Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

SZATAN to czemu wziąłeś nowego JD a nie NH? Ile godzin zrobiłeś jd, miałeś jakieś awarie? Jak byś teraz mógł wziąć jeszcze raz to który byś wybrał? Przeliczając twoje wyniki to jd pali ci ok 20 l/ha, to ile pali ci nh jeśli mówisz że jd dużo pali?

Opublikowano

Panowie, czy ktoś z was negocjował już cenę na jd 1470 na przyszły sezon, ile wam zaoferowali w euro? Ponoć promocja na kombajny ma trwać do 19 listopada.

  • Root Admin
Opublikowano

seat dokładnie nie wiem, u mnie w ofercie jest pełny komplet bez rozbicia co ile - to była wstępna oferta.

jak już wybiorę kombajn to będę dokładnie przeglądał wszystkie możliwe opcje. Póki co nie możemy się zdecydować na konkretną markę, poza tym czekamy na decyzje co do MRa - bez tego nie będzie nowego kombajnu

Opublikowano

nh tc5050, większy nam nie jest potrzebny bo to tylko na 50 ha + usługi. cena nie cale 330 tyś brutto, heder 3.9m, nie braliśmy żadnego wózka i stołu do rzepaku bo rzepaku się nie sieje, a pola blisko siebie. model ma być już z 2011 roku

 

A za ile ci wyliczyli za 5070 a ile za JD??

Opublikowano

No to cie ostro skroili bo za 310 ja kupilem 1470, a za tc 5070 chcieli wstepnie 350 ale tydzien temu chcieli 320, bo za tyle mogłem kupic. Co do rocznika to mi za bardzo nie zalezy i chyba nikomu nie powinno bo nikt chyba nie kupuje kombajnu na 3-5 lat tylko na wiecej, a starsze roczniki bardziej sie kupuje na stan techniczny niz na rocznik.

Opublikowano

A kiedy kupiłeś tego JD?? a ceny netto czy brutto?? a jakie roczniki tych NH ?? Normalnie to netto to wychodzi około 275 tysięcy. i to jeszcze cena bez umowy i tak dalej więc jeszcze może i mam nadzieje ulegnie zmianie. Jeszcze żadna firma mi niższej ceny nie zaproponowała a nh tc5070 wychodził ponad 330 tyś netto.

a teraz są te promocje, pozbywają się sprzętu z placu.

Opublikowano

Za NH tc5070 heder 4,5m, 3 bębny cena 340 tyś netto plus wuzek 6,5 tyś netto, stół do rzepaku 12 tyś netto. Natomiast JD 1470 90 tyś euro netto ( promocja na euro 40 groszy) plus stół i wózek 20 tyś zł netto.

Opublikowano

Jd kupilismy miesiac temu i teraz czekamy na odbior. Cena 310 netto jest z hedere 4.8m, wozkiem, 3 silownikami podajnika pochylego i radiem.

Mi tez NH 5070 na poczatki proponowali za 350 netto ale rura zmiekła po Bednarach i zeszli do 320 netto ze stolem ale to byla oferta bierzesz teraz za tyle albo nie, wiec pewnie juz sprzedany.

Opublikowano

To niezła cena jak za JD w sensie, że dobra. Ale jak dla nas to by był za duży kombajn, za ciężki. Szukaliśmy lekkiego i w miarę dobrego i uznanego kombajnu. Wiadomo rok był taki a nie inny. W większość pól nie dało się wjechać, wyciąganie kombajnu co chwila. Wcześniej wynajmowaliśmy kombajn. Możesz wrzucić zdjęcia swojego JD z zewnątrz i w środku (zwłaszcza w środku) jak ma załączane młocarnie, heder, wysyp zboża??

Opublikowano

Cena jest z hederem 316.

3 siłownik jest chyba w opcji bo musza go nam domontowac gdyz nie bylo go seryjnie w kombajnie. Nie doplacalem nic za niego bo taka nam przedstawil oferte sprzedawca.

Fotki beda jak kombajn bedzie stal na podworku bo jeszcze u dealera stoi i czeka na odbiór.

Opublikowano

A na ilu ha będzie robić?? Mój ma robić na 50ha + usługi. Mamy ciężkie pola z tego względu że nie ma melioracji dlatego taki wybór a nie inny. Niestety o tych JD słyszałem różne opinie, z tego powodu że robione są w Brazylii. Znajomy kiedyś oglądał to widział różne ubytki na tych kołach żeliwnych a tak to jest to samo co jego. Są nie wielkie różnice a on ma jd 1075.

Opublikowano

Kombajn bedzie pracowal na 80 ha. Co do masy to roznica 2 ton nie zrobi wiekszej roznicy na mokrych polach. Jesli masz mokre pola to nie warto szukac maszyn lekkich itd tylko zainwestowac 20 tys w mini koparke i samemu zrobic melioracje. My w tym roku wydalismy na koparki 6 tys zl i osuszylismy najgorsze 35 ha ale to tylko odkopanie rowow było i kilka sączek na polu do ulozenia.

Co do kraju pochodzenia to juz mnie glowa boli jak czytam ze robione w Brazylii i zła jakosc. To tak jak " ze JD duzo pali"-jeb**** psa w łancuch! Tu nie chodzi o kraj pochodzenia tylko o technologie. Jednego dnia porownywalem wszystkie modele kombajnów(Bednary) i jesli chodzi o wykonanie to tylko Class i JD sa porzadnie wykonane,Nh sporo gorzej, a reszta ponizej sredniej. Chodzi mi o spawy malowanie i urzyte materiały bo np. AGCO jest zrobione z "papieru". Słyszałem opinie ze JD jak plyna statkiem to sa narazone na sol morska w co nie watpie ale czy ktos widzial JD ktory przyjezdza prosto z takiego statku???? Cały jest zalany taka substancja ktora go konserwuje na okres transportu i postoju u dealera. Przed odbiorem kombajn jest myty zeby zmyc ten cały tłuszcz czy bog wiec co to jest bo latwo sie od tego wybrudzic i brud sie do tego czepia.

Opublikowano

Cena też robi swoje. 275 tyś netto a 310 tyś netto jest pewna różnica. Teraz jest tak nie wiem jak u innych ale trzeba ciąć koszty. Kombajn jest nam potrzebny i to bardzo i NH nam pasuje. Co do tych opinii gdzie jest produkowane to ja tak tylko słyszałem nie jest to moja opinia. Co do tego że JD dużo pali to naprawdę jest denerwujące, ludzie kupują sobie wielkie ciągniki np JD do lekkich prac na mały areał i potem narzekają że dużo palą, to niech sobie sam mam JD i w przyszłości planujemy kupić 2 mniejszego z ładowaczem czołowym. A możesz powiedzieć co jest nie tak dokładnie z NH? Co ci się nie podobało??

Opublikowano

w tej chwili za 88tys euro netto mozna kupic standard 1470 (kurs prmocyjny -40groszy)

 

new holland csx 7040 380tys netto bez wozka i stołu do rzepaku (cena w PLN)

  • Root Admin
Opublikowano

orientujecie się czy jest configurator JD dla kombajnów?

coś takiego jak maja na zachodnich stronach dla ciągników?

 

chciałbym sobie porównać opcje możliwe do zamówienia w kombajnach z racji tego ze do końca listopada chcemy zamknąć temat wyboru nowej maszyny

  • Root Admin
Opublikowano

nie wiem jak u innych marek,

co do JD to znalazłem - na niemieckiej stronie jest link do konfiguratora, można sobie sprawdzić opcje i ich ceny.

lekko mnie załamała dopłata do szerszych opon, mam jednak nadzieje ze na polskim rynku ceny beda deczko bardziej przyjazne. 6tys ojro dopłaty za koła 750 z stosunku do 24.5 calowych (ok 620) to jak dla mnie bardzo dużo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
    • Przez WojtekBuawski
      Wczoraj pojawił mi się błąd SPN 94 FMI 17- no rail fuel pressure na max obrotach silnika, który po czasie znikał i się ponownie pojawiał kilka godzin później. Dzisiaj błąd pojawił się i nie znikał, cały czas mrugała kontrolka silnika z wykrzyknikiem. Nie odczuwałem jakichkolwiek zmian w pracy silnika. Co może powodować pojawianie się tego błędu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v