Skocz do zawartości

John Deere 6930 Premium potrzebne porady przedzakupowe


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam, nie ukrywam, że jestem świeży na forum. W niedalekiej przyszłości będę się rozglądał za zmianą ciągnika na nieco większy i świeższy.

Wybór raczej pada na John deere'a 6930 Premium(czy taki 6630 Premium różni się czymś jeszcze oprócz mocy?), skrzynia najlepiej AutoQuad+ (nie myślę nawet o AutoPower, a do Powershift nie jestem przekonany). Panowie, na co zwrócić uwagę przy potencjalnych oględzinach? Jaki przebieg powinien już odstraszać? Czy wersji z common rail'em mam się obawiać i kierować się w stronę tradycyjnej pompy? No i jak z awaryjnością? Zasłyszałem o częstym wydmuchiwaniu uszczelki pod głowicą.

Będzie on służył jako główny ciągnik, gdyż poprzednik można powiedzieć, że powoli już kuca

Potrzebuję opinii osób, które zjadły zęby na tych jelonkach.

Posiadam areał 70ha, można powiedzieć, że 50/50 łąki i orne. 

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Wybrałbym wersję comfort a nie premium, w comforcie silnik nie jest tak spieprzony krótko mówiac, mniej elektroniki chyba że na moc potrzebujesz zaworów scv i innych udogodnień, układ wtryskowy w jest do bani w jd(wymiana wtrysków po 6tys godzin to jest kpina), skrzyń PowerShift w ogóle w nich nie było dostępnych, uszczelki pod głowicą to raczej większość już ma wymieniona, do sprawdzenia łozyska w zwolnicach tylnych i reszta podstawowych rzeczy,poza tym to twarde ciągniki.

Edytowane przez JD1052
Opublikowano (edytowane)

W comforcie występuje TLS? Zależy mi również na Auto Quadzie i przednim tuzie, ciężko będzie znaleźć? 

Z powershiftem mogłem pomylić 7810, tam go chyba widziałem 

Edytowane przez PSTK
Opublikowano

Jest jednak też minus taki, że w comforcie ani nie odczytasz błędów bez advaisora ani nie skalibrujesz skrzyni bez niego, praktycznie nie zrobisz nic. Układ wtryskowy jak w każdej xx30 jest z gównolitu, tak pompa jak i wtryski, bez znaczenia czy to premium czy comfort. 

Opublikowano

No dobrze, a jak wygląda sprawa w serii 6x20, jest różnica w układzie wtryskowym? Comfort i Premium? Może w tę stronę się kierować?

Opublikowano

Sąsiad w tym roku w nh t7 przebieg 4100mtg robił wtryski i pompę,oglądałem to wszędzie rdza w układzie .Ciągnik stoi dużo na dworzu i pewnie dużo wilgoci skrapla się w zbiorniku,potem woda zalega na spodzie baku i tam namnażają grzyby które są destrukcyjne dla układu paliwowego

Opublikowano
Dnia 31.08.2023 o 10:28, JD1052 napisał:

6020pr na commonrailu a zwykle miały normalna pompę i wtryski

A czy nie przypadkiem tylko z pierwszych roczników( bez wzgledu czy premium) miały zwykłą pompę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez patrykb2736
      Mam problem w swoim JD gotuje mi się płyn w cięższej robocie. Wywaliłem termostat, Wisko sprawne, Chłodnica wyczyszczona. Dla przykładu w paszowozie temperatura nie przekroczy 4 kresek.Zapinam pług czy talerzowke 30 min pracy i zagotowany.Mial ktoś może podobny problem?
    • Przez BartoszWitusik
      Witam mam pytanie jakie ciśnienie powinienem nabić do hydroakumulatorow przedniej osi jak i amortyzacji kabiny w john deere 6430 premium
    • Przez John6600
      Witam posiadam ciągnik john deere 7600 power quad zakupiłem go 5lat temu i była robiona skrzynia biegów . Zrobiłem 1500mtg i zaczęły ślizgać się polbiegi . Ciśnienia mierzone pompa na wyjściu 16bar a biegi 2-3bary. ( Polbiegi 1-2-3-4 ) rozebralem skrzynie i wszystko ładnie wyglada . Lekko przypalone tarczki te większe .Z power quad mam do czynienia pierwszy raz może ktoś pomoże ? Naświetli temat ? Gdzie szukać przyczyny spadku ciśnienia ? Może ktoś pomoże ze zdjęcia czy tarczki się nadadzą jeszcze ? 
    • Przez Krzychu147
      Witam wszystkich mam problem w John Deere 6530 premium. Ciągnik wywala błąd ECU 627.01 na zimnym kręci dobrze ale nie może zapalić.Jak jest ciepły pali dobrze co może być.
    • Przez Przemek7
      Błąd w ciągniku jak to naprawić?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v