Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Jak słyszę określenie mobilny mechanik to od razu widzę znany program w ktorym ceny za naprawy mobilne to z kosmosu są brane....

Że to ludzie płacą...

Termostat wymiana 800zl przy czym termostat to 60zł i jest dobry dostęp albo linka hamulca podobna kwota....

No i te "mądre" teksty wszystkowiedzacych mechaników....

Sory za wtrącenie ale no tak jakoś skojarzyłem to.

  • Thanks 1
Opublikowano
19 minut temu, MarcinKa napisał:

Jak słyszę określenie mobilny mechanik to od razu widzę znany program w ktorym ceny za naprawy mobilne to z kosmosu są brane....

Że to ludzie płacą...

Termostat wymiana 800zl przy czym termostat to 60zł i jest dobry dostęp albo linka hamulca podobna kwota....

No i te "mądre" teksty wszystkowiedzacych mechaników....

Sory za wtrącenie ale no tak jakoś skojarzyłem to.

Popieram. Mi określenie mobilny kojarzy się z mechanikiem który ma swój sprzęt na aucie przez co takiej nazwy użyłem.

Opublikowano
18 godzin temu, leonardo111 napisał:

Jak słyszę potrzebuje mechanika do c330 albo do c 360....to jak by słyszeć potrzebuje kogoś żeby zapalił mi papierosa...

Wiele rzeczy robię sam ale zrobić naprawę silnika nawet najprostszego zgodnie ze sztuką to już nie takie hop-siup i znaleźć mechanika który to zrobi też nie jest proste. Owszem, poskłada każdy i będzie to "chodzić", ale później następny remont trzeba robić dużo wcześniej niż to jest wymagane i najczęściej winę zwala się na kiepską jakość części, choć nie zawsze one są winne...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PioTroK
      Witam. Podjąłem się zmiany opon wraz z felgami w moim C-330 ze względu na zamontowanego tura.
      Zakupiłem na portalu aukcyjnym zestaw opon wraz z felgami 10.75-15.3 i wszystko ładnie pasuje ale mam jeden mały problem.
      Mianowicie krawędź wewnętrzna felgi przy skręcie będzie ocierać o wystający materiał w półosi osi przedniej. Dodam, że mam przód twardy okrągły..
       
      myślałem nad zastosowaniem dystansów lecz nie znalazłem gotowych dystansów, które posiadałyby zatoczenie na felgę aby koła nie opierały się na śrubach..
      lub nad przyszlifowaniem krawędzi półosi przedniej, bo tam spokojnie jest te 5cm materiału który uważam ze jest zbędny.
      moze Wy macie jakieś pomysły. 
    • Przez RolnikAgroKujawski
      Cześć ludzie. Mam pytanko. Jak myślicie co to może być za kierownica. Ursus c330 1974. Po założeniu kapsla od Zetora, bo mam 2 ramienna Zetora w c360 z turem, wygląda trochę jak z Zetora. A i kierownica jest płaska. Być może dziadek ją kiedyś wymieniał 



         

    • Przez igor730
      Witam . Proszę o poradę. C330M. Posiadam rozdzielacz oryginalny podłączony w sposób jak na zdjęciu. 
      Teraz podłączyłem do oryginalnego rozdzielacza dodatkowy rozdzielacz dwusekcyjny z jedna sekcja plywajacateraz ona jest zaślepiona. Odłączyłem rurkę która tworzyła bypass między góra a bokiem rozdzielacza i do górnego króćca podłączyłem przewod do rozdzielacza zewnętrznego gniazdo P a od bocznego króćca z rozdzielacza oryginalnego do nowego rozdzielacza do gniazda T. Generalnie takie połączenie przewija się w internecie. 
      Rozdzielacz zewnętrzny potrzebuje do sterowania ładowaczem z siłownikiem z dwoma przewodami. 
      Problem jest następujący już na samym początku otóż z oryginalnego rozdzielacza mogę podnieść tuza ale nie jestem w stanie go opuścić. Dając wajchę w dół słuchać że pompa pracuje mocno ale tuz nie opuszcza się. 
      W czym jest problem. Wydaje się że olej jest blokowany i nie może wrócić do skrzyni z tuza



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v