Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wydaje mi się że ceny raczej bedą jeszcze troche niższe ponieważ na nowy prow jest mało kasy, pozatym jakieś punkty więc trudno bedzie dostać, liczą sie ci którzy juz mają podpisane umowy czyli nie za dużo potencjalnych klientów, Firmy powinny zabiegać o nich jak najlepszą ceną a nikt raczej do 2013 nie wylozy swojej kasy no chyba ze mała grupka a po 2013 niewiadomo co bedzie:) więc na moje wlasnie rozpoczyna się dobry okres do kupna ;) popatrzcie na oferowane promocje a powinno byc jeszcez lepiej

Opublikowano

yacenty powiedz jaką cenę wynegocjowałeś na jd 1470, bo jak jeden diler powiedział mi 90 tyś euro netto, to płakał że już po kosztach go puszcza. Ciekaw jestem ile można wynegocjować?

  • Root Admin
Opublikowano

moj diler jest teraz na urlopie - nie mam jeszcze ostatecznej ceny.

twoje 90 też nic nie mówi - bo nie wiadomo jaka to konfiguracja maszyny.

moje kombajny są dość mocno udziwnione więc cena będzie wieksza.

ja chce z lepszym hederem z kopiowaniem terenu, z wózkiem, stołem i rozrzutnikiem plew

Opublikowano

Yacenty : Sa przecież jakieś wyjściowe specyfikacje kombajnów i zawsze o takich mówiemy

 

p.s jdeere 1470 to nie prom kosmiczny i oprócz stołu wózka rozrzutnika plew poszerzenia kół i powiększenia zbiornika za dużo opcji juz nie pozostaje do wyboru

Opublikowano

yacenty uważasz że warto brać rozrzutnik plew, bo ja słyszałem że jak heder ma powyżej 6m to wtedy warto brać. A opony 28.1 to chyba mają 70cm szerokości- tak czy nie?

Opublikowano

ja bede u siebie montowal rozrzutnik wlasnie po to zeby rowno roslo.

 

w slomie to masz i tak glownie ziarno z wytrzasaczy ktorych rozrzutnik plew nie dotyczy. te co wypadna przez sita to i tak trafiaja pod walek slomy, wiec chyba za duzo do balotow ich nie naleci :)

Opublikowano

a niekturzy co mają nowe kombajny narazie nie powiem jakaie to więcej gubi jak po biozonie co się mu spieszyło nie powiem bo na nawrotach zgubi ale kupel ma kobajn ze wskaznikami na sitach i na klawiszach to je wyłoczył bo nie umie wyregulować

  • Root Admin
Opublikowano

kolego mógłbyś zacząć pisać po polsku?

ni cholery nie idzie cie zrozumieć na trzeźwo, po % to już wogole jakas magia jest co ty chcesz do nas powiedziec

Opublikowano

Wiecie że jd jest największym producentem kombajnów na świecie, zajmuje pierwsze miejsce (45%), na drugim miejscu są claas i nh mają po 19%.

  • Root Admin
Opublikowano

uważam ze tego typu spokania są bardzo inetersujące, można przyjść na chwilę dowiedzieć się wielu ciekawych informacji teoretycznych, obejrzec jakies animacje, później podejść do 2 maszyn, Panowie dokładnie opowiadają co i jak.

Bardzo dobrze ze firmy organizują tego typu imprezki, z tego co się orientuję podobnie wyglądają spotkania u konkurencji. ludzie nie zdecydowani mogą się bardzo dużo dowiedzieć

Opublikowano

też jestem tego zdania, byłem wcześniej na pokazach nh, na polu prezentowali maszyny w pracy, ale prezentacja jd była ciekawsza, lepiej wszystko pokazali, wytłumaczyli. Jak tam yacenty przedstawiciel wrócił już z urlopu, negocjacje posuwają się do przodu?

  • Root Admin
Opublikowano

i generalnie jak w kalejdoskopie, w weekend ojciec z kims tam gadał, coś tam oglądał i dalej duma co tam wybrać aby było najlepiej - ciekawe czy zdąży z tym dumaniem aby kombajn zajechał na zniwa

Opublikowano

Witam.Posiadam JD 1550 WTS od maja tego roku,kupiłem gdyż był tańszy od 1570 o 50 tyś, zł(zaliczkę wpłacałem w grudniu 2009). W żniwa wykosiłem 416 ha bez najmniejszej awarii.Wydajność duża , spalanie małe, polecam szczerze. Kosiłem grykę na polu z 4 innymi kombajnami (3 NH i 1 Claas)-tylko moj jelonek wchodził na na wszystkie górki( brać szerokie lacze) i jako jedyny w całej okolicy nie zakopał się ani razu w tym roku .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
    • Przez WojtekBuawski
      Wczoraj pojawił mi się błąd SPN 94 FMI 17- no rail fuel pressure na max obrotach silnika, który po czasie znikał i się ponownie pojawiał kilka godzin później. Dzisiaj błąd pojawił się i nie znikał, cały czas mrugała kontrolka silnika z wykrzyknikiem. Nie odczuwałem jakichkolwiek zmian w pracy silnika. Co może powodować pojawianie się tego błędu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v