Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, mam problem w Hew Hollandzie TD80D , po odpaleniu świeci kontrolka akumulatora i niema prądu na całej kabinie tzn. dmuchawa, światła, wycieraczki oraz nie pokazuje temperatury płynu chłodzącego, po zwiększeniu obrotów nagle zaczynają działać wszystkie funkcje a kontrolka akumulatora dalej świeci. Gdzie mogę szukać przyczyny ? Kilka miesięcy wcześniej była wymieniana stacyjka na zamiennik ze względu na to że nie dało się odpalić ciągnika i nie było wogóle prądu, alternator po sprawdzeniu a akumulator jest nowy. Gdzie jeszcze mogę szukać przyczyny ?

Edytowane przez FENDTFARMER309LSA
Opublikowano (edytowane)

Sprawdź masę kabiny,

 

ewentualnie bezpieczniki i przewody zasilające.

Na obrotach mamy inne drgania, alternator nawet jak nie ma prądu z kontrolki to się potrafi wzbudzić z magnetyzmu szczątkowego. Może zasilanie z akumulatora  jest na sam rozrusznik i rozruch, a prąd w kabinie pojawia się tylko z alternatora ( nie ma połączenia z akumulatorem tylko zasila kabinę) jak się sam wzbudzi na wysokich obrotach. Niektóre alternatory potrafią pracować bez akumulatora, ale wtedy lubi wszystko szybko padać i się palić łącznie z alternatorem. 

Sprawdzić masę i przewody zasilające. ( Tylko nie samym brzęczykiem w mierniku, najlepiej żarówką)

Może też źle podłączono stacyjkę. (Ładowanie puszczone przez stacyjkę i wypaliło styk?)

Jakie jest napięcie w kabinie jak dział? To samo co na akumulatorze?

Edytowane przez Alchemik
Opublikowano
46 minut temu, Alchemik napisał:

Sprawdź masę kabiny,

 

ewentualnie bezpieczniki i przewody zasilające.

Na obrotach mamy inne drgania, alternator nawet jak nie ma prądu z kontrolki to się potrafi wzbudzić z magnetyzmu szczątkowego. Może zasilanie z akumulatora  jest na sam rozrusznik i rozruch, a prąd w kabinie pojawia się tylko z alternatora ( nie ma połączenia z akumulatorem tylko zasila kabinę) jak się sam wzbudzi na wysokich obrotach. Niektóre alternatory potrafią pracować bez akumulatora, ale wtedy lubi wszystko szybko padać i się palić łącznie z alternatorem. 

Sprawdzić masę i przewody zasilające. ( Tylko nie samym brzęczykiem w mierniku, najlepiej żarówką)

Może też źle podłączono stacyjkę. (Ładowanie puszczone przez stacyjkę i wypaliło styk?)

Jakie jest napięcie w kabinie jak dział? To samo co na akumulatorze?

Stacyjka działała około 2 miesiące, mówisz żeby sprawdzić masę, chodzi ci o to żeby sprawdzić masę z przewodu który idzie na akumulator ? Co to znaczy że ładowanie puszczone przez stacyjkę ?

Opublikowano

Sprawdzić np. żarówką między + akumulatora, a masą dla deski rozdzielczej/kabiny i tak dalej, lub spadek napięcia miernikiem między biegunem akumulatora, a miejscem gdzie powinien być ten potencjał, a może go  brakować przy uruchomionych odbiornikach. 

Z alternatorem chodzi to, że może przez pomyłkę ktoś podłączył główny przewód alternatora do napięcia pojawiającego się po włożeniu kluczyka, czy przekręceniu nim ( nie wiem jak wygląda w tym ciągniku) zamiast bezpośrednio pod akumulator.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v