Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie do uzytkowników skrzyni power command. Mam ciagnik nowy 25godzin dopiero opisze wczorajszy przypadek, podczas transportu dojeżdzałem do skrzyżowania powoli zmniejszajac biegi az do 12, zeby sie zatrzymac wcisnąłem sprzęgło rewersu nie brałem na luz, odpuszczajac sprzęgło ruszyłem chciałem zmienic bieg na 13  to nie wszedł klikałem dalej tylko ten kwadracik na wyświetlaczu przeskakiwał aż do 16 a biegu nie przełaczał i wyswietlał 12, wruciłem jeszcze raz do12 kwadracikiem i jeszcze raz do góry i już biegi wchodziły normalnie. Ktoś wie o co może chodzić ? Potem juz bylo normalnie nie wiem czy dzwonic po serwis

Opublikowano (edytowane)

Wycisnąłeś sprzęgło przed skrzyżowaniem w momencie gdy wrzucony był 16 bieg. Po tym skrzynia automatycznie przechodzi do najwyższego biegu niższej grupy, czyli 12. Nic się nie stało i serwis zbędny. 
po wduszeniu sprzęgła, na słupku miga ikonka z numerem biegu, w tym przypadku 16

Edytowane przez bezbarwny
Opublikowano

ale jak puściłem sprzęgło to nie chciał zmieniac biegów tylko jechał na 12 a jak wciskałem zająca na wyświetlaczu został bieg 12 a ikonka tzn ten kwadracik z prawej przesuwał sie w górę

Opublikowano

Nie wiem, dlaczego, ale skrzynia PC tak ma. Głupie to jest, najlepiej by to wyłączyć, ale tak jest. Jakbyś normalnie zaczął jechać, to skrzynia automatycznie zmieniałaby bieg do tego, który miałbyś ustawiony "migająco".

Opublikowano

To nie to. Jak zmieniasz bieg na postoju, dochodzisz do 12 i jak chcesz dalej, to się nie da, a traktor robi piiiiiii. To jest jakiś durny tryb pogotowia, czy jakoś tak. Nie wiem jak to wyłączyć. Pytaj serwis i jak się dowiesz i się uda, to proszę podziel się wiedzą.

Opublikowano
3 godziny temu, Jarecki21 napisał:

To nie to. Jak zmieniasz bieg na postoju, dochodzisz do 12 i jak chcesz dalej, to się nie da, a traktor robi piiiiiii. To jest jakiś durny tryb pogotowia, czy jakoś tak. Nie wiem jak to wyłączyć. Pytaj serwis i jak się dowiesz i się uda, to proszę podziel się wiedzą.

To jest tryb ochrony przed durniem, który chciałby ruszyć z biegu wyższego niż dwunasty. 

Opublikowano

To nie jest tryb ochrony. Jak będziesz szybko jechał i zwolnisz "ze sprzęgłem" traktor zredukuje powiedzmy do 14, puścisz sprzęgło i będąc cały czas w ruchu, będziesz kontynuował jazdę od 14. Jak będziesz na postoju nie ustawisz biegu wyższego niż 12, chyba, że masz ustawiony tryb auto, to wtedy możesz ustawić zakres do którego będzie zwiększał po ruszeniu. Tak to przynajmniej działa w T7050PC.

Opublikowano (edytowane)

Ale ja ruszam z 13 i 14 normalnie z wyższego nie próbowałem. Jade powoli na 14 zatrzymuje sie rewersem na luz ciagnik sie zatrzyma i rewers do przodu i jedzie nie ma zadnej blokady, tak z ciekawosci próbowałem 

Edytowane przez ZetorPower
Opublikowano

no faktycznie macie rację, tak jest, sprawdziłem dzisiaj przy wywożeniu pszenicy. A wiecie o co może chodzić na ekranie wyswietla mi sie ikona przyczepy nad przyczepą znaczek jak by hamulca a pod przyczepą 1200 (ale nie wiem czy rpm czy hpa- jakis skrót w każdym razie )  i do tego pomarańczowy wykrzyknik i czerwona ikona hamulca tego dolnego co jest pomiędzy wskaźnikiem paliwa i temperatury , bo nie znalazłem tego w książce, myślałem że to coś przez przyczepe bo przyczepa jedno obwodowa i traktor tez ma instalacje jednoobwodową ale bez przyczepy tez sie to wyświetla

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Nht7040
      Witam. Czy miał ktoś kiedyś podobną sytuację gdzie ciągnik nh t7040 2009 rok normalnie odpalał tylko w kabinie jakby wcale nie było prądu mimo tego że normalnie odpala, gaz ręczny i nożny nie reagują, po paru sekundach po odpaleniu samoistnie dodaje gazu stopniowo nie rusza do przodu i do tyłu wszystkie bezpieczniki sprawdzałem masę przy rozruszniku również plus z rozrusznika do kabiny również pomysły się powoli kończą. Proszę o poradę.
    • Przez ENDURAK91
      Ktoś robił wydech przelotowy w T7? Jaka średnica rury itp.?
      Co z adblue, ja chce to zupełnie usunąć czy to dobry pomysł?
    • Przez mariusz1001
      Witam, potrzebuję zamontować wolny spływ oleju hydraulicznego do nh t7, mam miejsce pod rozdzielaczem za łącznikiem centralnym tylko pytanie czy ktoś mi poleci jakiś zestaw w dobrych pieniądzach bo te gotowe co są w internecie to ok 800zł za rurke jakąś redukcję i gniazdo chora cena
    • Przez Szaryk1
      Cześć.
      Mam problem z Ciągnikiem New holland t7.170 Autocommand. 
      Od jakiegoś czasu pod obciążeniem wyskakuje błąd CP,  ciągnik zatrzymuje się i nie ma siły przekręcic kołami/ jechać do przodu. Jadąc do tyłu problem nie występuje nawet pod obciążeniem/ kręci kołami, ma siłę. Przy małym obciążeniu na pusto  ciagnik porusza się normalnie do przodu rozpędzając się do 53. Problem występuje jedynie przy jeździe do przodu pod obciążeniem. Czy ktoś mi wytłumaczy co może być tego przyczyną? Rewers kiedyś był wymieniany, olej w skrzyni zmieniony.
    • Przez mariusz1001
      Witam
      orientuje się ktoś czy w ciągnikach serii T7S czyli modele T7 165s 195s i 215s można jakoś włączyć system EPM czyli power boost, jak zwał tak zwał. Czy to tylko kwestia oprogramowania czy coś trzeba wymieniać jakis sterownik silnika czy coś innego ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v