Polecane posty

Witam.Powie mi ktoś czy ten uchylny dach metalowy od np.920 pasuje do 952.4.? Ten plastikowy mi popękał a nowy ponad 3 tys i ciężko dostępny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez aniszek1
      Witam, zastanawiam się jaki wybrać zestaw naprawczy do MTZ-82? 2-olejowy Motordetal czy 2-olejowy Złotecki? Oba są w podobnej cenie. Ale który będzie lepszy?
      Na filmikach ruskich widzę, że większość stosuje Motordetal.  Złotecki to Polska firma ale czy ktoś stosował w mtz-ie ich zestawy naprawcze i może coś o nich powiedzieć?
    • Przez LukaszMTZ
      Witam. Mam trochę namieszane w hydraulice i grzeje mi się olej. W zależności od ciepła w powietrza po 3 h słabnie. Rano po ostygnięciu chodzi dobrze . Dodam że hydraulika w moim Mtz przeszła spore modyfikacji i było od samego początku problem.  Najpierw majster co przyjechał ją naprawiać stwierdził że trzeba zmienić regulator siłowy (założył po jego regeneracji nowszy z pokrętłem) ale i tak nie zamykał siłownika do końca. Później pompa zaczęła dawać olej do skrzyni ( majster założył nowsza  mniejsza o większej wydajności) Ale i tak coś było nie tak po pewnym czasie (majster założył nowy rozdzielacz ( ten z trzema 222 ). Później stwierdził że cieknie siłownik i wymienił na 110. Zostały dołożone siłowniki pomocnicze ( okazało się że są jednostronne) Jakoś chodziło to ale nadal nie mogłem zamknąć siłownika do końca brakowało z 3 cm.. Ostatnio kupiłem tura bez rozdzielacza. Najpierw Pan specjalista ze sklepu od hydrauliki namówił mnie na rozdzielacz 32 l  ( nie szło usiedzieć w kabinie) został przeniesiony na zewnątrz). Później kolega mnie uświadomił mnie    że on miał podobnmy problem  z grzaniem oleju i założył rozdzielacz 80 l. Zrobiłem tak samo. Teraz olej grzeje mi sie po 3 h pracy. Dodam że Najpierw olej idzie do rozdzielacza 80 l a później do ruskiej Hydraulik. Na  rozdzielaczu mam koło 200 bar ( inaczej nie podniosę worka ze zbożem 600 kg  )  a ruska ma ledwo 160 bar pom zagrzaniu 130 bar ( Nowy olej gl 4)
    • Przez Barbatoos
      Robiłem remont hydraulikiem w MTZ 82 z 1999 rok.
      Założony nowy rozdzielacz hydrosila, nowa pompa i nowy regulator, nowy olej i filtr 
      Po zamontowaniu wszystko fajnie działało przez jakieś 2ha orki. 
      W pewnym momencie podczas obrotu pługa dźwignią przy kierownicy usłyszałem jakiś trzask i dziwne terkotanie.
      Okazało się, że wywaliło mi olej na połączeniu zasilania pompa -rozdzielacz (tam przy rozdzielaczu).
      Wygląda jakby podczas pracy poluzowała się śruba.
      Dokręciłem i teraz jest ok, olej nie leję się ale od tej pory podczas ruszania dźwigienkami przy kierownicy rozdzielacz jest głośny - wcześniej wszystko cicho pracowało.
      Podpowie ktoś co to może jeszcze być?
    • Przez new_profil_luki21
      Koledzy 40mtg temu wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Powodem były: wydmuchiwanie płynu chłodniczego przez korek chłodnicy oraz problemy z odpalaniem. Rozrusznik nie miał siły obrócić wałem. Po ściągnięciu głowicy okazało się, że jedna z komór tłoka jest zalana wodą. Stąd problemy z odpaleniem. Przy naprawie zauważyłem że w miejscu przepalenia uszczelki jest wżer w bloku. Posmarowałem to miejsce klejem tzw. płynny metal i na to nałożyłem nową uszczelkę. Całość wytrzymała 40mtg i dziś znów identyczne problemy z odpalaniem. Co robić? Gdzie kupić dobrą grubą uszczelkę. Dotychczas kupowałem na allegro za parę groszy? 
    • Przez azzadek
      Mam pewien problem z mtz 82. Mianowicie we wrześniu miał robiony silnik tj. nowe tuleje, panewki, tłoki. Wczoraj zagrzał mi się do 120* bo okazało się że nie ma wody bo pojawiła się kompresja w chłodnicy i rozszczelniło mi wąż. Zdjąłem głowice i wymieniłem uszczelkę bo wyglądało że na 3 tłoku wydmuchana była. Założyłem, skręciłem i próbuje. Dalej to samo. Wali kompresją w chłodnice i dmucha wodę w kolektor. Brak wody w oleju oraz oleju w wodzie. Co to może być? Pęknięta głowica? Zatkany jakiś kanał wodny? Zła uszczelka?  Ciągnik potrzebny do oprysków i nie ma opcji oddać w tym tygodniu głowicy do sprawdzenia.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj