Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mój mf 255 wcześniej maksymalne obroty mial okolo 2500-2600. Od wiosny systematycznie "kręci" coraz mniej, 2400, 2300 obecnie. Co może być przyczyną? Da się jakoś regulować w mf maksymalne obroty?

Opublikowano

Może obrotomierz fiksuje chyba że po dzwięku rozpoznasz że ma niższe obroty co do regulacji obrotów masz śrubke ograniczającą na dźwigni gazu  na pompie ale lepiej nie ruszać ustawień fabrycznych

Opublikowano (edytowane)

Może być kilka przyczyn ale najprostsze to sprawdź czy ręcznie dodając gaz przy pompie dźwignia opiera się o ogranicznik i jak wtedy z obrotami. Kolejna sprawa to czy zmieniła się praca silnika w ostatnim czasie, kolor spalin, moc itd. 

Edytowane przez akmaly
Opublikowano

Jeśli w ograniczniku nikt nie kręcił powinien mieć oryginalnie 2250. Pytanie czy te 2600 to prawdę obrotomierz pokazywał. Jeśli obroty spadają to przyczyn może być więcej. Może inne paliwo może coś w silniku się kończy może sam obrotomierz filtry sprawdziłeś?

  • Like 1
Opublikowano
20 godzin temu, Janko29 napisał:

Mój mf 255 wcześniej maksymalne obroty mial okolo 2500-2600. Od wiosny systematycznie "kręci" coraz mniej, 2400, 2300 obecnie. Co może być przyczyną? Da się jakoś regulować w mf maksymalne obroty?

A tak z ciekawości, na groma Ci te 2500 obrotów, paliwo darmowe masz?

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

MF 255: 

- moc maksymalna 47KM przy 2250obr/min,

- maksymalny moment obrotowy 170Nm przy 1400obr/min.

Z punktu widzenia wykorzystania w pełni parametrów silnika, to obroty należałoby utrzymywać między 1400obr/min a 2250obr/min.

Edytowane przez bergman31

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tiger2911
      Dzień dobry
      Potrzebuje informacji gdzie są bezpieczniki w massey Ferguson 590 z opisem. Problem z prądem brak kontrolek, nie można zapalić akumulator rozładowany 
       
    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v