Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam orientuje sie ktoś gdzie powinien znajdować sie włacznik swiatel roboczych nad przednimi kierunkowskazami w Agrotronie 100 mk2? Ustalilem ze brazowy to masa a szaro czerwony to swiatla postojowe na przewodach żółto bialych nie ma napiecia po wlaczeniu świateł.

20240921_183307.jpg

20240921_183249.jpg

Opublikowano

Miałem agrotrona MK3 i jeśli dobrze pamiętam to te lampy nie są robocze, tylko zwykłe światła. Jeśli ciągnik ma zamontowany tuz z przodu, to przy kierownicy jest przełącznik, który przełącza pomiędzy lampami w masce i tymi nad kierunkowskazami...

Opublikowano

Dzieki za odpowiedź musze w takim razie sprawdzić przejscie z kostkami pod kierownicą. U mnie na ciagniku jest tur i przydalo by sie w tym miejscu oświetlenie bo czasem ramka zaslania swiatla na masce.

Opublikowano (edytowane)

Miałem ten sam problem.

Gdyby nie było przejścia to wiedz, że jeszcze jedna kostka jest w ramie, musisz odkręcić jeden boczek wewnątrz kabiny, następnie lampę.

Po takim rozłączeniu proponuję od razu powiększyć otwór bo jest dosyć spasowany i nie jest łatwo to spiąć.

Żółto biały to lampy robocze.

Górne przednie lampy świecą?

 

Dodam, że włącznik lamp roboczych jest jeden na cały przód. Zarówno górne jak i te przy kierunkowskazach załącza włącznik po lewej stronie przy kierownicy.

Kostki do lamp górnych masz w rogach podsufitki przy przedniej szybie.

Edytowane przez przesq
Opublikowano

Góra swieci po wlaczeniu gory nie ma napiecia na żółto bialych więc jesli dobrze rozumiem to po polaczeniu kostek w ramie powinno pojawic sie napiecie na kablu po włączeniu gornych swiatel roboczych?

Opublikowano

Kostki w ramie masz połączone (są identyczne jak na zdjęciach, które dołączyłeś), inaczej nie miałbyś kierunkowskazów i pozycyjnych. Masa osobno.

Sprawdź czy te żółto białe nie zaśniedziały.

U mnie plusa nie było od tablicy bezpieczników (wszystkie bezpieczniki były dobre) więc rozciąłem pod podsufitką ten żółty co schodzi na dół i podpiąłem pod górne lampy - tam plusem jest chyba szary. Użyłem ledów więc nie ma takiego obciążenia.

Górne lampy i dolne mają osobne okablowanie do tablicy bezpieczników.

Mało tego, zarówno żółty jak i żółto biały na zdjęciu to osobne zasilanie pod 2 lampy robocze. Na drugim też nie ma plusa?

Opublikowano

Sprawdzalem obie strony i jest tylko zasilanie na przewodzie zmostkowanym ze światłami pozycyjnymi czyli tym szaro czerwonym. Jak dokladalem lampy robocze z tyłu te nad swiatlami pozycyjnymi byly dwie kostki, w jednej odrazu bylo napiecie po wlaczeniu górnych świateł roboczych a druga wlasnie z przewodami żółto bialymi byla bez zasilania.

Opublikowano

Tam nie ma instalacji do świateł roboczych nad kierunkowskazami, jest tylko do zdublowania świateł mijania/drogowe, tak samo jak na dachu. W kokpicie przy kierownicy jest kostka pasująca rozstawem do przełącznika świateł roboczych. Możesz dołożyć przełącznik, podłączyć lampy do instalacji, która już jest i używać ich na przemian z światłami mijania. Ja w swoim agrotronie kładłem dodatkowe przewody od halogenów na dachu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v