Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam Mam problem w silniku c355 zacznę od początku. silnik pracował nie równo jak by przygasał na cyklu. wiec zregenerowałem pompę wtryskowa i wtryski. problem nie ustąpił. Zdemontowałem głowice zauważyłem w jednej komorze spalania troszkę oleju. uszczelki nie miały uszkodzeń. oddałem głowice do regeneracji wymieniłem pierścienie i po drodze panewki. falowanie obrotów delikatnie zmalalo ale doszedł odgłos w rurach dolotowych jak by takie głuche stukanie, zawory sprawdzane parę razy, zimny czy ciepły tak samo Pytanie czy może to być że głowice są źle zrobione ? czy ma tak być na nowych ? czy czegoś innego szukać ?
Opublikowano
5 minut temu, gruby94 napisał:

witam Mam problem w silniku c355 zacznę od początku. silnik pracował nie równo jak by przygasał na cyklu. wiec zregenerowałem pompę wtryskowa i wtryski. problem nie ustąpił. Zdemontowałem głowice zauważyłem w jednej komorze spalania troszkę oleju. uszczelki nie miały uszkodzeń. oddałem głowice do regeneracji wymieniłem pierścienie i po drodze panewki. falowanie obrotów delikatnie zmalalo ale doszedł odgłos w rurach dolotowych jak by takie głuche stukanie, zawory sprawdzane parę razy, zimny czy ciepły tak samo Pytanie czy może to być że głowice są źle zrobione ? czy ma tak być na nowych ? czy czegoś innego szukać ?

A walek rozrzadu sprawdzales?

Sprezanie sprawdzales?

Sprawdzales rozrzad w jakim jest stanie?

Poczatek wtrysku?

Opublikowano
początek wtrysku sprawdzony wychodzi że jest dobrze rozrząd sprawdzony i wszystko jest dobrze wałek rozrządu od spodu patrzyłem nie wyciągałem go ale wcześniej nie było odgłosu w dolocie aż filtr tłumi bez filtra to drugi tlumnik.
Opublikowano

na zimnym silniku na mijance szczelinomierz lub na słuch ustawiam pierwszy


a może to szklanki wybite tam nie zaglądałem


*na szczelinomierz 1 najładniejszy i resztę na słuch bo już parę razy sprawdzałem

Opublikowano

odnoszę wlasnie takie wrażenie że dmucha w dolot tak jak by sacy się nie zamykał ale zawory otwierają się i zamykają jak ręcznie kręcę dosyć miękkie sprzężyny ręką leciutko chodzą


ustawiałem zawory nie było problemu a jak ty to robisz ?

Opublikowano

można i tak też robiłem że wkładałem śrubokręt jak nie było wtrysku i też się da myślę że coś jest z zaworami tylko wcześniej tak samo ustawiałem i nie było żadnego odgłosu w dolocie, teraz jest zawiózł bym na reklamacje jak by to było na 100 procent a jak nie to tylko koszty i czas i daleko warsztat i tak rozmyślam że może to coś innego.


myślę może to jest ze sobą połączone nie równa praca z odgłosem


może ktoś to przerabiał.albo.zna traktor jak własną kieszeń i mi coś doradzi

Opublikowano

okej to jutro i myślę że do szklanek zajrzę może coś jest z nimi nie tak


jak by był wałek rozrządu to by wogole nie pchał popychaczy a tu ładnie pracuje i myślę może coś zeskakuje blokuje się


i pytanie jeśli to głowice faktycznie to jest możliwość że zawory "doklapią" i same się uszelnią przed wypaleniem

Opublikowano

na nowych pierścieniach szczelności nie będzie dopiero jak się trochę dotrą no właśnie dotarcie jest proste jak jest wszystko równe gorzej jak to błąd sztuki i jest gniazdo nie symetryczne po 2 na głowicę mam gwarancję chodzą 1 dzień

Opublikowano

Obstawiam również na szczelność zaworów. U mnie dwie głowice nowe 2 po regeneracji wszystkie nieszczelne. Dopiero pasty do zaworów wkrętarka i 6 godzin pracy pomogło.

Opublikowano

JA bym obstawiał na małe ciśnienie oleju w silniku .Miałem ciś podobnego w  zetorze 6011 ,zalałem lepszy olej (turdus) i klekotanie zaworów ustąpiło.Wymiana oleju co 100/mth.

  • Haha 1
Opublikowano

Głowice zaworami do góry zalej nafta jak cieknie są do dotarcia. U mnie kiedyś po kapitalnym remoncie w głowicy było tyle syfu opiłków itp ze jakbym tego nie zauważył to mógłbym robić kapitalny jeszcze raz. 

Opublikowano

niby polecana firma, zakład z Zwolenia a tu takie buty że ręce opadają nawet mi przez głowę nie przeszło że tak będzie. Pojeżdżę parę dni, zobaczę bo wiosna dużo pracy. pewnie zdzieranie i nawet nie wiem czy samemu docierać czy zawozić na gwarancję bo jak na wszystkim oryginalnym tak wyszło to ciekawe jak to zaczną poprawiać to braknie mi zdrowia koszty uszczelniaczy i czas o którym firma się nie zastanawia... za parę dni zobaczymy co z tego wyjdzie.

Opublikowano

Dzisiaj mało który zakład zrobi pompę tak jak trzeba. Co do ustawienia zapłonu może być tak że jak jest zużyte sprzęgiełko to da się zamontować w nie tym miejscu co trzeba. Nie wierzyłem ale byłem tego świadkiem. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v