Skocz do zawartości
M4t3usz

Przedni naped 1 stopien

Polecane posty

Stasiek84    2

Trudno żeby było inaczej, jest jeszcze opcja nie działa ale wchodzi w tą "wyłączony" :) a używany kiedy potrzebny, czyli prawie zawsze w jeździe terenowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25

Zawsze wtedy kiedy potrzebny, a drugi zakres w sytuacjach kiedy trzeba cofnąć lub awaryjnego hamowania, nie ma sensu np orać na drugim zakresie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

niudizajn    11

A czy to na którym stopniu się jeździ ma jakiś wpływ na żywotność mechanizmu załączającego przedni napęd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25

Dobre masz hamulce? Jak masz dobre to wlącz napęd, bujnij się i zahamuj na maxa. Nie przeleć przez kierownicę :)

 

Zjeżdżałem z górki na oblodzonej drodze, brak hamowania na tylne koło, wrzuciłem napęd na drugi zakres i przednie koła ładnie przytrzymały.

 

Instrukcja obsługi przedstawia to :)

 

 

A czy to na którym stopniu się jeździ ma jakiś wpływ na żywotność mechanizmu załączającego przedni napęd?

Ma wpływ, bo na drugim zakresie napęd cały czas idzie na przednią oś i podpora wału pośredniego cały czas niweluje różnice prędkości, a na pierwszym zakresie jak jest to oś przednia ciągnie tylko przy poślizgu czyli podpora nie ma obciążeń

 

 

 

Jeździło się po szosie z napędem włączonym cały czas na drugi zakres, dosyć szybko zjadło łożyska w podporze, co za tym idzie tarczki tez, części kosztowałyby 420zł a podpora cała kompletna aby olejem zalać 470zł kosztowała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×