Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

a dlaczego pytasz o koszt serwisowania jd -jak bierzesz power guard protection plus to cie nic nie interesuje - w fendcie masz tylko ograniczoną gwarancję - a tu praktycznie pełną ,plus serwisowanie w cenie niby drogo, ale przez 5000 godzin w każdym ciągniku zepsuje się coś ....

co do regularnego serwisu - filtry w normanych cenach ,tak że zamiennik manna wychodzi niewiele taniej - innych i tak nie ma co brać.   olej z shella - wymiany praktycznie samemu po gwarancji kwestia odległości od serwisu - i ich znajomości na rzeczy bo częściej wgrywasz aktualizacje do sterowników jak coś naprawiasz  - jak kupowałem ostatniego jd nie było jeszcze power guarda  w polsce - ale do następnego raczej na pewno biorę - co do spalania to  różnica tak naprawdę jest na poziomie 10 -gram na kwh (czyli jak używasz 150 kw  to masz mniej więcej 1,5 litra więcej na godzinę)- i to jak oba są na bezstopniowej bo vario pali więcej od e23 

,a mi jak podali cenę za 716 z orginalnym gps i bajerami to wyszło drożej jak tobie 826 i różnica między lepiej wyposażonym jd a fendtem wyszła 180 tysięcy prawie - absurd tyle płacić za to że może będzie mniej palił - musiałby u mnie pracować 40 tys mth. a  że będzie robił koło 1000 godzin rocznie - to do mojej emerytury na pewno się różnica nie zwróci. Utrata wartości podobna oba trzymają cenę, ale chyba JD lepiej. Bo fendta z vario ciężej będzie sprzedać po 10 tys mth. zresztą popatrz na ogłoszenia używanych 5 latków. 

Opublikowano

Gwarancja na 5 lat u koreańska to mit i wprowadzanie ludzi w błąd. Gwarancja 5 lat jest na "mechaniczne elementy skrzyni i silnika" w praktyce jest to blok i obudowa skrzyni w mojej wiosce już kilka razy ludzie zostali nabici na to. Zgłaszają usterkę po 2 -3 latach niby na gwarancję a po tygodniu przychodzi faktura na kilka tysięcy złoty.

Opublikowano

Zaproś obu dilerów do stołu podaj co chcesz mieć w wyposażeniu oraz ustal warunki gwarancji oraz koszt serwisu zaliczka na stół i wtedy wybierz tańszy ciągnik. Oba ciągniki to wysoka półka pytanie czy warto będzie przepłacać by palić mniej ropy o 150/200 złoty na miesiąc.

Opublikowano (edytowane)

a dlaczego pytasz o koszt serwisowania jd -jak bierzesz power guard protection plus to cie nic nie interesuje - w fendcie masz tylko ograniczoną gwarancję - a tu praktycznie pełną ,plus serwisowanie w cenie niby drogo, ale przez 5000 godzin w każdym ciągniku zepsuje się coś ....

co do regularnego serwisu - filtry w normanych cenach ,tak że zamiennik manna wychodzi niewiele taniej - innych i tak nie ma co brać. olej z shella - wymiany praktycznie samemu po gwarancji kwestia odległości od serwisu - i ich znajomości na rzeczy bo częściej wgrywasz aktualizacje do sterowników jak coś naprawiasz - jak kupowałem ostatniego jd nie było jeszcze power guarda w polsce - ale do następnego raczej na pewno biorę - co do spalania to różnica tak naprawdę jest na poziomie 10 -gram na kwh (czyli jak używasz 150 kw to masz mniej więcej 1,5 litra więcej na godzinę)- i to jak oba są na bezstopniowej bo vario pali więcej od e23

,a mi jak podali cenę za 716 z orginalnym gps i bajerami to wyszło drożej jak tobie 826 i różnica między lepiej wyposażonym jd a fendtem wyszła 180 tysięcy prawie - absurd tyle płacić za to że może będzie mniej palił - musiałby u mnie pracować 40 tys mth. a że będzie robił koło 1000 godzin rocznie - to do mojej emerytury na pewno się różnica nie zwróci. Utrata wartości podobna oba trzymają cenę, ale chyba JD lepiej. Bo fendta z vario ciężej będzie sprzedać po 10 tys mth. zresztą popatrz na ogłoszenia używanych 5 latków.

Ladnie piszesz tylko nie koniecznie z prawda :)

Power guard protection na 5000h do deera przy wplacie wlasnej 0 zlotych kosztuje zapewne okolo 5% ceny gdyz przy wplacie 500zl chcieli niedawno 3,2% a wykupujac go na kilka lat okazuje sie ze cena deer przewyzszy cene agco fendt, ktory ma gwarancje na silnik i skrzynie gdzie wprawdzie elementy mechaniczne ale skrzynia vario lapie sie w tym w calosci.

Patrzac dalej na spalanie to 828 ma 239g/kWh a 7250r ma 256g/kWh dane z dlg i nebraski czyli nie poltora a 3,65l na godzine, przy obciazeniu 100% a w takich warunkach ciagniki praktycznie nie pracuja. Dla odciazenia 70-75% mamy 226 do 278 g/kWh czyli 11,2 l/h wieksze spalanie dla deera dlatego doliczajac power guard do 7250r oraz roznice w spalaniu to przy 1000h rocznie (litr ON 3,45netto) agco fendt bedzie tanszy po praktycznie 2 latach gdyz przed takim wyborem jak tutaj Apacz byl kolega mojego brata i deer kosztowal 550 tys a fendt zostal kupiony za 650 tys, czyli 100 tys roznicy ( w zeszlym tygodniu).

Co do odsprzedazy to pracuje w firmie uslugowej i agco fendt z przebiegiem 10 000h to nie jest problem do sprzedazy.

 

Apacz jesli cenowo wychodzi ci zakup tak samo to w eksploatacji tanszy okaze sie 800 vario co przedstawilem powyzej, a i komfort pracy tez jest nieporownywalnie wiekszy w fendzie :)

Edytowane przez bushmaster
Opublikowano

Fajna wypowiedz ładnie wypunktowałeś - tylko że 

primo porównujesz w dlg spalanie fendta 828 s4 w obciążeniu z4m do czego ? - no własnie brak danych dla 7250r na e23  w dlg  jedyne co jest w skrzyni e23 to 7310 i 7290r i tu różnice w spalaniu można podać w transporcie a taką pracę bedzie ten traktor wykonywał, a  to 280 do 267  czyli 13 g na kwh wg dlg czyli jesli ciągnik pracuje  - wg dlg na 40 procentach mocy w transporcie  to 200 kw *40 % razy róznica czyli 13 g dzielone przez ciężar on czli 0,83 =40%*200*13/0,83=1,2 litra na godzinę

przy 1000 mth  rocznie i cenie paliwa 3,45 daje nam, 4120 czyli różnica zwróci się dokładnie po 25 latach - daj ci boże doczekać :P 

 

secundo power guard protection plus to nie sama gwarancja  - ale też serwisowanie przez 5000 mth. i fakt kosztuje chyba z 10 procent wartości - ale jak policzysz wymiany olejów filtrów i inne nawet duperele typu pasek pk czy inne to już warto się zastanowić. 

No nic :) jak dla mnie niech kolega kupuje co chce - ja dałem fendtowi szanse nawet bym dopłacił do tego samego ale nie pół ceny jd 

a po 3 komfort pracy :) pewnie to kwestia przyzwyczajenia ale dla mnie niestety nie masz racji - fendt - został troszkę z tyłu moim zdaniem i jak po sezonie na 7r wsiadłem do fendta na placu dealera to jak bym wsiadł do traktora 2 generacje do tyłu ergonomia - koszmar wyposażenie i integracja jak 20 lat temu ((klima jak by ktoś w wrasztacie za rogiem montował - brak sterowania radiem i klimą z podłokietnika )- wyposażenie bida z nędzą - o wycieraczce prawej szyby nawet nie słyszeli że istnieje podobnie jak roleta na boczną szybę , brak nawet miejsc do montowania komputerów , telemetria ???? monitorowanie zdalne ciągnika ???  - proszę cię 

Opublikowano

Fajna wypowiedz ładnie wypunktowałeś - tylko że 

(...)

przy 1000 mth  rocznie i cenie paliwa 3,45 daje nam, 4120 czyli różnica zwróci się dokładnie po 25 latach - daj ci boże doczekać

 

(...)

No nic jak dla mnie niech kolega kupuje co chce - ja dałem fendtowi szanse nawet bym dopłacił do tego samego ale nie pół ceny jd 

(...)  - proszę cię 

 

 

- primo porównujesz w dlg spalanie fendta 828 s4 w obciążeniu z4m do czego ? - no własnie brak danych dla 7250r -

 

Z4m to wewnętrzne oznaczenie dlg dla prac uciągowych z PTO czyli np. przy rozlewaniu gulle czy rozrzucaniu nawozu, odnoszę się do tego co napisałem czyli do testu Instytutu Nebraska który podaje spalanie dla 70% obciążenia silnika dla 7250R przy uciągu

 

- w dlg  jedyne co jest w skrzyni e23 to 7310 i 7290r i tu różnice w spalaniu można podać w transporcie a taką pracę bedzie ten traktor wykonywał, a  to 280 do 267  czyli 13 g na kwh wg dlg czyli jesli ciągnik pracuje  - wg dlg na 40 procentach mocy w transporcie  to 200 kw *40 % razy róznica czyli 13 g dzielone przez ciężar on czli 0,83 =40%*200*13/0,83=1,2 litra na godzinę

 

Dlaczego w teście profi odnosisz się do Transportarbeiten zamiast do Transportmix Gesamtverbrauch? W końcu ciągniki mają pracować z Zunhammer i Fliegl czyli trzeba uwzględnić nie tylko jazdę ale i jazdę pod obciążeniem a dla tego przypadku mamy zużycie Fendt 40/50 km/h 486/483 g/kWh oraz Deer 40/50km/h 527/535 g/kWh,  możesz szybko przeliczyć różnicę w litrach i koszcie rocznym : )

 

- secundo power guard protection plus to nie sama gwarancja  - ale też serwisowanie przez 5000 mth. i fakt kosztuje chyba z 10 procent wartości - ale jak policzysz wymiany olejów filtrów i inne nawet duperele typu pasek pk czy inne to już warto się zastanowić. –

 

Wiesz, że biją dzwony ale nie wiesz w którym kościele. Do serwisowania jesteś zobowiązany aby utrzymać PG – P+, tylko że nigdzie nie wspominasz o wkładzie własnym, mała rzecz a bardzo ważna. Bo jak urwie ci się pasek za np. 600zł a masz wkład własny na poziomie 500zł to 500zł płacisz ty a te 100zł płaci Deer. Problem się robi jak masz wkład 2500zł a naprawa to 2600, super interes. Dodatkowo nie wiem jak jest w Polsce, ale w Niemczech przy PG –P+ przegląd jest płatny, a nie sądzę aby w Polsce było inaczej tym bardziej że Bałkany czy Francja ma podobnie. Także płacisz 10% czyli 55 tysięcy a i tak przeglądy masz płatne czyli Deer 550+55 a Fendt 650 różnica 45 tyś ( odejmij jeszcze tą różnicę w paliwie bo nawet twoim starym liczeniem różnica zwraca się po 10 latach, gdzie koszt odkupu patrząc na agriafface czy tractorpool to AGCO traci mniej na wartości względem Deer także różnica będzie mniejsza jak te lata.

 

- a po 3 komfort pracy pewnie to kwestia przyzwyczajenia ale dla mnie niestety nie masz racji - fendt - został troszkę z tyłu moim zdaniem i jak po sezonie na 7r wsiadłem do fendta na placu dealera to jak bym wsiadł do traktora 2 generacje do tyłu ergonomia - koszmar wyposażenie i integracja jak 20 lat temu ((klima jak by ktoś w wrasztacie za rogiem montował - brak sterowania radiem i klimą z podłokietnika )- wyposażenie bida z nędzą - o wycieraczce prawej szyby nawet nie słyszeli że istnieje podobnie jak roleta na boczną szybę , brak nawet miejsc do montowania komputerów , telemetria ???? monitorowanie zdalne ciągnika ???  - proszę cię 

 

A siedziałeś w nowej 800 czy tej starej??? Co jest nie ergonomiczne w 800?

- Joy? Z rewersem, tempomatem, włączaniem/wyłaczaniem 2 rożnych sekwencji (800 ma do 24 ustawień przypomnij mi ile można zapamiętać funkcji w 7R), zmianą regulacji ustawień skrzyni i pamięcią obrotów silnika czy 2 parami hydrauliki? Czy deer ma to w swoim jou lepiej -ergonomiczniej rozplanowane? A nie przepraszam on nie ma Joya : ) tylko dzwignie krzyżową którą ma też AGCO.  Klimatyzacja jest obok kierownicy, aż tak często zmieniasz jej ustawienia? To wejdź do niej tak jak w 7R przez monitor. Radio, tak nie ma sterowania z podłokietnika ale standardowe ma pilot więc to nie problem. Joy w 800 jest w tym samym miejscu gdzie dźwignia skrzyni w 7R czyżby to samo położenie w Amerykaninie było bardziej ergonomiczne? Wycieraczka bocznej szyby jest dostępna, roleta przeciwsłoneczna także. Dodatkowe monitory montowane są na listwie którą przyczepia się po prawej stronie przy szybie notabene tak jak w 7R. Telemetria jest rozbudowana na bardzo zbliżonym poziomie w obu markach z tym że w JD Link niestety nasza maszyna i nasze prace na komputerze w tym programie są ciągle śledzone przez koncern czego w przypadku VarioDoc czy AgCommand to nie występuje gdyż jest to po części zewnętrzny program.Jeśli o ergonomie chodzi to 10’’ w 800 można podzielić na 4 części mając małe obrazy ale z najważniejszymi funkcjami, w przypadku Command Center 10’’ mamy jeden obraz więc jak wepniemy maszynę na ISO, podlączymy nawigacje i chcemy ustawić iTec to musimy przeskakiwać po kilku poziomach monitora ( super ergonomia )

 

zapraszam do dalszej dyskusji :)

Opublikowano

Jeśli chodzi o transport to TANIEJ wyjdzie jelonek, jeśli prace w polu to fendt. Skrzynia vario w fendtach jest bardzo droga w naprawie - ogromny koszty.Fakt, że komfort jazdy jeleniem nie umywa się do jazdy fendtem, ale cenowo Jeleń :)

Opublikowano

:D

Z4m to wewnętrzne oznaczenie dlg dla prac uciągowych z PTO czyli np. przy rozlewaniu gulle czy rozrzucaniu nawozu, odnoszę się do tego co napisałem czyli do testu Instytutu Nebraska który podaje spalanie dla 70% obciążenia silnika dla 7250R przy uciągu

 

 

Dlaczego w teście profi odnosisz się do Transportarbeiten zamiast do Transportmix Gesamtverbrauch? W końcu ciągniki mają pracować z Zunhammer i Fliegl czyli trzeba uwzględnić nie tylko jazdę ale i jazdę pod obciążeniem a dla tego przypadku mamy zużycie Fendt 40/50 km/h 486/483 g/kWh oraz Deer 40/50km/h 527/535 g/kWh,  możesz szybko przeliczyć różnicę w litrach i koszcie rocznym : )

Wiesz, że biją dzwony ale nie wiesz w którym kościele. Do serwisowania jesteś zobowiązany aby utrzymać PG – P+, tylko że nigdzie nie wspominasz o wkładzie własnym, mała rzecz a bardzo ważna. Bo jak urwie ci się pasek za np. 600zł a masz wkład własny na poziomie 500zł to 500zł płacisz ty a te 100zł płaci Deer. Problem się robi jak masz wkład 2500zł a naprawa to 2600, super interes. Dodatkowo nie wiem jak jest w Polsce, ale w Niemczech przy PG –P+ przegląd jest płatny, a nie sądzę aby w Polsce było inaczej tym bardziej że Bałkany czy Francja ma podobnie. Także płacisz 10% czyli 55 tysięcy a i tak przeglądy masz płatne czyli Deer 550+55 a Fendt 650 różnica 45 tyś ( odejmij jeszcze tą różnicę w paliwie bo nawet twoim starym liczeniem różnica zwraca się po 10 latach, gdzie koszt odkupu patrząc na agriafface czy tractorpool to AGCO traci mniej na wartości względem Deer także różnica będzie mniejsza jak te lata.

 

A siedziałeś w nowej 800 czy tej starej??? Co jest nie ergonomiczne w 800?

- Joy? Z rewersem, tempomatem, włączaniem/wyłaczaniem 2 rożnych sekwencji (800 ma do 24 ustawień przypomnij mi ile można zapamiętać funkcji w 7R), zmianą regulacji ustawień skrzyni i pamięcią obrotów silnika czy 2 parami hydrauliki? Czy deer ma to w swoim jou lepiej -ergonomiczniej rozplanowane? A nie przepraszam on nie ma Joya : ) tylko dzwignie krzyżową którą ma też AGCO.  Klimatyzacja jest obok kierownicy, aż tak często zmieniasz jej ustawienia? To wejdź do niej tak jak w 7R przez monitor. Radio, tak nie ma sterowania z podłokietnika ale standardowe ma pilot więc to nie problem. Joy w 800 jest w tym samym miejscu gdzie dźwignia skrzyni w 7R czyżby to samo położenie w Amerykaninie było bardziej ergonomiczne? Wycieraczka bocznej szyby jest dostępna, roleta przeciwsłoneczna także. Dodatkowe monitory montowane są na listwie którą przyczepia się po prawej stronie przy szybie notabene tak jak w 7R. Telemetria jest rozbudowana na bardzo zbliżonym poziomie w obu markach z tym że w JD Link niestety nasza maszyna i nasze prace na komputerze w tym programie są ciągle śledzone przez koncern czego w przypadku VarioDoc czy AgCommand to nie występuje gdyż jest to po części zewnętrzny program.Jeśli o ergonomie chodzi to 10’’ w 800 można podzielić na 4 części mając małe obrazy ale z najważniejszymi funkcjami, w przypadku Command Center 10’’ mamy jeden obraz więc jak wepniemy maszynę na ISO, podlączymy nawigacje i chcemy ustawić iTec to musimy przeskakiwać po kilku poziomach monitora ( super ergonomia )

 

zapraszam do dalszej dyskusji :)

 

Kurczę fajnie to wszystko opisałeś i chociaż nie miałem styczności ani z JD ani Fendtem i raczej nigdy nie będę miał gdyż mnie nie stać, ale to i tak dla mnie nie tłumaczy różnicy 100tys zł. Owszem jak już ma się do rozdysponowania kwotę rzędu 0,5mln zł to stówa w tą czy drugą stronę nie robi różnicy (nie miałem nigdy takiej kasy). 

Jak to ma chodzić tylko w transporcie to po co przepłacać. Za te 100tysi można kupić jakąś maszynę a i na wczasy jeszcze zostanie by jechać.

 

Może ta różnica w polu odgrywała by znaczenie i faktycznie ten fendt według tego co opisałeś byłby bardziej ergonomiczny i przyjazny w użytkowaniu.

Gdybym ja miał wybierać to raczej bym stawiał na JD. Odcień zieleni bardziej mi odpowiada :D

 

 

Opublikowano

Jeśli chodzi o transport to TANIEJ wyjdzie jelonek, jeśli prace w polu to fendt. Skrzynia vario w fendtach jest bardzo droga w naprawie - ogromny koszty.Fakt, że komfort jazdy jeleniem nie umywa się do jazdy fendtem, ale cenowo Jeleń :)

Masz 700 favorit i uwarzasz ze w fendzie jest drozszy transport?

Mam 716 z 2003 roku skrzynie zmienilem, bo jej sie nie naprawia na nowa za 35 tys zlotych po 17 tys h pracu u mnie i w Niemczech ile kosztuje nowa skrzynia do case, new hollanda czy jd?

Opublikowano

I po co pisać te dyrdymały że dany odcień zieleni mi podchodzi... Albo o skrzyni za 35tys. w zabytkowym ciągniku.

Jak by moderator usuwał takie wpisy (razem z moim) to nie panował by tu taki śmietnik.

 

A tego sebastiana264 to powinni zbanować na zawsze za idiotyzm jaki reprezentuje.

Opublikowano

Przestań się błaźnić. Rozmowę prowadzi dwóch ludzi na poziomie mających jak widać doświadczenie i wiedzę na temat tych maszyn to ja nie rozumiem po ch..uj się wtryniacie z przerywnikami które wymuszają jedynie parsknięcie śmiechem.

 

sebastian utożsamia pracę w transporcie z wypadem do lasu po chrust ursusem z dwukółką i dla niego komfort nie jest głównym wyznacznikiem bo liczy się bardziej dobrze naostrzona siekierka. Po za tym w lesie ciemno zielono więc dla rozweselenia wybrał by jaśniejszą zieleń.

A ty wnosisz do rozmowy koszt naprawy w ciągniku któremu te z tematu dorównają za prawie 20 lat.

 

Ja nie odstawiam po 5 latach na złom bo prowadzę normalne rodzinne gospodarstwo i mam taki nawyk jak wszyscy kupić maszynę a później ona pół roku stoi i nic nie robi a na pewno nie jest wykorzystana w 100% tak aby po 5 latach trzeba było kupić następną. Autor tematu wyraźnie napisał w jakim biznesie będzie pracował ten ciągnik i ile mth. Więc idzie się domyślić że nie kupuje go dla idei jak większość nas rolników tylko do normalnej eksploatacji.

Opublikowano

A ty sie nie blaznisz? Wyskakujesz jak filip z konopii i myslisz ze bedziesz mowil komu co wolno, odnioslem sie w sposub rzeczowy do kosztow napraw omawianej skrzyni a ty sapiesz jak kon pod gore.Vario czy do trzynastolatka czy no nowego kosztuje tyle samo Masz jakies problemy emocjonalne bo co drugi twoj post tutaj wyglada podobnie, takze NIE ZASMIECAJ FORUM!!!

Opublikowano

Przestań się błaźnić. Rozmowę prowadzi dwóch ludzi na poziomie mających jak widać doświadczenie i wiedzę na temat tych maszyn to ja nie rozumiem po ch..uj się wtryniacie z przerywnikami które wymuszają jedynie parsknięcie śmiechem.

 

sebastian utożsamia pracę w transporcie z wypadem do lasu po chrust ursusem z dwukółką i dla niego komfort nie jest głównym wyznacznikiem bo liczy się bardziej dobrze naostrzona siekierka. Po za tym w lesie ciemno zielono więc dla rozweselenia wybrał by jaśniejszą zieleń.

A ty wnosisz do rozmowy koszt naprawy w ciągniku któremu te z tematu dorównają za prawie 20 lat.

 

Ja nie odstawiam po 5 latach na złom bo prowadzę normalne rodzinne gospodarstwo i mam taki nawyk jak wszyscy kupić maszynę a później ona pół roku stoi i nic nie robi a na pewno nie jest wykorzystana w 100% tak aby po 5 latach trzeba było kupić następną. Autor tematu wyraźnie napisał w jakim biznesie będzie pracował ten ciągnik i ile mth. Więc idzie się domyślić że nie kupuje go dla idei jak większość nas rolników tylko do normalnej eksploatacji.

Przepraszam bardzo, a co ty robisz? Nawolujesz jedynie do klotni i piszesz posty calkowicie nie zwiazane z tym tematem.

Skrzynia czy to vario czy e23 ktora jest dobrze znanym ps16 dostosowanym do warynkow europejskich zywotnymi jednostkami przeniesienia napedy wiec bardzo ciezko okreslic w nowych maszynach ile wynosi koszt ich naprawy. Chyba ze ktos zmieni zakres w Agco podczas jazdy, badz tez Deer zostanie przelozony na P podczas ruchy, wtedy i 50 godzin i tacy ludzie jak ja czyli serwisanci zarabiaja:) dlaczego ograniczas wypowiedz innym ludziom oraz oceniasz czy ktos ma wieksza czy mniejsza wiedze?

 

Apacz kupiles juz zunhammera? Moglbys podeslac mi specyfikacje na pw? Chcialbym porownac z ofertami z Niemiec

Opublikowano (edytowane)

dlaczego ograniczas wypowiedz innym ludziom oraz oceniasz czy ktos ma wieksza czy mniejsza wiedze?

Może ty nie masz takich potrzeb czytania tematu w którym mógł byś dowiedzieć się ciekawych rzeczy, ale niektórzy ją mają i posty typu ,,odcień zieleni bardziej mi odpowiada,, są na prawdę irytujące, a zwłaszcza gdy na sam koniec posta poznajemy jego oblicze i uświadamiamy sobie że czytanie go nie miało najmniejszego sensu.

Moderatorzy nie działają w ogóle i jest u pewna grupa osób która często korzysta z forum i upomina nieokrzesanych użytkowników.

 

Aha, ja nie mam potrzeby czytania tego tematu, ale uważam się za jedną z tych osób które chcą aby panował tu ład.

W związku z tym nie ograniczam nikomu normalnych wypowiedzi, a ocena czyjejś wiedzy w tym przypadku nie był trudna. Wiem że jesteś serwisantem a @sebastian na wstępie zaznaczył że nie miał styczności z fendem ani JD. Więc łatwo wywnioskować że serwisant, nawet zakładając słaby ma większą wiedzę od takiej osoby. A co  jeśli się okaże że serwisant wcale słaby nie jest?? ;)

 

Przepraszam bardzo dlatego zaznaczyłem że moderator powinien usuwać takie wpisy razem z moim.

Edytowane przez damianzbr
Opublikowano (edytowane)

damianzbr  wyciągnąłem wnioski z waszych wypowiedzi i wyraziłem własne zdanie na ten temat. Bez sensu dla mnie jest dopłacanie 100tysi  za opcje, których podczas transportu i tak używał nie będzie. Jakie to ma znaczenie czy w jednym ekran dzieli się na mniejsze 4 czy wcale jak będzie ciągał za sobą  beczkę lub rozrzutnik.

 

Na szczęście forum nie jest moderowane przez ciebie, bo gdyby tak było to panowała by atmosfera jak na pogrzebie lub obozie koncentracyjnym. Nikogo nie atakowałem swoja wypowiedzią a ty od razu wyskakujesz z idiotyzmami. Jak widać nie masz poczucia humoru. Spinasz poślady tak jakby to od ciebie ten ciągnik miał kupić.

 

No faktycznie w JD za 0,5mln zł komfort pracy jest tragiczny jak we wspomnianej mojej C-330 lub zetorze 9540. Koniecznie trzeba kupić Fenda bo tylko on się sprawdzi w transporcie.

Z reszta co ja mogę wiedzieć skoro jeżdżę tylko trzydziestką do lasu i to jest dla mnie szczyt komfortu w transporcie rolniczym .

 

W ostatnim zdaniu mojego poprzedniego postu widać wyraźnie uśmiechniętą buźkę więc można się domyśleć chyba że to była forma żartu.

 

 

Vuhalior2: Zrozumiałem  wypowiedź bushmastera.Przedstawił plusy Fendta.

 

Ps. gimnazjum już dawno skończyłem, mam 25lat.

 

Edytuje by nie zaśmiecać.

 

 

Edytowane przez sebastian264

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zadenrolnik
      Cześć, chcialbym sie przywitać i jednocześnie zadać pytanie. 
      Po pierwsze w ogole nie znam sie na ciągnikach ale musze kupić. 
      Potrzebuje sprzęt który bedzie miał tura o udzwigu 1600kg żeby czasem rozładować palety z tira oraz potrzebuje go do odśnieżania placu, podłączyć solarke, obowiązkowo 4x4. Musze podłączyć zamiatarke zeby umyć droge po budowie i może pociągnąć zwykłą przyczepę. 100% pracy na utwardzonym terenie. Nie bedzie w ogole wykorzystywany w polu. Chyba w okolicy 90-100KM 
      Powiedzcie co wybrać, czego szukać. Nie chcę wydawać ogromnych pieniedzy bo sprzet bedzie używany sporadycznie. Chcialem zeby mial klimę ale w sumie mozna dołożyć aftermarketową.
      Póki co patrze na MF 390, 3090, Deutz dx85, 6.31, case 5130, cs78, renault ergos 100km, pronar 85, 
      Nawet nie wiem czy dobrze patrze. Chcialbym prosty sprzet zeby jak najmniej sie mogło posypać. raczej wole coś do 5t wagi zeby nie trzeba bylo balastu jak bedzie rozładowywał ciężką palete.
      Budżet zakladalem 40000 ale juz jestem czy 70000. A wolałbym wybadać mniej bo ani to nie bedzie zarabiać ani nic. To tylko na własny użytek w kole komina. 
      Bede wdzieczny za wszystkie rady, sugestię itd 
      Pozdrawiam 
    • Przez zadenrolnik
      Cześć, chcialbym sie przywitać i jednocześnie zadać pytanie. 
      Po pierwsze w ogole nie znam sie na ciągnikach ale musze kupić. 
      Potrzebuje sprzęt który bedzie miał tura o udzwigu 1600kg żeby czasem rozładować palety z tira oraz potrzebuje go do odśnieżania placu, podłączyć solarke, obowiązkowo 4x4. Musze podłączyć zamiatarke zeby umyć droge po budowie i może pociągnąć zwykłą przyczepę. 100% pracy na utwardzonym terenie. Nie bedzie w ogole wykorzystywany w polu. Chyba w okolicy 90-100KM 
      Powiedzcie co wybrać, czego szukać. Nie chcę wydawać ogromnych pieniedzy bo sprzet bedzie używany sporadycznie. Chcialem zeby mial klimę ale w sumie mozna dołożyć aftermarketową.
      Póki co patrze na MF 390, 3090, Deutz dx85, 6.31, case 5130, cs78, renault ergos 100km, pronar 85, 
      Nawet nie wiem czy dobrze patrze. Chcialbym prosty sprzet zeby jak najmniej sie mogło posypać. raczej wole coś do 5t wagi zeby nie trzeba bylo balastu jak bedzie rozładowywał ciężką palete.
      Budżet zakladalem 40000 ale juz jestem czy 70000. A wolałbym wybadać mniej bo ani to nie bedzie zarabiać ani nic. To tylko na własny użytek w kole komina. 
      Bede wdzieczny za wszystkie rady, sugestię itd 
      Pozdrawiam 
    • Przez juras390
      John Deere 7600
      Czy ktoś jest posiadaczem bo ja jestem i będę potrzebował porady
      Proszę 
    • Przez raffik4
      Witam zwracam się z prosbą o doradzemie mi jaki mam wybrać ciagnik do 60km na co prawda małà działke 2h na ktorej uprawiam warzywa,jest sad ciagnik miałby słuzyc do ogolnych zastosowań ziemia jest ciezka duzo pracy nie bedzie orka,glebogryzarka,kultywator,czasem koszenie trawy,zalezy mi na prostocie ,trwałosci i dobrego dostepu do czesci dodam iz mam na mysli ciagnik uzywany.
    • Przez lukaszgg
      Witam. Stoję przed wyborem ciągnika na gospodarstwo, wolę kupić coś nowego. I tutaj moje pytanie skierowane do was, co aktualnie polecacie? Coś co by mnie interesowało to przedział w granicach 80 - 110 KM  cena 200 netto 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v