- z dodatkowym zbiornikiem oleju..............
Czy błędem jak doleje 5-6 litrów? mam na myśli tsl napęd przedni? Da nam to 55+ i wyjdzie jak kolega niżej w temacie.
14 l (3.7 U.S.gal.)
-
Przez NowyRolnik2
witam mam problem z 6930 skrzynia power quad ABCDE i 4 polbiegi ze sprzęgłem w dźwigni.
Problem polega na tym ze przy zmianie polbiegu z 2 na trzeci zatrybia po chwili. Zdąża spaść obroty chwilę się zastanowi i ciągnie. Im większe obciążenie tym dłużej trwa zmiana.
Zarówno w dół jak i w górę.
Jak juz załapie to ciągnie elegancko nie czuć żeby coś się slizgalo nie ma też niepokojących dźwięków. Żadne kontrolki się nie świecą.
Ciśnienie 17 czy 18 bar w normie dla tego modelu wg specyfikacji.
Ojej ladny czysty .
Rewers wzorowo nic nie szarpie, nie stuka.
Czy pomoże kalibracja ?
Czy to wina jakiegoś czujnika?
Czy grubszy temat jak podtarte tarczki? Troche nie chce mi się tam zaglądać.
Może miał ktoś podobny przypadek.
-
Przez kamil1480
Witam Zastanawiam się nad zakupem ciągnika do 150km i myślę o 6620 w power quad Nie ukrywam ze będzie głównym koniem pociągowym i myślę na co zwrócić uwagę przy zakupie by nie trafić na bubla bo ceny są od 140-200tys, a utopić taki pieniądz to łatwo Może ktoś ma podobny model i dał by jakąś opinie na jego temat -
Przez Elektromk
witam wszystkich na forum mam problem z moim john deerem 6506 padł mi licznik i musiałem kupić nowy przysłano mi licznik z instrukcją podłączenia i sobie z tym poradziłem problem jest tego typu że źle pokazuje prędkość i obroty wom-u nie pokazuje .W przysłanej z licznikiem specyfikacji są jakieś adresy ale jest uwaga żeby dostosować się do ustawień producenta . Czy posiada ktoś adresy BIF do tego modelu a jak nie to gdzie tego szukać pozdrawiam
-
Rekomendowane odpowiedzi
Tn65f 98r a rozmiar ogumienia
Czytaj dalej »
John Deere 6155m
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się