Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Jeżeli dostała elektrohydrauliczny rewers i jakość się poprawiła, to idealna alternatywa dla claasa, cnh, john deere, mf valtry itd. W opcji za dopłatą przydałby się system zarządzania na uwrociach.

Opublikowano

Poza wyglądem niestety zmieniły się tylko detale:

*został przeniesiony akumulator pod schodki kabiny (ocynkowane)

*opcjonalne nowe rozmiary opon 600/65R38, 520/70R38

*odnowione zostało wnętrze kabiny

*nowy dach, nowe błotniki oraz tylne lampy

Opublikowano

Zetor musi coś robić, bo sprzedaż spada, klienci odchodzą, bo za dużo niedoróbek do niedawna w nich było (forterra), a new holland, massey ferguson i claas są o niebo lepsze, niewiele droższe i mają większe możliwości doposażenia.

Opublikowano

no fakt, takiego NH T6020 Delta jest troche drozszy od forterry 115 ale mozna go doposazyc w rewers EH i to juz dyskwalifikuje zetora w boju tych wszystkich ciagnikow. co do MF i Claas to juz cena jest nieco wyzsza bo modele o mocy 110 KM kosztuja ponad 200 tys zl brutto.

Opublikowano

Dokładnie B) Ja stoję przed wyborem ciągnika do mojego gospodarstwa i prawdopodobnie zdecyduje się na nowego ZETORA. Oczywiści zachodnie ciągniki można doposażyć w większą liczbę udogodnień. Ja jednak wychodzę z takiego założenia że ciągnik ma służyć przede wszystkim do pracy i to ciężkiej. Im więcej elektroniki na pokładzie tym z czasem jest więcej do psucia. Nie ma jakiejś katastroficznej przepaści pomiędzy Zetorem a resztą zachodniej stawki ( chodzi mi o komfort pracy ), a zatem to każdego indywidualna sprawa czy potrzebuje wydać min. 50 tyś więcej by jeździć czymś tureckim "niebieskim" lub chińskim "zielonym". Użytkuje od 92r Zetora 16245, ma już nastukane ponad 9 tyś mt/h, wiadomo psuje się ale koszt napraw oraz eksploatacji jest stosunkowo nie wielki w porównaniu z zachodnią konkurencją, gdzie każda śrubka czy uszczelka ma swój przelicznik w euro i potem wychodzi majątek. Sadzę że oferta Zetora jest naprawdę korzystną propozycją przy zestawieniu jakości, ceny oraz komfortu. Ale to jest tylko moje skromne zdanie...

Opublikowano

CENA tej forterry też jest po liftingu bo 200 tyś z przednim tuz to zadużo jak na taki ciągnik zmieniają tylko detale i nic po zatym to lampy to maskę a kabiny nie mogą zmienić która jest bodajże od roku 2002 produkowana np ZETOR 7341 SUPER miał już to kabine.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Przy obecnym układzie sil na rynku Forterra ma duże zagrożenie ze strony NH T6000, cenowo będzie to wersja Delta, a wyposażeniowo wersja Plus. B)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v