Skocz do zawartości

Case 745 Xl, hydraulika, uszczelka przy cięgle, elektryka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam kilka pytań odnośnie traktora.

1. Mam kilka przewodów elektrycznych wiszących luzem, znajdują się pod kabiną z lewej strony obok koła. W załączeniu zdjęcia.

 

2. Chce dołożyć drugie złącze hydrauliczne. Obecnie mam jeden rozdzielacz, i pytanie czy mogę kupić drugi i je połączyć czy cały komplet dwóch jak na pożyczonym zdjęciu.  Czy do drugiego też musze podpiąć zasilanie z pompy i spływ czy w przypadku połączonych wystarczy jak jest na jednym?

3. Jak fachowo nazywa się ten trójnik i czy regeneracja lub kupno nowego pomoże w działaniu pokrętła na błotniku od podnośnika?

P.S. czy w kabinie jakoś trzeba ustawić dźwignie od podnoszenia, aby pokrętło na zderzaku zadziałało?

 

4. Jak nr katalogowy ma uszczelniacz do cięgna podnośnika? ten co jest w skrzyni. Niestety kapie olej. Czy wymiana tego jest trudna?

5. Jaki nr katalogowy ma uszczelniacz zwolnicy tylnej? Niestety olej kapie na koło.

 

Lewe koło.jpg

Lewo koło widok 2.jpg

Rozdzielacz.jpg

zdjęcie pożyczone.jpg

hydraulika na błotniku.jpg

uszczelniacz d cięgna podnśnika2.jpg

Opublikowano

on chyba chciał jakiś osobny rozdzielacz wstawic.Co do kabli w 845xl tez tak wisza a nawet chyba wieciej i sprawdzałem od czego to może być i wyszło że od niczego wszystko w ciagniku dziala tam nie ma ni masy ni prądu


3. tak wajcha obok siedzenia powinna być w pozycji środkowej tz zamkniety, tyle z teori bo u mnie to pokrętło zawsze dziala

Opublikowano

Temat hydrauliki ogarnąłem w oparciu o schemat. Będą dwa rozdzielacze połączone w jedna całość tak jak na pożyczonym zdjęciu. 

 

Niestety u mnie pokrętło nie działa, rozbiorę ten zawór i zobaczę co tam jest. 

Czyli fabryka zrobiła dodatkowe przewody😀

Opublikowano

Zwracam się jeszcze z prośbą niech ktoś mi powie gdzie jest wlew oleju do skrzyni?

czy na korku jest bagnet? a może gdzieś jest korek przelewowy na bloku?

Opublikowano
bartel89 napisał:

Zwracam się jeszcze z prośbą niech ktoś mi powie gdzie jest wlew oleju do skrzyni?

czy na korku jest bagnet? a może gdzieś jest korek przelewowy na bloku?

zaraz z schodkami z prawej strony jest korek na kluch 32 to jest wlewowy a zarazem kontrolny ma byc nalane do krawedzie korka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zipo1
      Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.
    • Przez kurzyn198
      Witam wszystkich
      Posiada ktoś z was schemat elektryczny do Case Mx 135. Padły mi kierunkowskazy, bezpiecznik jest ok, przerywacz jest sprawny (podmieniałem ze sprawnego ciągnika), awaryjne działają, a kierunków brak.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez jacumi
      Witam,
      Dziś podczas talerzowania zapaliły się wszystkie kontrolki w moim Case MX100 (2000r).
      Ojciec jeździł i powiedział że wszystko się popodświetlało (akumulator, ciśnienia oleju, kontrolka od ręcznego itp itd)
      Pierwsza myśl była że mało oleju w silniku, poziom był minimum. Uzupełniono do 2/3 max. I nie pomogło.
      Jak wróciłem do domu (traktor stał 2-3 godziny) to sytuacja jest taka sytuacja jak na zdjęciu (traktor zgaszony, czyli ostygł).
      Kontrolki już się nie świecą wszystkie tylko te właściwe, traktor zapala (test tylko na chwile).
       
      ktoś przerabiał coś takiego ??
       
      pozdrawiam
      Jacek

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v