Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemano wszystkim mam możliwość kupna składaka czyli silnik ursus c330 reszta zetor 25k mogę go kupić za 4000 pln co o tym pomyśle myślicie? Podajcie swoje za i przeciw kusi mnie cena tego traktora dodam że opony są w traktorku w stanir bdb więc myślę że można zaryzykować w sobotę mam go jechać oglądać na co zwrócić uwage przy oglądaniu jeździe próbnej?

Opublikowano

Zależy,co chcesz nim później robić. Przy takim sprzęcie to się tylko wymaga, żeby przyspieszał i hamował. Kup, potrzymaj trochę i sprzedaj do muzeum albo do lombardu. Ja bym nie liczył na pracę nim.

Opublikowano

Siemano wszystkim mam możliwość kupna składaka czyli silnik ursus c330 reszta zetor 25k mogę go kupić za 4000 pln co o tym pomyśle myślicie? Podajcie swoje za i przeciw kusi mnie cena tego traktora dodam że opony są w traktorku w stanir bdb więc myślę że można zaryzykować w sobotę mam go jechać oglądać na co zwrócić uwage przy oglądaniu jeździe próbnej?

Nie dostaniesz do tego nigdzie części, zostanie Ci szukanie po używkach. W tym roku wyrzuciłem taką sztukę na złom (bez silnika). Za 5-6 tyś kupisz jakieś C328 bez dokumentów, przynajmniej wszystko w sklepie kupisz.

Opublikowano

Zetora 25 produkowali już w latach 40 XX wieku, najmłodszy z nich ma pewnie ponad 50 lat, i nie na darmo przeszczepiają do nich silniki od C-330-do tych oryginalnych nie ma części, do skrzyni części też pewnie ze świecą szukać-ja bym się w to nie pchał

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PioTroK
      Witam. Podjąłem się zmiany opon wraz z felgami w moim C-330 ze względu na zamontowanego tura.
      Zakupiłem na portalu aukcyjnym zestaw opon wraz z felgami 10.75-15.3 i wszystko ładnie pasuje ale mam jeden mały problem.
      Mianowicie krawędź wewnętrzna felgi przy skręcie będzie ocierać o wystający materiał w półosi osi przedniej. Dodam, że mam przód twardy okrągły..
       
      myślałem nad zastosowaniem dystansów lecz nie znalazłem gotowych dystansów, które posiadałyby zatoczenie na felgę aby koła nie opierały się na śrubach..
      lub nad przyszlifowaniem krawędzi półosi przedniej, bo tam spokojnie jest te 5cm materiału który uważam ze jest zbędny.
      moze Wy macie jakieś pomysły. 
    • Przez RolnikAgroKujawski
      Cześć ludzie. Mam pytanko. Jak myślicie co to może być za kierownica. Ursus c330 1974. Po założeniu kapsla od Zetora, bo mam 2 ramienna Zetora w c360 z turem, wygląda trochę jak z Zetora. A i kierownica jest płaska. Być może dziadek ją kiedyś wymieniał 



         

    • Przez igor730
      Witam . Proszę o poradę. C330M. Posiadam rozdzielacz oryginalny podłączony w sposób jak na zdjęciu. 
      Teraz podłączyłem do oryginalnego rozdzielacza dodatkowy rozdzielacz dwusekcyjny z jedna sekcja plywajacateraz ona jest zaślepiona. Odłączyłem rurkę która tworzyła bypass między góra a bokiem rozdzielacza i do górnego króćca podłączyłem przewod do rozdzielacza zewnętrznego gniazdo P a od bocznego króćca z rozdzielacza oryginalnego do nowego rozdzielacza do gniazda T. Generalnie takie połączenie przewija się w internecie. 
      Rozdzielacz zewnętrzny potrzebuje do sterowania ładowaczem z siłownikiem z dwoma przewodami. 
      Problem jest następujący już na samym początku otóż z oryginalnego rozdzielacza mogę podnieść tuza ale nie jestem w stanie go opuścić. Dając wajchę w dół słuchać że pompa pracuje mocno ale tuz nie opuszcza się. 
      W czym jest problem. Wydaje się że olej jest blokowany i nie może wrócić do skrzyni z tuza



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v