paul7

Stacyjka w C-330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-330
paul7    1

Witam.Ostatnio robiłem przy ciągniku remont(nowy wał,panewki itd.) mechanik powiedział że gdyby działo się coś ze stacyjką to mam kupić taką od Zetora.Czy to dobre rozwiązanie? Jakie jest wasze zdanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz22    1

Stacyjki od zetora są lepsze ale mają 2 pozycje a od ursusów (c330,c360) ma 3 pozycje (3 pozycja długie światła). Ale co ma remont silnika do stacyjki??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pooch    60

jestem tego samego zdania co kolega wyżej

 

zamiast tych co zalaly rynek jakis czas temu kup rodzimą z Lublina


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paul7    1

mateusz22 mechanik powiedział mi że mam wymienić stacyjkę bo kluczyk jest luźny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

Jak wszystko działa tak jak trzeba w stacyjce to po co pieniądze wywalać ta Ci jeszcze trochę posłuży B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paul7    1

chyba już jest do niczego bo od pewnego czasu nie idzie ,,postojówek" włączyć ( pozycja 1 )

w dodatku coś nie styka w stacyjce bo trzeba ,,manewrować'' kluczykiem żeby odpalił B)

Więc opłaca kupić za 10zł więcej zetorowską czy taką produkowaną w Lublinie???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wierzba1272    8

A tak w ogóle to od jakiego Zetora miała by być ta stacyjka. Wydaje mi się, że żadne z Zetorów nie miały świateł włączanych stacyjką, tylko osobnym włącznikiem. W takim przypadku podłączenie stacyjki bez przeróbek jest niemożliwe. Ale jak chcesz kolego.

Ja bym kupił tą z Lublina, ale tylko z metalową nakrętką, bo te plastikowe to bubel, i nie można porządnie dokręcić bo gwint puści.


UDZIELAM PORAD TYLKO NA FORUM!!!
JEŻELI POMOGŁEM, KLIKNIJ ZIELONĄ STRZAŁKĘ!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paul7    1

A z resztą, każdy "majster" lubi trochę po ściemniać B)

przecież taka przeróbka dużo pracyś nie kosztuje. mam nawet przełącznik świateł od cinklaczento B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ten przełącznik nic Ci nie da bo i tak dalej nie masz świateł drogowych, kombinuj dalej B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wierzba1272    8

No ale jest już coraz bliżej B)

Zostaje ci tylko zmiana mijania drogowe i będzie git. Może przełącznik pod kierownicę???


UDZIELAM PORAD TYLKO NA FORUM!!!
JEŻELI POMOGŁEM, KLIKNIJ ZIELONĄ STRZAŁKĘ!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paul7    1
No ale jest już coraz bliżej B) Zostaje ci tylko zmiana mijania drogowe i będzie git. Może przełącznik pod kierownicę???

 

taki jak w np: 4512 ??? to za dużo grzebania, a za dużo po głównych drogach nie jeździ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wierzba1272    8

To kombinuj kolego dalej, może coś wymyślisz.


UDZIELAM PORAD TYLKO NA FORUM!!!
JEŻELI POMOGŁEM, KLIKNIJ ZIELONĄ STRZAŁKĘ!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gabriell    0

witam. mam właśnie problem ze stacyjka bo był kluczyk luźny wiec ja rozebrałem żeby podgiąć blaszki to mi się rozleciała jak ustawić blaszkę przy składaniu na 0??? stacyjka jest na 3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

niektóre rzeczy sa bezsensownymi rzeczami tak jak remont starej wyświechtanej stacyjki ,


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emil355    7

A stacyjka od URSUSA 3512 to nie dobry pomysł ? widziałem takie rozwiązanie :lol: na AF jest fotka ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    141

tak osłona stacyjki jak nie masz kabiny i stoi pod chmurką, miałem takie cos ale odkręciłem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackkk1988    7

nie potrzebne Ci to jest? jak by Ci zbywalo ? bo własnie nie mam kabiny.. i szkoda mi znowu kupowac stacyjke..


[CE] [DE]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    141

musiałbym poszukać czy jeszcze gdzies sie wala hehe, ja tego sie nie pozbywałem chyba ze mój stary...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianhaczynski
      Witam 
      Mam problem z pływakiem paliwa s Bizonie  Z056, nie wiem jak poprawnie go podłączyć.

    • Przez lukasz13111
      Witam wszystkich. Potrzebuje pomocy:
      1) Zmieniłem prądnicę na alternator i mam problemy odnośnie podłączenia go. Usunąłem regulator (stary) i przez przypadek przewody które nie usunąłem - styknęły się i zrobiły zwarcie. Nie mogę założyć klemy bo ciągle iskrzy, a gdy jakimś cudem uda się to zrobić to nie mam prądu w stacyjce. Co mam robić? Dodam tylko, że altek nowy i pod c 330.
      2) Wymieniłem rozrusznik na ten szybkoobrotowy bo stary nie chciał kręcić. A teraz gdy za długo trzymam przełącznik świec to rozrusznik tak jakby przeskakuje - zakręci wałem, ale jak za długo trzymam to słychać taki zgrzyt koła o koło. Jak mam go wyregulować by tego nie bylo? Widziałem, że tam w mocowaniu są śruby z jakąś regulacją. 
      3) Kontrolka oleju. Gdy odpalę ciągnik na niskich obrotach kontrolka ta mruga lub świeci, przy dodaniu gazu gaśnie. Czy to wina słabego ciśnienia czy czujnika? Nie mam manometru by to sprawdzić.
      Bardzo proszę o pomoc i o rady.
    • Przez dragonmt852
      Witam podłączyłem alternator tak że czerwony przewód (B+) do rozrusznika a przewód D+ czyli od kontrolki podłączyłem do pina widocznego na zdjęciu ( tylko od był wolny) i problem polega na tym że na tym wyjściu nie ma w ogóle napięcia, na alternatorze nie ma żadnych oznaczeń ale wydaje mi się że ten pin to jest D+.Co jest nie tak, alternator uszkodzony?


    • Przez Przemek2001
      Witam mam problem z traktorem marki Ursus 1212 po wyjeździe stał 1 dzień na dworze,na drugi dzień nie chciał odpalić.
      Przy odpalaniu słychać było ,,trrr,,(które robiło tzw,,zwora,,) po zajrzeniu na forum obejrzałem dokładnie zwore i akumulatory,okazało się że jeden miał zepsutą cele więc wymieniłem , zwore kupiłem nową (Polską) i niestety dzieje sie to samo czy to może być wina drugiego akumulatora czy coś w instalacji?
    • Przez krystian1983
      witam potrzebny mi jest schemat instalaci renki 110 .54 badz katalog napraw 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.