Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jest możliwość ze dolales właśnie innego oleju do tego co był i dlatego tak może być... druga sprawa to sprawdz przewody które ida od zbiorniczka do pompy i do orbitrol-a bo gdzies może łapać powietrza i stwarza się ciśnienie i wyrzuca olej ;)

Opublikowano

Żaden olej nie był dolewany.Dziś rozkręciłem zbiorniczek a tam "kisiel" do tego na samym dole był jeszcze lód a filtr rozsadziło...Wyczyściłem zbiorniczek a jutro resztę przewodów i zaleje nowym olejem i zobaczymy co dalej.

Opublikowano

miałem taki przypadek , pieniący się zimny olej i brak możliwości kręcenia . Pompa miała nieszczelność na simmeringu ,a ssąc powietrze robiła pianę w zbiorniku

Opublikowano

Jest tez możliwość właśnie że ciągnie przez simmering powietrze bo miałem podobny problem w swoim Landini i wymieniłem simmering i było to samo a okazało się że nadcięty był przewód przy pompie ssący co idzie do zbiorniczka...

Opublikowano

Ja mam w silnikui skrzyni agrostou 10/40 olejwielofukcyjny. A w serwie mam troche malo mysle zeby wymienić. Pytanie czy kupic specjalny czy ten agrostou





do serwa to bardziej typowo hydrauliczny ( lh 46 ),chyba ,że masz na myśli uniwersalne typu STOU

Opublikowano

no musisz ustalić czym zalano serwo !!  Z tego co mi wiadomo nie można wzajemnie mieszać olejów hydraulicznych LH i przekładniowych typu Hipol czy Boxol  (a takie można stosować w układach hydrostatycznych -serwie) z olejami uniwersalnymi 10W40 .

Jak nie masz pewności to wymień w końcu nie idzie go aż tak dużo. Jak wymienić ? Spuścić ze zbiornika ,przewodów i siłownika po uprzednim odkręceniu przewodów ,wypadłoby podnieść przód i poruszyć kołami maksymalnie od lewej do prawej

Opublikowano

Witam.

Mam Forterrę 9641 i od jakiegoś czasu nie działa mi lampka kontrolna wspomagania układu kierowniczego, sprawdziłem żarówkę kontrolki i jest ok, łączyłem kable przy czujniku i też lampka nie zapaliła się, czy ktoś miał podobny problem i mógłby coś poradzić??

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v