Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Problem dotyczy ciągnika Belarus 952.4

Po wymianie bezpiecznika przy przekaźniku świec (20A)  zginęło zasilanie zegarów (wymieniony bezpiecznik przy świecach też się przepalił) ,po przekręceniu kluczyka prąd nie dochodzi do bezpiecznika od zegarów, ciągnik odpala.

Czy w obwodzie zasilania zegarów jest jakiś przekaźnik ?

W załączeniu przekaźniki jakie znajdują się z prawej strony kolumny kierowniczej (przy kolumnie kierowniczej są jeszcze trzy inne przekaźniki widoczne na foto04)?

Czy świece żarowe mogą robić zwarcie? Jak to sprawdzić?

Pzdr

 

 

 

 

foto00.jpg

foto01.jpg

foto02.jpg

foto03.jpg

foto04.jpg

foto05.jpg

Opublikowano

Witam

Po wymianie przekaźnika 738.3747-40 problem z zasilaniem zegarów ustąpił. Dodatkowo do wymiany była jedna świeca robiąca zwarcie.

Pozostał mi jeszcze problem z niegasnącym sygnałem dźwiękowym który normalnie po włączeniu silnika powinien się wyłączyć u mnie niestety "piszczy" cały czas 😞

Ktoś może wie co ten ciągły sygnał dźwiękowy nawet na pracującym silniku może oznaczać?  Jakiś kolejny uszkodzony przekaźnik?

 

Dnia 11.06.2023 o 14:59, Tomas13 napisał:

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v