Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam, gdzie znajduje się zawór piorytetu hydraulika/tylni podnośnik w mf serii 64 na dyna 6?

Bo na tym komputerze z lewej strony przestawiam te procenty ale nie ma żadnej różnicy w działaniu tylnego podnośnika albo szybkości hydrauliki.

Zależy mi na działaniu tego, ponieważ z lekkimi maszynami by tak agresywnie nie podnosił do góry jak teraz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    219

Hmm nie wiem czy w którymś ciągniku jest regulacja szybkości podnoszenia podnośnika...opuszczania to tak.... Co do wyjść hydraulicznych to wydatek można zmienić 

Edytowano przez JD1052

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.02.2023 o 12:28, JD1052 napisał:

Hmm nie wiem czy w którymś ciągniku jest regulacja szybkości podnoszenia podnośnika...opuszczania to tak.... Co do wyjść hydraulicznych to wydatek można zmienić 

Tak jest regulacja szybkości podnoszenia, nawet w instrukcji jest to tak nazwane, jest to po prostu zaworek który reguluje wydatek oleju na tylni podnośnik i tylne złącza. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Pszkot
      Mam pewien problem z silnikiem ciągnika MF6455 - Perkins 1104-44T. Dwa lata temu zrobiłem remont - , sprawdzenie zużycia silnika, wymiana pierścieni, panewek, remont pompy Delphi, wymiana wtrysków, regeneracja turbo. Po tej zabawie silnik odżył i tak wytrzymał do ostatniej soboty. Nagle zaczął nierówno chodzić, dymić trochę na biało, stracił moc. Kurwica mnie wzięła, ale trudno, pojechałem z diagnostyką. I wyszło: sprężanie kolejno 31,5, 31, 31,5, 32, od strony ssącej turbina sucha, wtryski sprawdzone, pompa w tej chwili w sprawdzaniu i nie wiem jeszcze czy jest OK. Zakładam, że pierdzielnęła, bo jeśli nie ona to nie mam pojęcia co. Przepracowała od remontu jakieś 400 mth.
      I teraz wątpliwości. Czy pompa mogła wyzionąć ducha po takim przebiegu? Podejrzewać paliwo? Założyć dodatkowy filtr paliwa (jest tylko jeden)? Mam też wątpliwość co do oleju. Wlałem około 8-8,5 litra. Instrukcja mówi o pojemności 8 litrów. Tymczasem wskaźnik pokazuje mi stan jakiej 2 razy wyżej niż kreska maksimum. Zakładam, że trochę oleju pójdzie w nowy filtr, trochę w układ, ale to mi wygląda na jakieś 2 litry za dużo. A może mam bagnet wskaźnika oleju z jakiejś innej parafii?
    • Przez hubertuss
      Jeden z użytkowników prosił o podanie procedury zmiany mp/h na km/h. Zrobię to tutaj aby inni też skorzystali jeśli komuś potrzeba i może. Bo nie wszystkie 42xx mają taką możliwość. Na konsoli po prawej stronie lub pod nią przy bezpiecznikach muszą być cztery przyciski. M - tryb, C - zmiana, O lub 0 - cofnąć i strzałka w górę - wybór.
      Zmiana mile na kilometry
      - włączyć zapłon na liczniku pojawią się normalne wskazania z wartościami zerowymi.
      - po 3 sekundach wcisnąć M zera na wskaźniku prędkości znikną.
      - naciskając strzałkę dokonujemy zmiany z mil na kilometry. Pojawi się mała literka m od metric.
      - aby zatwierdzić wciskamy C. Nie zwracamy uwagi na to co będzie pojawiać się na wyświetlaczu. Po trzech sekundach pod symbolem ciągnika pojawi się strzałka. I wyświetlacz wróci do normalnego trybu pracy. Pojawi się tez mała literka m.
      Kalibracja wielkości kół
      - odmierzyć dystans 100 m
      - wcisnąć przycisk M na liczniku prędkości wom pojawi się 0-0 licznik prędkości pusty
      - wcisnąć przycisk C raz skazania prędkości lub dwa razy monitor wydajności. W dwóch okienkach pojawią się wcześniej zaprogramowane wartości. np 3-0 w oknie wom i 0515 w oknie prędkości jazdy
      - wcisnąć przycisk M aby skasować wskazania wyświetlacza nie ruszając ciągnikiem w międzyczasie. Na wyświetlaczu prędkości pojawią się cztery kreski.
      - wybrać niski bieg i powoli ruszyć. dojechać do zaznaczonego miejsca pamiętając aby zatrzymać się dokładnie tym punktem ciągnika od którego zmierzyliśmy 100 m.
      - po zatrzymaniu na końcu zmierzonego odcinka wcisnąć przycisk O. Po trzech sekundach licznik powróci do normalnego stanu. Jaki mamy zawsze po włączeniu zapłonu.
      Jeśli procedura się nie uda pojawi się napis error na wyświetlaczu prędkości wom.
      Procedura sprawdzenia nowej wartości.
      - na włączonym zapłonie wcisnąć przycisk M okno wom np 0-0 okno prędkości jazdy cztery kreski
      - dwukrotnie wcisnąć przycisk C aby wyświetlić zaprogramowaną wartość np okno wom 3-0 okno prędkości jazdy 0509. Tutaj zauważymy zmianę jeśli mieliśmy źle ustawione na skutek zużycia opon czy innego ciśnienia. Bo np wcześniej było 0515.
      - wyłączamy zapłon lub dwukrotnie wciskamy C aby powrócić do normalnego trybu wyświetlacza.
      Jeśli kogoś ciekawi programowanie szerokości roboczej maszyn, zerowanie przebiegu częściowego czy częściowej obrobionej powierzchni to ewentualnie dajcie znać.
       
       
    • Przez Farmer4255
      Mam problem z rewersem(chyba)?. Ciągnik 12x12 rewers eletro-hydrauliczny. Po przełączeniu rewersu do jazdy do tyłu ciągnik "łapie bieg" rusza i nagle go gubi. Ciągnik przechodni tak jakby na bieg neutralny. Nie rusza już do przodu. Ruszy do przodu tylko po zgaszeniu. Niestety można nim jeździć tylko do przodu. Co może być problemem?
    • Przez Mfgg2
      Witam mam problem w mf 4335 wymieniłem pompę hydrauliczną nowe oringi i z niej cieknie jak ją uszczelnić.
      I mam jescze jeden wyciek z pokrywy hamulca jak najlepiej to uszczelnić. Zdjęcie poniżej 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj