JanuszMarciniak

Dach Belarus 952.4

Polecane posty

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Kris_95
      Witam. Posiadam traktor MTZ 82 TS w którym przerabiam hydraulikę. Przeróbka polega na opróżnieniu trakotra z całej oryginalnej hydrauliki i pozostawieniu tylko oryginalnej pompy hydrauliki oraz siłownika tylnego TUZa. Rozdzielacz jaki zakładam to produkjca Bułgarska, czyli rozdzielacz Badestnost.
      Wszysktie podłączenia mam zaplanowane, jednak zastanawia mnie gdzie podłączyć spływ oleju z tego rozdzielacza. Z tego co się zorintowałem to spływ powinien być w okolicach filtra oleju hydraulicznego.


      Prosiłbym o wskazanie właściwego miejca, podłączenia spływu oleju rozdzielacza Badestnost, gdzie wyjście z rozdzielacza ma rozmiar 3/4".
       
      Kolejna sprawa to chciałbym poznać zasadę działania zaworu sterującego blokadą tylnego mostu. Niedawno odkryłem tą opcję i jak włączyłem tą blokadę to olej wyciekł z tego mechanizu blokady przy lewym tylnym kole. Do tego zaworu biegną 4 wężyki. Jeden od orbitrola, drugi grubym wężykiem do dołu zbiornika hydraulicznego, trzeci do mechanizmu blokady, a czawrty o mniejszej średnicy do góry zbiornika hydraulicznego(zaznaczyłem na zdjęciu). Zapewne będę musiał wymienić membranę w tym mechaniźmie, ale może jeszcze na coś warto zwrócić uwagę?
      Z góry dzięki za wszelką pomoc Pozdrawiam  
       
       
       
       
       

    • Przez rbit
      Dziś pomagałem znajomemu belować. Nagrabione wałki były fest wysokie i surowe i nawinęło mi pierwszy raz w MTZ 820 na ten wałek od przedniego napędu koło miski olejowej i powyginało te dwie osłony. Pewnie przez te durne osłony pociągnęło tą trawę. Teraz tam podczas jazdy pojawia się z jednego końca i drugiego olej - nawet nachlapało kropelkami na przednią wewnętrzną część opony. Co tam poszło w uszczelnieniach? Ciężko to samemu wymienić ? Wystarczy odkręcić ten korpus co dochodzi do przedniej osi?



    • Przez Benzynek
      Witam. Mam problem z odciągami bocznymi w MTZ ponieważ pękają. Zastanawiam się czy by dało się je wymienić na coś innego lub zastosować odciągi od większych Belarus?
    • Przez DżejSiBi
      Witam, belarus 1025.3, 12V/24V
      Poproszono mnie o poprawienie elektryki, choć się średnio znam na kabelkach. Ładowanie ogarnąłem, świece ogarnąłem, światła też i pare innych dupereli, ale ze wskaźnikami to mi już czaszka dymi.
      Ogólnie problem tkwi, że włączamy zapłon wskaźnik ciśnienia oleju w silniku pokazuje miedzy 5 a 6 bar + kontrolka braku ciśnienia oleju świeci na zgaszonym silniku xd kontrolka ostrzegawcza od wysokiej temperatury świeci, wskaźnik temperatury pokazuje poniżej 40stopni. Odpalamy silnik i kontrolka ciśnienia silnik gaśnie, wskaźnik pokazuje miedzy 3-4bar,(podpinałem też manometr i ciśnienie faktycznie w granicach 3-4bar) kontrolka za wysokiej temperatury świeci cały czas, ale wskaźnik temperatury normalnie prawidłowo wskazuje temperature w trakcie rozgrzewania sie silnika i po rozgrzaniu. Wskaźnik cisnienia oleju skrzyni po odpaleniu odrazu wali na maksa (tj18bar) 
      Teraz tak, masa kabiny jest zrobiona, dodatkowa do deski też, czujnik temp przy termostacie nowy, czujnik cisnienia silnk nowy DD6M taki jak był stary, rezystancja do masy na zgaszonym ok. 180ohm, wskaznik sprawdzałem potencjometrem noi reaguje normalnie, poprowadzone nowe kabelki od samego zegara aż po czujniki, kombinacje alpejskie robie i wszystko wskazuje że same zegary mają w sobie jakieś zwarcie czy cuś ale nie chce na darmo naciągać na pare stówek właściciela. Jak myślicie, wymieniać zegary czy jeszcze gdzie indziej szukac przyczyny
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj