Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niedawno zakupiłem JD 2650 z 90r. i na przeciwko gazu ręcznego po drugiej stronie kkierownicy jet taki sam drążek który jest do przyśpieszania jazdy i zwalniania. Mam takie pytanko jak tego używać bob wiecie zacznę się bawić i zj**ie. Ogólnie to mi chodzi czy można to włączać w czasie jazdy czy tylko na sprzęgle. :(

Opublikowano

???

chodzi ci o to co jest obok manetki gazu ręcznego??

a i gdzie masz drążki zmiany biegów - oba po prawej stronie czy tez w podlodze.

 

ja jezdzilem przez ponad rok takim co mial drązki zmiany biegów po prawej stronie i obok (w lewą stronę) miał wlasnie manetkę gazu ręcznego i ciut do tylu była dzwigienka zółwia/zająca - katowalismy ile wlezie.

oczywiscie bez wyciskania sprzęgła

Opublikowano

ja mam 3140 w kabinie sg2.dwie wajchy kolo siebie po prawej strony.i jak mowił moj przedmowca katuje te polbiegi od 6 lat i nic.jak ma za ciezko to polowka sie nie właczy.

Opublikowano

Ja mam taki model JD 2650 z kabina MC i jest taka dzwignia żółwika/ zajca. na drugiej grupie biegowej wciskam sprzegło bo cykam żę ,,coś" walnie, a tak to fajna sprawa.

Opublikowano

Ej Luks zmienialeś może uszczelki z szyb w tej kabinie bo mam taką samą i w jednej szybie sie rozsypały trzeba znaleść jakieś odpowiedniki

Opublikowano

Nie uszczelki w bocznych szybach sa ok. tylko z przodu jakiś gebels posmarował silikonem i miejscami jest powykręcana. Gdy poszukasz jakieś odpowiedniki to daj znać.

Opublikowano

dmnk217 byłes u mnie mówiłem ci ze to na bank jest bez sprzegła to jest cos takiego jak w polskim ursusie reduktor albo wzmacniacz mometu a po drugie po groma by to było jesli trzeba by bylo wciskac sprzegło tak samo jak bys wcisną sprzegło mógłbys bieg do dołu i na to samo by ci wyszło

 

 

a Ty ciągle bez żadnych popraw popełniasz podstawowe ortografy !

Opublikowano

ty wczoraj żeby to sprawdzić jak to działa to sobie nim wyjechałem z garażu i jak sie przyjrzałem sie to jest to na żółwiu a jak przełączałem na zająca na pierwszym biegu szosowym to nie widziałem różnicy w jeździe. A tak w ogóle to powinno był na zającu.

Opublikowano

powinno byc tak (w dwoch tak mielismy) ze jak masz go na "zającu" i wylączasz silnik - gasisz go to sam powinien przelączyć się na zółwia. jesli tak nie jest to cos moze byc zwalone/rozlączone (w trzecim wlasnie tak bylo).

 

fajną roznice widać na 3-4 szosowej - raz zjezdzalem na farmę i widzę za sobą nissana navre 2,5d - jechal tak z 200-300 metrow za mną (ja na 3 szosowej i zółwiu). jak dalem na czworeczkę i na zająca i po gazie (bylem bez przyczepy) to gosc z nissana bardzo klął ze tak się wydurniamy gdy mnie zatrzymał.

Opublikowano

wes go na wyzszych biegach sprubuj na niskich to mozesz tylko zauwazyc jak bedziesz miał cięzko z czyms jechac albo w polu. to tak jak w bizonie wciskasz sprzegło i przyspieszacz przestawia sie sam na najwolniejsze. a u mnie w ursusie mam zrobione ze tez przestawia sie na zułwia ale trzeba pamietac zeby zaraz na zająca bo na wzmacniaczy cały czas nie mozna pracowac

Opublikowano

Ej Nikita_Bennet czyli można jeździć jak i na żółwiu tak i na zającu to nie będzie nic sie działo (chodzi mi o zużycie tych przekładni co są w skrzyni) Bo wiesz np. jak będzie normalnie cały czas na żółwiu i będę jeździł to żeby się nic nie zrypało

Opublikowano

jezdzilismy tak z kumplem przez poltora roku a od tamtego czasu kumpel jezdzi sam rok a maszynki byly uzywane przed nami przez gorszych kierowców.

raczej nic nie uszkodzisz tylko uzywaj tego z glową (moje wyglupy opisane wyzej).

Opublikowano

W moim JD3350 półbiegi zmienia się tą samą dźwignią co biegi 1,2,3,4,5,6,7,8. Jadąc którymś biegiem bez sprzęgła delikatnie przebijam tą dźwignię w prawo i jest zając, a przebijając z powrotem w lewo jest żółw. Oczywiście po odpaleniu ciągnika automatycznie zawsze jest żółw. I nawet kontrolka od półbiegów mi dziala. :rolleyes:

Opublikowano

Ja urzywam połbiegow jako normalnego biegu w parcach polowych i przez 9 lat nic sie nie popsulo. Nie nalezy probowac przelanczac polbiegu w gore pod duzym obciazeniem bo nie wejdzie i na sile bez sensu pchac ta dzwignie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz0110
      Witam.mam pytanie aktualnie z tyłu w moim.john Deere 3140 mam założone opony 520/70 r38 a z przodu 16.9 r24 myślałem żeby założyć delikatnie szersze opony z przodu i doradził mi sprzedawca żebym założył 480/70 r28 czy ktoś z wam ma podobne rozwiązanie u siebie . Niestety muszę zmienić felgi bo moje są 12 calowe i nie założone na nie opony 480 bo podobno będzie się felga wcinać i dlatego muszę zmienić też felgi mogą być 14 15 albo 16 cali
    • Przez Mateusz0110
      Witam..ma ktoś opis bezpieczników w John Deere 3140.i drugie pytanie czy miał ktoś z was przypadek żeby w jednym miejscu ta płytka na bezpieczniki mocno się Grzela że widać po niej że jest przegrzana i w tym miejscu kabel co w nią wchodzi też ma kolor przegrzanego .więc coś jest nie tak że tylko w tym jednym miejscu się grzeje i  cały czas pali mi jeden bezpiecznik .
    • Przez rojewskib
      Kupiliśmy JD 2130 i nie działał przy nim przedni napęd (hydrauliczny). Przyczyną były pozrywane kable od elektromagnesu. Są tam dwa kable czarne i jeden brązowy. wszystkie trzy kable reagowały na prąd, bo było słychac otwarcie elektromagnesu. Nie było w ciągniku oryginalnego włącznika więc zamontowałem nowy. Zmostkowałem dwa czarne przewody i podłączyłem i przedni napęd działa. Nie wiem czy jest dobrze bo przedni napęd ciągnie tylko do przodu, gdy mam wyłączony bieg i włącze przedni napęd to koła przednie ciągną ciągnik. Do tyłu nie można jechac bo tylnia oś ciągnie do tyłu a przednia do przodu. Odpiszcie czy w tym modelu przedni napęd jest podłączony pod włącznik czy jakoś inaczej może jeszcze z innym elektromagnesem. Jak by ktoś mógł mi przysłac jakieś zdjęcia jak jest podłączony ten napęd. Z góry dzięki, mój adres rojewskib@poczta.onet.pl
    • Przez pawel2593
      Witam. Nie dawno zakupiłem JD 3130 i od początku pojawiły się problemy ze wspomaganiem i podnośnikiem, zdarzało się że czasami nie działało zarówno wspomaganie i podnośnik, lecz ostatnio jest już gorzej na małych obrotach nie ma szans żeby złapało. Dopiero po chwila jazdy na wyższych obrotach zaczynają działać(podnośnik często szarpie). Nie wiem w czym leży problem, nie znam dokładniej budowy mojej maszyny, ale wydaje mi się że ma za mało oleju, ale dlaczego jak nie działa wpom. to też podno. czyżby olej do tych dwóch urządzeń pochodził z jednego źródła?
    • Przez mucha7
      witam kilka dni temu kupiłem JD 2130 z 1980r. i mam problem z wałkiem bo sie nie wyłancza cały czas sie kręci facet od którego kupiłem ten ciągnik twierdzi ze sie wyłancza tą wajcha po prawej stronie u dołu jak sie siedzi tylko ze ona jest złamana próbowałem tą przy kierownicy to zero reakcji. Proszę o pomoc w tej sprawie moze ktos z was bedzie sie orjętował
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v