Skocz do zawartości

Problem z t25 - coś z zasilaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć Wam może ktoś ma pomysłami i podpowie co jeszcze sprawdzić. Parę dni temu wyjechałem z garażu władkiem i nagle osłabł i zgasł no to wymieniłem mu filtry paliwa bo to dość nowy nabytek. Chwile zaczął normalnie chodzić ale dzisiaj znowu to samo. Jak się go przepomuje ręczną pompką pali od strzała i przejedzie z minute i znowu gaśnie. Stwierdziłem że to pompka paliwa no to zmieniłem na nową, zapalił i pochodził chwilę i znowu to samo. Kurna nie mam już pomysłu. Dodam że powietrza chyba nie zaciąga nigdzie bo pompka ręczna jest nabita ciśnieniem także do pompki paliwo dochodzi. Jak pompuje to ładnie idzie przelewem. Macie jakiś pomysł ? 

Opublikowano

Spada powoli - tak sie jąka, najpierw schodzi z wysokich na niskie, chwile poparkocze na niskich obrotach i gaśnie. Syfu nie ma - paliwo normalnie leci - ręczną pompką beż problemu można nabić ciśnienie w układzie tak że idzie przelewem. Wyczytałem jeszcze że przy pompie czasami pada taki zaworek - niby jakiś tłumik pompy wtryskowej - jeszcze to wymienię i zobaczę- jak się poprawi to dam znać.

Opublikowano (edytowane)

Też to brałem pod uwagę i bak prawie pełny. Najlepsze jest to że on elegancko pali na pół obrotu i za chwilę gaśnie - nie ma żadnego problemy z odpaleniem czy zimny czy ciepły

Edytowane przez karbex
Opublikowano

Załóż wężyk paliwa bezpośrednio do pompy i włóż do zbiornika. Jeśli się poprawi to masz gdzieś nieszczelność: rurka w zbiorniku(jest lutowana i puścił lut), wężyki łączące zbiornik-odstojnik, odstojnik pompa paliwa, uszczelka w odstojniku(wypada wyczyścić odstojnik).

Jeśli się nie poprawi to zasysa powietrze przez ręczną pompkę paliwa(juz ja chyba wymieniłeś), uszczelnienie kielichów filtrów itp.

Warto też sprawdzić jak zgaśnie czy paliwo jest podawane na wtryski- kręcisz rozrusznikiem i odkręcasz rurkę przy wtrysku powinno się pojawić paliwo

Opublikowano
20 godzin temu, karbex napisał:

Cześć Wam może ktoś ma pomysłami i podpowie co jeszcze sprawdzić. Parę dni temu wyjechałem z garażu władkiem i nagle osłabł i zgasł no to wymieniłem mu filtry paliwa bo to dość nowy nabytek. Chwile zaczął normalnie chodzić ale dzisiaj znowu to samo. Jak się go przepomuje ręczną pompką pali od strzała i przejedzie z minute i znowu gaśnie. Stwierdziłem że to pompka paliwa no to zmieniłem na nową, zapalił i pochodził chwilę i znowu to samo. Kurna nie mam już pomysłu. Dodam że powietrza chyba nie zaciąga nigdzie bo pompka ręczna jest nabita ciśnieniem także do pompki paliwo dochodzi. Jak pompuje to ładnie idzie przelewem. Macie jakiś pomysł ? 

Wyciąg filtry paliwa i spróbuj bez nich go odpalić. To że paliwo idzie ręczną pompką, nie oznacza że dochodzi do pompy. Głównie idzie na przelew do baku. Spróbuj odpowietrzyć go na pompie wtryskowej. Śruba pomiędzy sekcjami. I przy pompce ręcznej na pompce wstępnej, masz od spodu dwie śruby. Tam są dwa plastikowe zaworki ze sprężynkami. Możesz to też sprawdzić.

Opublikowano

Ok. To pokolei - obejrzałem rurkę ssącą - była ok ale podkładki mizerne to wymieniłem. Kolejny element to odstojnik - uszczelka chyba Breżniewa pamiętała to wymieniłem na nową to samo z podkładkami miedzianymi, a i w jednym krućcu na odstojniku znalazłem kawałek trawy - odpaliłem, pochodził trochę i wsiadam zadowolony i wracam z pola (bo stał całą noc na polu) I po 200 metrach znowu to samo - a więc kolejny element to ten zaworek (fachowo tłumik drgań pompy). Wymieniłem, zapaliłem i ... wróciłem do domu także to chyba ta popierdułka się zacinała. Dzięki wszystkim za pomoc i podpowiedzi

Opublikowano

Wywal filtry i zobaczysz że będzie ok,te filtry co teraz są w sprzedaży uja wartaja przy dokręcaniu szklanek ściskasz gumkę na filtrze i ci zatyka kanał paliwowy.Popatrz u mnie w galerii jaki ja mam jeden założony i hula jak trzeba a te oryginalne mam puste.

Opublikowano

Dzięki - może nie jasno napisałem.po wymianie tego tłumika drgań na pompie wtryskowej traktor chodzi jak należy (chyba bo dzisiaj nie za wiele nim robiłem ale do chałupy dojechał). Jak nie będzie poprawy to będę dalej grzebał. Dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v