Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co do klimy mój teść pojedzie 5 sezon 1470 i jej nie dotykał palcem, chłodzi nic inaczej jak w ciągnikach. Sam za pare dni ruszę w pole swoim nowym 1470 i jestem ciekaw jak będzie się sprawował :) Jeśli ktoś ma wszelkie możliwe ustawienia to również będę bardzo wdzięczny na pewno się przydadzą :)

Opublikowano

z innej beczki. nie chce sie załaczac młocarnia, musze pstrykac z 5-10 razy zeby zatrybiła, potrzebuje pilnej odpowiedzi

Kolego miałem to samo jeszcze na gwarancji, przyjechał serwis i nie pamiętam dokładnie czy napinacz pasa podciągał, czy luzował, ale chyba luzował bo był za ścisło i młocarnia miała ciężko ruszyć i od tej pory już nie miałem problemów, a tak to nieraz nawet po 10 razy musiałem pstrykać żeby załączyła.

Opublikowano

jeszcze jak bys powiedział który napinacz był za ciasno, to był bym wdzieczny

Chyba napinacz od młocarni, wiem że wchodzili do góry i tam niedaleko silnika kręcili. Jutro pójdę do kombajnu to Ci napiszę dokładnie.

Opublikowano

poluzniłem parę obrotów, jest lepiej, ale chyba trzeba jeszce ze 2 obroty bo włącza sie za 2-3 razem. jest super tylko ten nagarniacz... totalna porazka... ktos próbował to przerobić? np tak jak w claasie z pełną blachą?

Opublikowano

to nie wiesz? chyba nie miałeś polęzonego zboża. przy polżonym, pękają obejmy tulejek w których obracają się rurki z palcami i tulejki też pękają.

Opublikowano

to nie wiesz? chyba nie miałeś polęzonego zboża. przy polżonym, pękają obejmy tulejek w których obracają się rurki z palcami i tulejki też pękają.

Już wiem o co chodzi, mi też już trzy razy pękła ta blaszka i plastik, za każdym razem przy tej samej rurce w tym samym miejscu. A jak tam młocarnia załącza się dobrze?

Opublikowano

Tak, poluzniłem sprężynę, czasami muszę 2 razy pstryknąć, ale jest ok, może trzeba jeszcze ze 2 obroty ale to już w następnym sezonie :) , za poradę stawiam duże piwo

Opublikowano

I ja również się podzielę wiedzą i spostrzeżeniami odnośnie 1470.

Mam od 2 sezonów.

Klima to kwestia czujnika, który jest za blisko parownika. Albo odsunąć albo nie chłodzić na maxa bo parownik zamarza i klima nie chłodzi.

 

Ustawienia na początek ze pozycji środkowych tabeli i małe korekty w zależności od warunków.

Kierownice wiatru, górna - druga pozycja od góry, dolna 2 pozycja od dołu.

 

Mam problem z otwieraniem ślimaka/rury wyładowczej. Nie otwiera się za jednym razem, zawsze brakuje około 1 metra do całkowitego otwarcia. Muszę drugi raz "pstryknąć" klawiszem. Składanie ok. Miał już ktoś taki problem?

Serwis na razie nie może odszukać przyczyny. Była wymiana siłownika, węży, kryz, sprawdzenie rozdzielacza, ustawianie czasu otwarcia, sprawdzenie ciśnienia hydrauliki i wydajności pompy olejowej i nic nie pomogło.

Na początku było dobrze, problem pojawił się po ok. 100 h pracy.

Opublikowano (edytowane)

na wylegi tylko podnosniki łanu bo inaczej to meczarnia a podnosniki dosyc szybko sie zaklada.Nie da sie ukryc ze motowidla w dzonach sa do bani i bardziej dopracowane mial nawet bizon

 

odnosnie klimy to mowice ze to przez czujnik przy parowniku i dlatego zamarza?to dalej macie ten czujnik pod siedzeniem tylko dalej czy calkiem gdzie indziej?

 

w tym sezonie jezdzilem z termometrem w klimie i temperatura calyczas sie obnizala dochodzilo tak do -7 i zamarzala 

wiedz zeby nie zamarzala to ja wylanczalem i chodzila sama dmuchawa ale to meczace i problem jak byl tak jest

Edytowane przez Heniekii
Opublikowano

Ja upusciłem trochę czynnika i jest lepiej, ale wiem ze jak będa takie upały to i tak bedzie zamarzac. Niech ktos zrobi zdjecie z pozycja umieszczenia czujnika u kogo dobrze chodzi bo sie posmazymy. W starszych modelach klima byla manualna a w nowych sterowana z plytki i dlatego zamarza, tak twierdzi serwis.

U mnie rura odwrotnie, przy składaniu musze dwa razy kliknąc aby złożyc do końca.

To jak z patentem motowideł? usprawnił ktoś?

Ile bierzecie za godzine młocki przy 4,8 m?

 

Opublikowano

Moja juz trybi. Czujjik przy parowniku posiedzeniem pasażera był za blisko i za wolno reagowal

 

W którym miejscu masz ten czujnik w parowniku? za blisko czego był? U nas 400 zł hektar, ale działki małe.

Opublikowano

koledzy zmienial ktos lozyska na rolce od mocarni?bo mi padly juz po 75h teraz mam 160 i nie wiem czy zmienic serwis twierdzi ze winne bylo lozysko ktore rozlecialo sie i rolka wpadla prawie do dmuchawy bo spadla z czpienia podczas pracy

A wam ile h wytrzymaly lozyska na tej rolce?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
    • Przez WojtekBuawski
      Wczoraj pojawił mi się błąd SPN 94 FMI 17- no rail fuel pressure na max obrotach silnika, który po czasie znikał i się ponownie pojawiał kilka godzin później. Dzisiaj błąd pojawił się i nie znikał, cały czas mrugała kontrolka silnika z wykrzyknikiem. Nie odczuwałem jakichkolwiek zmian w pracy silnika. Co może powodować pojawianie się tego błędu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v