gruby94

naprawa silnika c 355

Polecane posty

gruby94    1
witam Mam problem w silniku c355 zacznę od początku. silnik pracował nie równo jak by przygasał na cyklu. wiec zregenerowałem pompę wtryskowa i wtryski. problem nie ustąpił. Zdemontowałem głowice zauważyłem w jednej komorze spalania troszkę oleju. uszczelki nie miały uszkodzeń. oddałem głowice do regeneracji wymieniłem pierścienie i po drodze panewki. falowanie obrotów delikatnie zmalalo ale doszedł odgłos w rurach dolotowych jak by takie głuche stukanie, zawory sprawdzane parę razy, zimny czy ciepły tak samo Pytanie czy może to być że głowice są źle zrobione ? czy ma tak być na nowych ? czy czegoś innego szukać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marionos    61
5 minut temu, gruby94 napisał:

witam Mam problem w silniku c355 zacznę od początku. silnik pracował nie równo jak by przygasał na cyklu. wiec zregenerowałem pompę wtryskowa i wtryski. problem nie ustąpił. Zdemontowałem głowice zauważyłem w jednej komorze spalania troszkę oleju. uszczelki nie miały uszkodzeń. oddałem głowice do regeneracji wymieniłem pierścienie i po drodze panewki. falowanie obrotów delikatnie zmalalo ale doszedł odgłos w rurach dolotowych jak by takie głuche stukanie, zawory sprawdzane parę razy, zimny czy ciepły tak samo Pytanie czy może to być że głowice są źle zrobione ? czy ma tak być na nowych ? czy czegoś innego szukać ?

A walek rozrzadu sprawdzales?

Sprezanie sprawdzales?

Sprawdzales rozrzad w jakim jest stanie?

Poczatek wtrysku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gruby94    1
początek wtrysku sprawdzony wychodzi że jest dobrze rozrząd sprawdzony i wszystko jest dobrze wałek rozrządu od spodu patrzyłem nie wyciągałem go ale wcześniej nie było odgłosu w dolocie aż filtr tłumi bez filtra to drugi tlumnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Axd529    109

A czasem nie dmucha z dolotu? Raz jak źle ustawiałem zawory też tak miałem, odgłos i dmuchanie z dolotu. W jaki sposób ustawiasz zawory?


Kupie cylinder,tłok do husqvarny 51 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gruby94    1

na zimnym silniku na mijance szczelinomierz lub na słuch ustawiam pierwszy


a może to szklanki wybite tam nie zaglądałem


*na szczelinomierz 1 najładniejszy i resztę na słuch bo już parę razy sprawdzałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axd529    109

No ale przed remontem nie miałeś żadnych odgłosów to bym wykluczył. Bez obrazy ale ustawiłeś już wcześniej zawory w tym ciągniku, czy to pierwszy raz?


Kupie cylinder,tłok do husqvarny 51 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gruby94    1

odnoszę wlasnie takie wrażenie że dmucha w dolot tak jak by sacy się nie zamykał ale zawory otwierają się i zamykają jak ręcznie kręcę dosyć miękkie sprzężyny ręką leciutko chodzą


ustawiałem zawory nie było problemu a jak ty to robisz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axd529    109

Przewody od pompy odkręcam i wiadomo można dorobić kapilarę i kiedy wtrysk to ustawiam.


Kupie cylinder,tłok do husqvarny 51 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gruby94    1

można i tak też robiłem że wkładałem śrubokręt jak nie było wtrysku i też się da myślę że coś jest z zaworami tylko wcześniej tak samo ustawiałem i nie było żadnego odgłosu w dolocie, teraz jest zawiózł bym na reklamacje jak by to było na 100 procent a jak nie to tylko koszty i czas i daleko warsztat i tak rozmyślam że może to coś innego.


myślę może to jest ze sobą połączone nie równa praca z odgłosem


może ktoś to przerabiał.albo.zna traktor jak własną kieszeń i mi coś doradzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axd529    109

Spróbuj tak jak ja ustawiam będziesz miał pewność co do zaworów.


Kupie cylinder,tłok do husqvarny 51 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gruby94    1

okej to jutro i myślę że do szklanek zajrzę może coś jest z nimi nie tak


jak by był wałek rozrządu to by wogole nie pchał popychaczy a tu ładnie pracuje i myślę może coś zeskakuje blokuje się


i pytanie jeśli to głowice faktycznie to jest możliwość że zawory "doklapią" i same się uszelnią przed wypaleniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    708

Wątpliwe, robiłeś próbę szczelności, zalewałeś naftą? Warto by dotrzeć zawory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gruby94    1

na nowych pierścieniach szczelności nie będzie dopiero jak się trochę dotrą no właśnie dotarcie jest proste jak jest wszystko równe gorzej jak to błąd sztuki i jest gniazdo nie symetryczne po 2 na głowicę mam gwarancję chodzą 1 dzień

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MatiTM    6

Szczelność zaworów sprawdź nie na tłokach. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylu93    8

Obstawiam również na szczelność zaworów. U mnie dwie głowice nowe 2 po regeneracji wszystkie nieszczelne. Dopiero pasty do zaworów wkrętarka i 6 godzin pracy pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2020rol    5

JA bym obstawiał na małe ciśnienie oleju w silniku .Miałem ciś podobnego w  zetorze 6011 ,zalałem lepszy olej (turdus) i klekotanie zaworów ustąpiło.Wymiana oleju co 100/mth.

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gruby94    1

turdusem jest zalany czyli co wymontować i zalac np bezyna i patrzeć czy przecieka ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marionos    61

serio jakiś papudrak złożył Ci głowice bez docierania zaworów?
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MatiTM    6

Głowice zaworami do góry zalej nafta jak cieknie są do dotarcia. U mnie kiedyś po kapitalnym remoncie w głowicy było tyle syfu opiłków itp ze jakbym tego nie zauważył to mógłbym robić kapitalny jeszcze raz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gruby94    1

niby polecana firma, zakład z Zwolenia a tu takie buty że ręce opadają nawet mi przez głowę nie przeszło że tak będzie. Pojeżdżę parę dni, zobaczę bo wiosna dużo pracy. pewnie zdzieranie i nawet nie wiem czy samemu docierać czy zawozić na gwarancję bo jak na wszystkim oryginalnym tak wyszło to ciekawe jak to zaczną poprawiać to braknie mi zdrowia koszty uszczelniaczy i czas o którym firma się nie zastanawia... za parę dni zobaczymy co z tego wyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Celownik07    182
1 godzinę temu, gruby94 napisał:

, zakład z Zwolenia a tu takie buty że ręce

Krawiec?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gruby94    1

nie będę pisał zakładu w tej chwili opiszę sytuację jak się skończy jak będzie klarowna i przejrzysta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszStach    192

Dzisiaj mało który zakład zrobi pompę tak jak trzeba. Co do ustawienia zapłonu może być tak że jak jest zużyte sprzęgiełko to da się zamontować w nie tym miejscu co trzeba. Nie wierzyłem ale byłem tego świadkiem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Agroteamkujawy
      Witam mam mam problem z ursusem c360 wiosną wymieniałem tarczę sprzęgłowe i wałek wom ten pierwszy od strony sprzęgła po złożeniu wszystko działa poprawnie ale jest problem a mianowicie na 3 i 4 biegu podczas jazdy słuchać takie jaby tarcie trybu o obudowę dzieję się to tylko na tych dwóch biegach reszta chodzi normalnie . Orientuje się ktoś co to możesz być ??
    • Przez tyj123
      Temat dotyczący ogólnych pytań w sprawie jakiegokolwiek remontu Ursusa C-360 i pochodnych
    • Przez iwan7777
      Witam , mam problem z wspornikiem napędu pompy hydraulicznej w c360 ciągle się rozpada na łożyskach i pęka obudowa co miesiąc trzeba wymieniać , nie wiem już co może być przyczyną, luzu na wałku co napędza wspornik nie ma , wsporniki brane za każdym razem od innego producenta , ciągnik chodzi z turem głównie , miał ktoś podobny problem?
    • Przez Cheesburger
      Czesc. Oryginalny ulegl uszkodzeniu. Jak mozna nowy ustawic na przebieg do przodu 7 tys zeby nie jechac na stacje diagnostyczna?
    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym wymienić końcówki wtryskiwaczy do ursusa c 360 i teraz pytanie jak je dobrze włozyć i zakręcić tam bo niby jest jakis znak zeby dobrze ustawic tą końcówkę?? proszę o pomoc
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj