Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem po remoncie ciągnika Ursus c385. Głównym remontem ciągnika był silnik oraz wzmacniacz momentu. Po założeniu ciągnika i jego uruchomieniu ciągnik „ślizga się” . Pytanie mam następujące . Jeśli zle wyregulowałem taśmę wzmacniacza momentu to może spisować ,że ciągnik nie będzie w pełni poruszał się? Czy to może być wina tylko wyłącznie sprzęgła ? Sprzęgło jest na słoneczku .

Opublikowano

Oczywiście, jest jedna główna śruba od taśmy z lewej strony ciągnika,  ale jak było tam grzebane, to należałoby najpierw wyregulować  trzema śrubami na obwodzie, poczytaj  w instrukcji jak dokładnie, bo nie mam zamiaru już któryś raz to powtarzać. Trzeba to było zrobić najlepiej zaraz przy składaniu.

Opublikowano
14 minut temu, Desperado napisał:

Chyba nie bardzo wiesz sam co mówisz i jak to działa.

do kogo to była odpowiedź?

 

14 minut temu, armin089 napisał:

Czyli jak się slizga na Zającu i się ślizga to kwestia sprzęgła? 

nie, nie doprecyzowałeś pytania i myślałem że chodzi o biegi

jak się śliga żółw zając to jest wina złego wyregulowania taśmy i regulujesz to śrubą z lewej strony, jeżeli to nie pomoże to pozostaje znowu rozjazd, dziwne tylko że było to pominięte przy składaniu, wyregulowanie tego to podstawa

Opublikowano
3 minuty temu, ŻakowskiSławomir napisał:

do kogo to była odpowiedź?

 

nie, nie doprecyzowałeś pytania i myślałem że chodzi o biegi

jak się śliga żółw zając to jest wina złego wyregulowania taśmy i regulujesz to śrubą z lewej strony,

Bardzo dobrze doprecyzował, tylko ty mieszasz jak wiatr zawieje, o tych trzech śrubach na obwodzie pewnie nawet nie słyszałeś?   :P

Opublikowano
1 minutę temu, Desperado napisał:

Bardzo dobrze doprecyzował, tylko ty mieszasz jak wiatr zawieje, o tych trzech śrubach na obwodzie pewnie nawet nie słyszałeś?   :P

jak doprecyzował jak napisał że ciągnik ślizga się, to ja mam się domyślić czy na womie, napędzie, biegach czy pół biegach? wystarczyło dopisać że półbiegach

oczywiście że słyszałem o tych 3 śrubach, ale to myślę że pytanie skieruj do kolegi, bo on zapomniał kompletnie o regulacji 😉

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez szymi198710
      Witam, mam problem z same Explorer 80 pierwszej serii. Dziś kosiłem rotacyjna i otworzyła się z zatrzasku po czym przekaźnik się przyblokował... Wtedy przestała działać hydraulika. Podnośnik wspomaganie wyjście na tura... W ogóle nie słychać by pompa chodziła... Wie ktoś co.moglo się stać? Ciągnik rocznik 1986.
    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez felmag
      Witam.Jaki olej i ile do sprzęgła VTK-290 TD?




    • Przez lllllkl
      Witam właśnie robię remont sprzęgła i wymieniłem już dwa simeringi od strony pokrywy wału silnika i od strony skrzyni interesuje mnie wymiana uszczelniacza pomiędzy wałka sprzegła a wałka wom jak go się wymienia ? Wymienia się go bez ich zdejmowania czy trzeba zdjąć te wałki żeby wymienić ten simering mały. Noi jeszcze jedna sprawa mam luz na tym wałki i co muszę zrobić żeby go wyjąć wystarczy odkręcić tylko te 3 śrubki czy muszę coś rozpinać w skrzyni bardzo proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v