Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciałem ustawić zbieżność w swoim ursusie 4514, odkręciłem kontry i nie mogę obrócić drążkiem bo jest wygięty w kształcie litery C i na dole zapiera się o wał napędowy i na górze też się zapiera. Czy jest oryginalny czy poprzedni wlasciciel coś przerobił.

EB991F21-B1F4-450B-B4EE-7723CE22E085.jpeg

17BC3EEE-5CBA-488E-B193-C40E42AF3F6C.jpeg

Opublikowano

Duża rozbieżność jest?

Nie ma luzów na zwrotnicach?

Opublikowano

Może to oznaczać, że poprzedni właściciel dokonał modyfikacji lub został uszkodzony w trakcie użytkowania. Aby określić, czy drążek jest oryginalny, warto skonsultować się z ekspertem albo porównać z oryginalnymi drążkami dostępnymi na rynku. Uszkodzenie drążka może uniemożliwić poprawne ustawienie zbieżności, dlatego ważne jest, aby to naprawić przed przystąpieniem do regulacji.

 

zdecentralizowane finanse

Opublikowano
29 minut temu, raven18 napisał:

Z napędem to chyba powinna być rozbieżność a nie zbieżność, jakby ten drążek naprostować to może było by dobrze 

 

7 minut temu, ratatik napisał:

Może to oznaczać, że poprzedni właściciel dokonał modyfikacji lub został uszkodzony w trakcie użytkowania. Aby określić, czy drążek jest oryginalny, warto skonsultować się z ekspertem albo porównać z oryginalnymi drążkami dostępnymi na rynku. Uszkodzenie drążka może uniemożliwić poprawne ustawienie zbieżności, dlatego ważne jest, aby to naprawić przed przystąpieniem do regulacji.

 

zdecentralizowane finanse

Ej eksperty to jest oryginalny drążek poprzeczny. 

1 godzinę temu, krzys111 napisał:

Nie ma luzów, jest zbieżny, ok 3 cm

Wypnij z jednej strony drążek i wykręć końcówkę i odetnij jakiś centymetr gwintu i wkręć ponownie tak aby była dobrze zbieżność ustawiona. 

Opublikowano

Drążek jest oryginalny, ustawiłem sam zbieżność i przed chwilą byłem na przeglądzie to gość mi sprawdził zbieżność i jest idealnie jak w osobowce 0,5 rozbieżny ( cokolwiek to oznacza) i nie ruszać. Poczułem różnicę jak tylko wjechałem na asfalt . 
Dzieki wszystkim😀👍

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez baton386785
      Witam.
      Mam takie pytanie. Czy warto założyć elektryczne wspomaganie kierownicy? Można kupić taki zestaw na Allegro. I właśnie się waham.
      Moż ktoś jest w temacie…
      Pozdrawiam
    • Przez krzys111
      Witam. Mam pytanie, czy wymieniał ktoś uszczelnienia w siłowniki wspomagania w 4514? Wymieniałem już uszczelnienia ale słyszałem od jednego fachowca że w tym siłowniku jest jedno uszczelnienie które w „ domowych warunkach” ciężko wymienić. 
      Musze coś zrobić, bo aby jechać prosto muszę ciągle kierownicą kręcić. Dzięki
    • Przez krzys111
      Witam wszystkich. W moim ursusie 4514 często odkręca mi się nakrętka wałka przedniego napędu. Mam pytanie czy przed tą nakrętką jest jakaś podkładka u mnie od początku podkładki nie było, jest tylko sama nakrętka.
    • Przez thesykacz
      Witam zrobił się duży luz w układzie kierowniczym. Zanim dojdzie reakcja do drążków kierowniczych jest spory luz koła kidrownicy. Jak skasować taki luz? 
    • Przez krzys111
      W moim 4514 aby jechać prosto muszę ciągle wykonywać małe ruchy kierownicą, płyn w orbitrolu jest, nigdzie nie ma luzów co może być przyczyną? . Dodam jeszcze że przy jeździe kilka kilometrów ciągle, położenie kierownicy zmieni się o ok. pół obrotu i przy ostrym skręcaniu z małą prędkością słychać syczenie. Proszę o pomoc o co chodzi czy to tak ma być? To mój pierwszy traktor z orbitrolem. Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v