Skocz do zawartości

renault 155.54 tractoshift, tryb awaryjny, brak półbiegów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam, posiadam problem z Renault 155.54, skrzynia tractoshift, rewers elektrohydrauliczny przy kierownicy + półbiegi przy dźwigni biegów. Renault jest w trybie awaryjnym miga wykrzyknic od skrzyni, jedzie tylko do przodu na drugim polbiegu sprawdzone cewki rezystancja 11ohm, czujniki prędkości po 50ohm , na wyświetlaczu wyświetla obroty silnika, prędkość też, filtry hydrauliki 4szt nowe. zasilanie do cewek dochodzi 6v. w czym moze jeszcze być problem ? lub jest ktoś z okolic Turek wielkopolskie, z komputerem do tego sprzętu ?
Opublikowano

Współczuje. Tego sprzętu nie chce naprawiać nikt. I wcale sie nie dziwie, bo to jest malaria. Sprawdź czy wysterowuje zawory. Czy podaje olej na odpowiednie synchro.

Opublikowano (edytowane)

Stuka w skrzyni jak włączasz jazdę na 1 i 3 połówce? Jeździłem taka w wersji 133.54 nie jest tak jak większość mówi tylko trzeba zrozumieć jak tam wszystko działa. W skrzynia pośredniej masz dwa sprzęgła mokre i zapewne w tym które odpowiada za 1i 3 półbieg skończyły się tarczki/uszczelnienia.

 

Edytowane przez user88
Opublikowano

nic nie stuka , poprostu wciskasz na inny polbieg to niby go wrzuci i wyrzuci ale tylko na wyświetlaczu, jak zamienię wtyczki cewek od jazdy, to do tyłu też jeździ, a więc tylko problem z połówkami lub jakimś czujnikiem, podobno powinien być jakiś dystans na czujniku indukcyjnym ktoś wie lub ma zdjęcie jak to powinno wyglądać? dodam jeszcze że mam , prawej strony jakby rozdzielacz z cewka i taki plastikowy POwer Valve, przy silniku i dochodzą do niego wężyki od hydrauliki i tam nie ma w ogóle napięcia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v