Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam taki problem. Po ciężkiej pracy np orka przybywa mi płynu w zbiorniku wyrównawczym. Najpierw myślałem że za dużo dolałem, więc rano na zimnym upuscilem tyle ile być powinno. Po pół dniówki znowu w zbiorniku przybyło. Wiem że pod wpływem temperatury ciecz się rozszerza ale po ostygnięciu nie opada wogule do stanu które było. Jakieś sugestie?

Opublikowano

A nie przegrzewa się? Nie widać bąbelków w zbiorniku? Przyczyn może być kilka najgroźniejsza to uszczelka pod głowicą, ale ja bym obstawiał albo zapowietrzony układ, może być tak że korek chłodnicy szczelnie nie zamyka i powietrze się dostaje

Opublikowano
8 minut temu, andrzeju207 napisał:

A nie przegrzewa się? Nie widać bąbelków w zbiorniku? Przyczyn może być kilka najgroźniejsza to uszczelka pod głowicą, ale ja bym obstawiał albo zapowietrzony układ, może być tak że korek chłodnicy szczelnie nie zamyka i powietrze się dostaje

Temperatura w normie . Właśnie w zbiorniku są delikatne pęcherze powietrza ale zrobiłem ten test na obecność CO2 i nic nie pokazuje. Czy on jest wiarygodny to czort wie

Opublikowano

Ja bym spróbował wymienić korek bo być może przepuszcza i stąd się układ zapowietrza, jeżeli uszczelka pod głowicą to też płyn będzie w oleju to na to zwróć uwagę. Ewentualnie jak jest uruchomiony silnik to odkręć korek oleju i patrz czy nie ma spalin

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v