Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Ciagnik c 385 po obróconej panewce. Wał po szlifie, wymienione tuleje korbowodow oraz tlokow, pompa wyryskowa i wtryski po regeneracji. Pierscienie i tuleje tez. Glowica sprawdzona, wymienione sprężyny zaworowe i laski popychaczy. Odpala od strzala, nie dymi, nie kopci.

Problem to slychac jakby zawor wydechowy uderzal w tlok, lub inaczej, jakby dmuchal w komin. Im dalej odejdziesz od ciagnika tym glosniej i wyrazniej to slychac. 

Rozrzad ustawiany na znaki, odpala naprawde ladnie. Czy moze byc przyczyna zle wybity znak na kole od walka rozrzadu? Bo nie wiem czy szukac przyczyny gdzie indziej. 

Lub inaczej. Na ktorym zebie liczac od klina powinien byc pierwszy znak na kole od walka rozrzadu. Nie mam porownania bo na starym bylo kilka znakow. 

Jakas sugestia? 

Opublikowano

Uszelka 1.5, glowica byla zdjeta po 12 mth i uszczelka cala jak nowa bez uszkodzen. Tloki nie wychodza ponad tuleje, sprawdzane po kolei 

Zapytam inaczej. Czy przestawienie rozrzadu o 1 zabek na kole walka rozrzadu moze powodowac zbyt wczesne otwieranie lub niedomykanie zaworow wydechowych, przy czym ciagnik odpala bardzo ladnie, nie kopci i rowno chodzi. Dodam ze luz zaworowy na sprawdzenie ustawiony na 0.5, po odpaleniu na 0.3. Wiem ze powinna byc roznica +-0.05 na wydechowym  ale nie bylo sensu tak dokladnie ustawiac dmucha ewidentnie w komin. 

Zaraz go rozloze i zloze jeszcze raz na nowym rozrzadzie bo mnie trafi

Opublikowano

0,30 ma być na obu na zimnym silniku, tu nie chodzi o wystawanie poza tuleje, tylko ponad blok ile? i wtedy dobiera się grubość uszczelki, to jak było składane na znaki czy jak wiatr zawiał?

 

Opublikowano

Skladane bylo na znaki, ktore zostaly poprawione przed demontazem walu.  Uszczelka pod glowice zalozona 1.5, taka wybral mechanik. On rowniez sprawdzal rozrzad, podobnie jak i sprawdzil ustawienie luzow na zaworach. Wiekszosc prac wykonalem sam ale najwazniejsze rzeczy sprawdzal po mnie mechanik. Dzisiaj sprawdzilem jeszcze raz, tlok 1 i 4 w gorze zawory zamkniete, dociskajac zawor trzonkiem mlotka nie maja prawa spotkac sie z tlokiem. Podobnie na 2 i 3 cylindrze. 

Zdejme pokrywe rozrzadu, zobacze czy klin jest dobrze na walku rozrzadu, jak bedzie ok to chyba miska w dol i wyjade z tym walkiem i sprawdze krzywki na walku. 

To jest taki specyficzny dzwiek idacy w komin. Cos takiego jak w tym przypadku 

 

 

Co do kosztow nie wiem ile dokladnie bo wymieniam wszelkie przetarte węże, uszczelniam i wymieniam to do czego mam dostep, nawet sprzeglo wymienione aby nie zagladac pozniej do tego regeneracja alternatora, rozrusznika itd. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v