Skocz do zawartości
dmnk217

Przyśpieszacz w starszych JD

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dmnk217    0

Niedawno zakupiłem JD 2650 z 90r. i na przeciwko gazu ręcznego po drugiej stronie kkierownicy jet taki sam drążek który jest do przyśpieszania jazdy i zwalniania. Mam takie pytanko jak tego używać bob wiecie zacznę się bawić i zj**ie. Ogólnie to mi chodzi czy można to włączać w czasie jazdy czy tylko na sprzęgle. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

???

chodzi ci o to co jest obok manetki gazu ręcznego??

a i gdzie masz drążki zmiany biegów - oba po prawej stronie czy tez w podlodze.

 

ja jezdzilem przez ponad rok takim co mial drązki zmiany biegów po prawej stronie i obok (w lewą stronę) miał wlasnie manetkę gazu ręcznego i ciut do tylu była dzwigienka zółwia/zająca - katowalismy ile wlezie.

oczywiscie bez wyciskania sprzęgła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
halun20    1

ja tez jezdzilem jd z takim przyspieszaczem i mozna go przeloczac bez sprzegla.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

szczewko    31

ja mam 3140 w kabinie sg2.dwie wajchy kolo siebie po prawej strony.i jak mowił moj przedmowca katuje te polbiegi od 6 lat i nic.jak ma za ciezko to polowka sie nie właczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dmnk217    0

Aha czyli jak dajesz z agregatem i pod gore nie daje rady to dajesz na żółwika i jedzie wolniej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luks    0

Ja mam taki model JD 2650 z kabina MC i jest taka dzwignia żółwika/ zajca. na drugiej grupie biegowej wciskam sprzegło bo cykam żę ,,coś" walnie, a tak to fajna sprawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    3

Nic się nie powinno stać jak bedziesz zmieniał go bez sprzęgła ale jak wszystko kiedyś się wyjedzie i bedzie trzeba naprawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dmnk217    0

Ej Luks zmienialeś może uszczelki z szyb w tej kabinie bo mam taką samą i w jednej szybie sie rozsypały trzeba znaleść jakieś odpowiedniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luks    0

Nie uszczelki w bocznych szybach sa ok. tylko z przodu jakiś gebels posmarował silikonem i miejscami jest powykręcana. Gdy poszukasz jakieś odpowiedniki to daj znać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

dmnk217 byłes u mnie mówiłem ci ze to na bank jest bez sprzegła to jest cos takiego jak w polskim ursusie reduktor albo wzmacniacz mometu a po drugie po groma by to było jesli trzeba by bylo wciskac sprzegło tak samo jak bys wcisną sprzegło mógłbys bieg do dołu i na to samo by ci wyszło

 

 

a Ty ciągle bez żadnych popraw popełniasz podstawowe ortografy !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dmnk217    0

ty wczoraj żeby to sprawdzić jak to działa to sobie nim wyjechałem z garażu i jak sie przyjrzałem sie to jest to na żółwiu a jak przełączałem na zająca na pierwszym biegu szosowym to nie widziałem różnicy w jeździe. A tak w ogóle to powinno był na zającu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

powinno byc tak (w dwoch tak mielismy) ze jak masz go na "zającu" i wylączasz silnik - gasisz go to sam powinien przelączyć się na zółwia. jesli tak nie jest to cos moze byc zwalone/rozlączone (w trzecim wlasnie tak bylo).

 

fajną roznice widać na 3-4 szosowej - raz zjezdzalem na farmę i widzę za sobą nissana navre 2,5d - jechal tak z 200-300 metrow za mną (ja na 3 szosowej i zółwiu). jak dalem na czworeczkę i na zająca i po gazie (bylem bez przyczepy) to gosc z nissana bardzo klął ze tak się wydurniamy gdy mnie zatrzymał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

wes go na wyzszych biegach sprubuj na niskich to mozesz tylko zauwazyc jak bedziesz miał cięzko z czyms jechac albo w polu. to tak jak w bizonie wciskasz sprzegło i przyspieszacz przestawia sie sam na najwolniejsze. a u mnie w ursusie mam zrobione ze tez przestawia sie na zułwia ale trzeba pamietac zeby zaraz na zająca bo na wzmacniaczy cały czas nie mozna pracowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dmnk217    0

Ej Nikita_Bennet czyli można jeździć jak i na żółwiu tak i na zającu to nie będzie nic sie działo (chodzi mi o zużycie tych przekładni co są w skrzyni) Bo wiesz np. jak będzie normalnie cały czas na żółwiu i będę jeździł to żeby się nic nie zrypało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

jezdzilismy tak z kumplem przez poltora roku a od tamtego czasu kumpel jezdzi sam rok a maszynki byly uzywane przed nami przez gorszych kierowców.

raczej nic nie uszkodzisz tylko uzywaj tego z glową (moje wyglupy opisane wyzej).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert812    51

W moim JD3350 półbiegi zmienia się tą samą dźwignią co biegi 1,2,3,4,5,6,7,8. Jadąc którymś biegiem bez sprzęgła delikatnie przebijam tą dźwignię w prawo i jest zając, a przebijając z powrotem w lewo jest żółw. Oczywiście po odpaleniu ciągnika automatycznie zawsze jest żółw. I nawet kontrolka od półbiegów mi dziala. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Ja urzywam połbiegow jako normalnego biegu w parcach polowych i przez 9 lat nic sie nie popsulo. Nie nalezy probowac przelanczac polbiegu w gore pod duzym obciazeniem bo nie wejdzie i na sile bez sensu pchac ta dzwignie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antek4    1

Panowie niedawno kupiłem jd 3140 chciałbym sie dowiedziec w jaki sposob w tym modelu włącza sie połbiegi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
    • Przez kierowca12
      Witam 
      Chciałbym się dowiedzieć jak jest zasłożony przedni wom w jd 3050 mógłby ktoś mi wyłać zdjecie albo chociaż napisać jak to jest zamontowane 
    • Przez Rafal_john3140
      Witam.
      Mam nastepujący problem z jd 3140: kiedy mam załaczony przedni naped na zakretach słychac zgrzyty w obu kołach przypominające kamienie młyńskie trące o siebie.Kiedy jade prosto z włączonym przodem jest ok. Przy wyłączonym przydnim napedzie problemu nie ma nawet na zakretach.
      Dodam ze zalałem nowy olej w kołach i przednim moscie,nie ma poprawy.
       
      Co to moze byc? Proszę o pomoc.
    • Przez Spojler
      Moge kupic traktor ale waham się pomiedzy case'em 5140 a jd 3050.Nie mam pojęcia jak porównać te dwa ciągniki.W końcu w case jest wiecej elektroniki a jd prostota.
       
      prosze o plusy i minusy tych dwu ciągników
       
      PS. zna ktos stronke z uzywanymi/uszkodzonymi maszynami z polski/holandii?
    • Przez damian19321
      Cześć jakie macie opinie o tych modelach jd 1640/2140, jak z spalaniem w porównaniu do c360 dostępnośćią częśći i kosztem, na co zwracać uwagę przy kupnie poza ceną (stan techniczny)? jakie usterki występują najczęściej? Czy nie lepszy był by np zetor np 7245 
      Pracował by na około 15ha na lekkich ziemiach 
×