Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Problem polega na tym że kiedyś nie pokazywał prędkości więc kupiłem nowy czujnik i prędkościomierz zaczął działać. Pewnego razu znajomy miał podobny problem w swoim deutz fahr i chciał zobaczyć czy będzie działał u mnie ten czujnik ale jak wyjął zobaczył ze ten czujnik jest inny i włożył go zpowrotem i prędkościomierz od tamtej pory nie działa jak wyjmę i włożę wtyczkę na chwilę pokaże prędkość i schodzi na zero. Co może być przyczyną?
Opublikowano

Głębokość wkręcenia jest ważna. Jak za mało wkręcony nie będzie łapał impulsów.

Tyle samo razy wkręciłeś?

Opublikowano

Wymieniłem czujnik na nowy i dalej nie pokazuje ale spróbowałem jeszcze złożyć na wkretrke zębatkę i pokazuje na starym czujniku jak i na nowym prędkość. I jak myślicie co może być nie tak?

Opublikowano

Wrzuć zdjęcie.

W landinim był wkręcany i chyba kontrowany nakrętką. Jak pisałem różnica np 1mm głębiej lub płycej i może nie działać.

Opublikowano

https://sklep-agroland.pl/czesci-do-ciagnikow-sdf/czujnik-predkosci-w-skrzyni-biegow-04438450#galleryName=productGallery,imageNumber=2-copied


Mam taki sam czujnik jak w linku wyżej. Jego wkłada się w dziurę w skrzyni i przykręca się go po prostu śrubka i tyle.

Opublikowano

Wygooglałem sobie wcześniej.

A jak wiertarką kręciłeś to duża tolerancja odległości zębatki od końca czujnika?

Opublikowano

Powiem Ci że tak mniej więcej koło 2mm czujnika od zębatki


W serwisie mówili że powinno być koło 1mm tylko jak teraz zrobić mniejsza przerwę między czujnikiem a zębatka w skrzyni

Opublikowano

Ta cała część mocującą jest zbyt cienka bo można by podszlifować o 0,5mm jeden stary czujnik i zobaczyć czy pomoże.

A jeszcze zapytam czy on nie ma luzu w otworze bo uszczelniony oringiem, i czy nie będzie tak że gdy zbyt mocno dokręcisz to czujnik lekko się skrzywi, zmieni kąt i odległość od zębatki. Może spróbuj poluzować lekko śrubę mocującą.

Skoro przy wciskaniu wtyczki łapie impuls to wychodzi że traktując siłą czujnik od boku następuje jego delikatne przesunięcie wewnątrz obudowy.

To chyba plastik fantastic?

Opublikowano

Czujnik dosyć pasowanie wchodzi w otwór i patrzyłem również jak odkręciłem śrubkę to nim przekręcałem w różne strony i wyjmowałem i nic nie pokazywało. Będę musiał jakoś chyba pokabinowac i z mniejszyc o odległość między czujnikiem a zębatka w skrzyni bo jak nie to to już nie mam pojęcia.


Tak czujnik jest plastikowy tylko końcówkę co ma odczytywać jest z metalu jakiegoś.

Opublikowano

A czasem śruba nie robi masy? Po odkręcaniu chyba nic nie pokaże?

W ogóle to pokazuje 0 czy nic?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v