Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam, mam problem w swojej c330m, od jakiegoś czasu ciągnik zaczął wariować w kwestii instalacji,  iskrzył na akumulatorze, palił przerywacz kierunkowskazów itd, wie ktoś jak prawidłowo powinny być podpięte kablę w stacyjce ? mam wrażenie że wszystko jest wymieszane ze sobą i tu jest problem.

1708513711908.jpg

1708513711903.jpg

Opublikowano (edytowane)

Bez obrazy ale prostszej instalacji w ciągniku raczej nie spotkasz.

Poszukaj schemat w sieci i i sprawdź.

Co do stacyjki:

30 - zasilanie

56a - światła długie

56b - światła krótkie 

57 - światła pozycyjne

54 - rozrusznik, sygnał, kierunkowskazy, światło hamowania

15 - lampka kontrolna ładowania

58 - światła tylne, oświetlenie tablicy, reflektor tylny

 

Przerywacz kierunkowskazów, jeden przewód do bezpiecznika nr 5 ( drugi od końca, 1. światła pozycyjne ) a drugi do środkowego złącza w przełączniku kierunkowskazów. 

Wyjmij bezpiecznik nr 5 i zobacz czy dalej iskrzy przy podłączaniu akumulatora 

Sprawdzałeś napięcie alternatora? 

 

Edytowane przez akmaly
Opublikowano

W takim razie jeszcze raz posprawdzam co do czego idzie. Główne problem był taki że kontrolka od ciśnienia oleju zapalała się tylko przy kręceniu rozrusznikiem i tak samo kierunki, działają tylko przy przekręcaniu dźwigni od zapalenia. Więc pewnie tu są kable zamienione

Opublikowano

Sprawdź:

Stacyjka 54 do Przełącznik świec żarowych ( odpalanie ) 15

przełącznik świec żarowych 50 do włącznika elektromagnetycznego rozrusznika 

Sprawdź czy świece żarowe nie mają zwarcia 

Opublikowano

nawet po podłączeniu jest sytuacja bez zmian, jutro będe działał, bo wszystko śmiga, tylko jak przekręce zapłon, po wyłączeniu zapłonu ani kierunki ani kontrolka oleju nie działa, gdzieś jest zwarcie pewnie

2 godziny temu, akmaly napisał:

Sprawdź:

Stacyjka 54 do Przełącznik świec żarowych ( odpalanie ) 15

przełącznik świec żarowych 50 do włącznika elektromagnetycznego rozrusznika 

Sprawdź czy świece żarowe nie mają zwarcia 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PioTroK
      Witam. Podjąłem się zmiany opon wraz z felgami w moim C-330 ze względu na zamontowanego tura.
      Zakupiłem na portalu aukcyjnym zestaw opon wraz z felgami 10.75-15.3 i wszystko ładnie pasuje ale mam jeden mały problem.
      Mianowicie krawędź wewnętrzna felgi przy skręcie będzie ocierać o wystający materiał w półosi osi przedniej. Dodam, że mam przód twardy okrągły..
       
      myślałem nad zastosowaniem dystansów lecz nie znalazłem gotowych dystansów, które posiadałyby zatoczenie na felgę aby koła nie opierały się na śrubach..
      lub nad przyszlifowaniem krawędzi półosi przedniej, bo tam spokojnie jest te 5cm materiału który uważam ze jest zbędny.
      moze Wy macie jakieś pomysły. 
    • Przez RolnikAgroKujawski
      Cześć ludzie. Mam pytanko. Jak myślicie co to może być za kierownica. Ursus c330 1974. Po założeniu kapsla od Zetora, bo mam 2 ramienna Zetora w c360 z turem, wygląda trochę jak z Zetora. A i kierownica jest płaska. Być może dziadek ją kiedyś wymieniał 



         

    • Przez igor730
      Witam . Proszę o poradę. C330M. Posiadam rozdzielacz oryginalny podłączony w sposób jak na zdjęciu. 
      Teraz podłączyłem do oryginalnego rozdzielacza dodatkowy rozdzielacz dwusekcyjny z jedna sekcja plywajacateraz ona jest zaślepiona. Odłączyłem rurkę która tworzyła bypass między góra a bokiem rozdzielacza i do górnego króćca podłączyłem przewod do rozdzielacza zewnętrznego gniazdo P a od bocznego króćca z rozdzielacza oryginalnego do nowego rozdzielacza do gniazda T. Generalnie takie połączenie przewija się w internecie. 
      Rozdzielacz zewnętrzny potrzebuje do sterowania ładowaczem z siłownikiem z dwoma przewodami. 
      Problem jest następujący już na samym początku otóż z oryginalnego rozdzielacza mogę podnieść tuza ale nie jestem w stanie go opuścić. Dając wajchę w dół słuchać że pompa pracuje mocno ale tuz nie opuszcza się. 
      W czym jest problem. Wydaje się że olej jest blokowany i nie może wrócić do skrzyni z tuza



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v