Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ok.,ok. myslałem o 300. Niech tam. Cena w moim przypadku bardzo zbliżona :-)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Na czujnikach zalecaja ustawienie na srednie ziarno (tak jak na zboże), na monitorze pierwszy zakres. Reszte regulujesz potencjometrami.

Ja w rzepaku tak mialem ustawione. Kosilem z predkoscia od 3 km/h do 4 km/h, w zaleznosci od gestości rzepaku. Wskaźniki leżaly na zielonym zakreskowanym czasem tylko wchodząc na zielone.

Ustawienia: młocania obroty 700, szczelina 16-17, sito klosowe 10, ziarnowe 5, obroty wentylatora minimalne. Kierownica dmuchawy: gorna - druga od góry, dolna - druga od dolu.

 

 

Przy okazji mam stół Tucholskiego ( nowy). Uwaga na śruby. Wszystkie należy dokręcić przed rozpoczęciem pracy i po pierszych godzinach. Ja tego nie zrobilem i praktycznie wszystkie byly poluzowane, a część zupelnie się odkręciła, także te przy kosie. Na szczęście nic się nie stało. Zauważyłem ten defekt po paru godzinach pracy. Jakość montażu Tucholskiego pozostawia wiele do życzenia, choć sam stół i spasowanie z hederem są ok.

 

Przy okazji mam stół Tucholskiego ( nowy). Uwaga na śruby. Wszystkie należy dokręcić przed rozpoczęciem pracy i po pierszych godzinach. Ja tego nie zrobilem i praktycznie wszystkie byly poluzowane, a część zupelnie się odkręciła, także te przy kosie. Na szczęście nic się nie stało. Zauważyłem ten defekt po paru godzinach pracy. Jakość montażu Tucholskiego pozostawia wiele do życzenia, choć sam stół i spasowanie z hederem są ok.

 

Ustawienie sit oczywiście podałem w mm. 1 ząbek = ok. 2 mm.

Opublikowano (edytowane)

Wczoraj pytałem się gościa z serwisu to powiedział mi, że na czujnikach ustawić na najmniejsze ziarno i na monitorze pierwszy zakres.

Pawel73 piszesz że ziarnowe sito ustawiasz na 5mm, a jeden ząbek to 2mm, to ustawiasz na 2,5 ząbka?

Powiedzcie dlaczego po bokach kombajnu z sit wypadają ziarnka, czy sita są przeciążone, co zrobić z tym?

Edytowane przez seat
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Musisz sam dopasować, ja ustawiłem na trzeci ząbek. Mniej strat, zanieczyszczenia w normie (potwierdzone przy dostawie rzepaku).

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Mam pytanie do właścicieli JD 1470. Ile wam policzyli za pierwszy przegląd (robocizna + materiały i olej)?

Z góry dziękuję za info.

Dla porządku, mi krzyknęli 2.800,- brutto za wszystko.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Mi tyle podali za samą robociznę z dojazdem, reszta to materiały. Można wiedzieć jak dawno robiłeś przegląd i czy ta cena to za wszystko (oleje, filtry, itp.)?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A więc koszty 1-go przeglądu JD 1470 (ceny netto):

 

Olej silnikowy 36l. - 730 zl

Olej przekladniowy 16 l. - 400 zl

Filtr oleju silnika - 63 zl

Smar i odtluszczacz - 45 zl.

 

Dojazd - 1,5 zl / km

Robocizna - około 500 zl.

 

Pozdrawiam,

Opublikowano

@ szczewko a kiedy ten przeglad milas i od kogo brales bo o ile sie nie myle jestes z pomorza to z pasleka czy pszczolki?

 

tak to jest z dilerem jak cos gratis to na nastepnym sobie odbije a rolnik mysli ze zaoszczedzil a dopiero na takim forum sie dowiaduje ze w kieszeni mialo mu zostac tyle ile chcial tego diler

Opublikowano

@szczewko ale jestes z pomorza czy zachodniopomorskiego?

 

Mialem oferte 1470 za 340netto ale diler z kujawsko-pomorskiego i rodzi sie problem serwisowania bo zaden diler na miejscu niechcial go serwisowac a jesli by mieli przyjechac to tylko dlatego ze stoja i stawki tez chyba wieksze

Opublikowano

Witam

Mam mały problem do zgryzienia. Mamy zamiar kupić nowy kombajn zbożowy od 15 lat pracowały u nas JD 965 1075 1166, teraz musimy kupić nowy. Oglądaliśmy 1470 który ma kosztować ok 340 tys. ale diler nam powiedział że to jest ostatni model jaki u niego stoi na placu, ogólnie bardzo mi się podoba. Zamiast tego modelu ma być JD W510 który jest o 130 tys. droższy ale bardziej wydajny. Pytanie mam takie czy kupić mniejszy 1470 czy serie W( nasze gospodarstwo to ok 70 ha + 60 ha u rodziny) i usługi których nie brakuje. Co wy byście poradzili proszę o pomoc!!

Opublikowano

ma ktos moze stol rolmako?bo w moim kosa ma luz tylko miejscami a ogulnie trze po dole albo gorze bagneta bez zadnego luzu przyjechal serwis podlaczylismy heder wlanczylismy no i herchot zglosili to do rolmaka gosciu od nich ze mna sie kontaktowal i zaczol mi wciskac ze tak ma byc i ze niby sie dotrze i robil ze mnie glupiego jak powiedzialem niech sobie go zabiera jak tak ma byc to maja niby do mnie przyjechac ale nie wiem co z tego wyniknie.

 

i jeszcze takie 3 pytania do posiadaczy 1470

 

1czy nie darady wlonczyc mocarni zeby pas nie dostal po d*pie i niepiszczal?

 

2czy u was tez jak wylancza sie mocarnie to drzy ta przekladnia co na dwoch pretach sie trzyma od sieczkarni?serwis niby mowil ze jak farba sie wytrze to sie to poprawi ale jakos mnie to nie przekonalo

 

3jechalem kombajnem i podczas jazdy chcialem przelonczyc bieg na hydrostacie bo zapomnialem ze mozna tylko jak stoji i skotecznie zotal zablokowany na danym biegu jak go odblokowac? robilem to z ta srobka co w ksiazce jest ale nic nie dalo

Opublikowano

1 moim zdaniem trzeba by założyć jakiś dławik zeby silownik pomału załączał, a nie tak raptownie.

2 przekładnia skacze jak oszalała

3 trzeba by tam zajrzeć i zobaczyć czy jakiegoś wodzika nie podgieło

 

U mnie jest inny problem, w upalny dzień zamarza mi ta chłodniczka od klimy co jest pod siedzeniem pasażera, zaswieca sie kontrolka od wysokiego ciśnienia klimatyzacji i przestaje chłodzić, a tak wogóle to słabo chłodzi, słabiej niż w ciągniku, a jak jest u Was?

Opublikowano

yacenty a trzeba go wymienic?ja jak kupilem nowy ciagnik tez jd ma juz 5lat nic z klima nie robilem tylko odgrzybialem i chlodzi bardzo dobrze w tym roku chcem dobic do niej na wszelki wypadek.

Opublikowano

Siema, chciałbym wtrącić swoje 5 groszy jeśli można,ja od 4 lat mam jd1550 wts, był to kombajn po wystawowy. I jeśli chodzi o awaryjność to jest ich brak,z wtjatkiem klimatyzacji,która jest za słaba. Ja widzę tylko jeden mankament, zbyr krótkie wytsasacze, musze zwalniać kombajn tylko dlatego ze pokazuje straty na wytsasaczach. Jego wydajność to 11-13 ton na godzinę. Jego zaletą, ti ze jest to twarda maszyna konstrukcyjnie. Nh czy jd to kwestia gustu jak dla mnie, ale.wydaje mi się ze jednak najlepszym wyborem byłby Claas:-)

Opublikowano

a ja musze zwalniać ze względu na duze straty na sitach, zbiera mi się za dużo masy i przesypuje się przez sita. Jeżeli ktoś moze niech poda całkowite ustawienia tego kombajnu na pszenicę 5-6 ton, chodzi mi o bęben sita, kierownice, szczelinę , siłę wiatru. czy coś jeszcze? tak klima to nie wypał, ale czy nie mozna z niej zrobić zwykłej klimy sterowanej manualnie, anie jakies termostaty na płytkach?

Opublikowano

No właśnie, co z ta klima? Jutro przyjeżdża do mnie typ który będzie próbował to zwalczyć. Ona noe.chłodzi w upalne dni. Ja nie pamiętam jak dokładnie ustawiam sita, ale coś między 5-6 zabkiem albo nawet 8 górne i wtedt większy wiatr, tak żeby ziarno swobodnie mogło spadać na dolne a dolne to koło 2-3 żabka.

 

Jeśli chodzi o awarie to walczę od początku z rozdzielaczem, był nie szczelny a teraz co jakiś czas wymieniam oring na takim mepelku, który odpowiada za trztmanie hedera w ustalonej pozycji, jak się przetrze to opada.

 

A w tamtym sezonie wtswietla błąd o spadku ciśnienia w układzie zasilania paliwen

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
    • Przez WojtekBuawski
      Wczoraj pojawił mi się błąd SPN 94 FMI 17- no rail fuel pressure na max obrotach silnika, który po czasie znikał i się ponownie pojawiał kilka godzin później. Dzisiaj błąd pojawił się i nie znikał, cały czas mrugała kontrolka silnika z wykrzyknikiem. Nie odczuwałem jakichkolwiek zmian w pracy silnika. Co może powodować pojawianie się tego błędu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v