Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

My na jesień będziemy jednego ciapka sprzedawać jakbyś był kolego chętny to możemy się dogadać.Silnik po generalnym remoncie , wszystko oryginały i najlepsze części , 90% tylnych opon , nowa pompa , nowy rozdzielacz.Most nie wyje , zwolnice cichutkie i bez luzu , 1984 rok.Niema jakiego kolwiek wycieku calutki suchy , silnik POCISK !!!!!!!! Pali na dotyk , nowe akumulatory , alternator , przednie opony jeszcze chyba oryginalne.A tu foto. nr1 nr2 nr3 nr4 nr5 nr6 nr7 nr8 nr9 nr10 nr11 nr12 nr13 a tu orka w małym kawałeczku oczywiście bez dymu :rolleyes: nr14 .

Edytowane przez zonk28
Opublikowano

Siema!

 

Trochę odkopanie tematu, ale ten się do tego nadaje.

Panowie co powiecie na pierwszy rzut oka na tego ciapka? Może być ten przebieg oryginalny? Ciekawi mnie że przy takim przebiegu powymieniane końcówki drążka kierownicy...

Opony z przodu do wymiany, pisze że od nowości są, a te z tyłu nie są przypadkiem wymienione?

Ma też do sprzedania kabinę, która jest chyba ściągnięta z tego ciapka i na moje oko widać że pomalował przy silniku obudowę sprzęgła(na fotce z kabiną widać że lekko podkład wychodził).

Poniżej link, napiszcie co o nim sądzicie, może ktoś ten traktor zna.

 

http://allegro.pl/ursus-c330-m-c-330-m-c-330-m-nowy-kupuj-nie-czekaj-i2261748590.html

Opublikowano

No nie wiem. Wychodziło by my ok. 75 godzin na rok to trochę mało patrząc po oponach no chyba że skoro nie pracował w polu tylko po twardym to może się starły ale mimo to bez kabiny jeszcze to trochę przy drogo.

Opublikowano

Na kabinie mnie zbytnio nie zależy, przez telefon gadał że za 20tyś go puści, może da się jeszcze coś utargować, w sobotę chcę go jechać zobaczyć.

Opublikowano (edytowane)

Jest to handlarz, bo znalazłem na innej stronce jego ogłoszenie że kupi każdy ciągnik, http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1f8L/

 

Za mf 255 ładnego trzeba dać więcej niż 20 tyś, zazwyczaj mają dużo nalatane, myślałem też nad mf 235, ale też ciężko o dobrego. Na tyle pola co mam to ciapek by mi starczył, a do ciapka tańsze części.

 

Jeszcze jest taki: http://otomoto.pl/ur...el-A160759.html

Też źle nie wygląda, dzwoniłem do gościa to podobno jest po wymianie tłoków i tulei i tego się boję czy takiego po remoncie brać?

Edytowane przez wojt
Opublikowano

Ja mam na sprzedaż ursusa c-328 1 rok po remoncie silnika skrzyni podnośnika prawidłowo dotarty 75mth ciśnienie oleju na ciepłym 4 atm cena do negocjacji wiecej informacji pod nr.tel 790441392

Opublikowano (edytowane)

Jak by ciapek był na płaskiej osi i inny rok to ze sprzedażą nie miałbyś problemu a tak to troszkę się pofatygujesz za czym sprzedaż , ale o 16.500 ZAPOMNIJ!!!

Takjie ciapki chodzą po góra 13.000.

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

Przecież płaska oś nie ma co się równać nawet z okrągłą to o co chodzi?

I im starczy tym na lepszych częściach był robiony więc też nie wiem co ma rok do tej ceny za tak piękny sprzęt.

Opublikowano

Założyłem ten temat po to by dowiedzieć sie po ile tak naprawde chodza nasze ciapki. mam  do sprzedania i niewiem ile cenić na olx czy allegro ceny chyba sa po zawyżane.posiadam ciapka z 1972 zarejestrowany pełny oryginał instalacja pneumatyczna kompletna silnik laleczka skrzynia i most tez bajka opony tyl nowe kormorany przod samochodowki 205/16 .kolor oryginalne maska blotniki zielone korpusy szare kabina .w oryginale 1200mtg

Opublikowano

Z nowymi oponami, tyloma mtg, jak jest w db stanie i jak masz jeszcze komplet obciążników, to 10 mógłbym Ci dać Podeślij kilka zdjęć

Opublikowano

Ty jesteś z Podlasia, kawałek drogi jest ale jak będzie w miarę dobry sprzęt to warto jechać. Ja jestem z Pomorskiego, Starogard Gdański.

Opublikowano

Czasem warto jechać. Tata jak dawno temu sprzedawał c 328/330 t oz pomorza aż w góry pojechał. Podeślij mi kilka zdjęć i daj jakiś opis

Opublikowano

Się rzadko zdarza żeby ktoś chciał mniej kasy niż inni . No ciekawe .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PioTroK
      Witam. Podjąłem się zmiany opon wraz z felgami w moim C-330 ze względu na zamontowanego tura.
      Zakupiłem na portalu aukcyjnym zestaw opon wraz z felgami 10.75-15.3 i wszystko ładnie pasuje ale mam jeden mały problem.
      Mianowicie krawędź wewnętrzna felgi przy skręcie będzie ocierać o wystający materiał w półosi osi przedniej. Dodam, że mam przód twardy okrągły..
       
      myślałem nad zastosowaniem dystansów lecz nie znalazłem gotowych dystansów, które posiadałyby zatoczenie na felgę aby koła nie opierały się na śrubach..
      lub nad przyszlifowaniem krawędzi półosi przedniej, bo tam spokojnie jest te 5cm materiału który uważam ze jest zbędny.
      moze Wy macie jakieś pomysły. 
    • Przez RolnikAgroKujawski
      Cześć ludzie. Mam pytanko. Jak myślicie co to może być za kierownica. Ursus c330 1974. Po założeniu kapsla od Zetora, bo mam 2 ramienna Zetora w c360 z turem, wygląda trochę jak z Zetora. A i kierownica jest płaska. Być może dziadek ją kiedyś wymieniał 



         

    • Przez igor730
      Witam . Proszę o poradę. C330M. Posiadam rozdzielacz oryginalny podłączony w sposób jak na zdjęciu. 
      Teraz podłączyłem do oryginalnego rozdzielacza dodatkowy rozdzielacz dwusekcyjny z jedna sekcja plywajacateraz ona jest zaślepiona. Odłączyłem rurkę która tworzyła bypass między góra a bokiem rozdzielacza i do górnego króćca podłączyłem przewod do rozdzielacza zewnętrznego gniazdo P a od bocznego króćca z rozdzielacza oryginalnego do nowego rozdzielacza do gniazda T. Generalnie takie połączenie przewija się w internecie. 
      Rozdzielacz zewnętrzny potrzebuje do sterowania ładowaczem z siłownikiem z dwoma przewodami. 
      Problem jest następujący już na samym początku otóż z oryginalnego rozdzielacza mogę podnieść tuza ale nie jestem w stanie go opuścić. Dając wajchę w dół słuchać że pompa pracuje mocno ale tuz nie opuszcza się. 
      W czym jest problem. Wydaje się że olej jest blokowany i nie może wrócić do skrzyni z tuza



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v