Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
17 godzin temu, grzesiek87 napisał:

Uszczelniacz dolnego wałka podnośnika: 36x21x9 + dwa oringi tam są jeszcze, ale wymiarów nie pamiętam. Olej musisz spuścić. Kompletny zestaw uszczelniaczy: https://www.bima.pl/pl/p/ZESTAW-USZCZELNIACZY-DOLNEGO-WALKA-PODNOSNIKA-RENAULT-CLAAS-CERES%2CCERGOS%2CERGOS%2CCELTIS%2CAXOS/939

Witam ten zestaw zamówić co podałeś i wymienić te trzy uszczelniacze co są w zestawie

Opublikowano

Możesz ten zestaw, możesz poszukać gdzieś indziej - jak wolisz. Numery katalogowe masz tam podane więc możesz i po numerach szukać. W każdym razie ja u siebie w tamtym roku wymieniałem i ten zestaw na 100% pasuje (chyba, że sklep coś zmienił w międzyczasie). 

Opublikowano

Chyba złe uszczelnienie mu podałes bo On ma serie 14 czyli pewnie uszczelnienie dolnego wału ciągu jak w 54 jednym pierścieniem takim szerokim coś a la simmering i do tego nie trzeba oleju spuszczać.

Kolego Domek87 wpisz sobie uszczelnienie dolne ramion podnośnika Renault 75.14 i wszystko się wyjaśni.

Nie obraź się ale pytasz o rzeczy w taki sposób jakbyś miał 12lat.

 

Opublikowano
13 godzin temu, MarcinKa napisał:

Chyba złe uszczelnienie mu podałes bo On ma serie 14 czyli pewnie uszczelnienie dolnego wału ciągu jak w 54 jednym pierścieniem takim szerokim coś a la simmering i do tego nie trzeba oleju spuszczać.

Kolego Domek87 wpisz sobie uszczelnienie dolne ramion podnośnika Renault 75.14 i wszystko się wyjaśni.

Nie obraź się ale pytasz o rzeczy w taki sposób jakbyś miał 12lat.

 

Dobrze mu podałem (chyba, że każdy z nas myśli o czymś innym:)). Kwestia też kabiny, bo w niektórych wersjach nie jest wykorzystany ten mniejszy oring - jest tylko ten duży oring na gniazdo + uszczelniacz taki gąbkowy

renault.jpg

Opublikowano
Dnia 11.02.2023 o 17:14, grzesiek87 napisał:

Możesz ten zestaw, możesz poszukać gdzieś indziej - jak wolisz. Numery katalogowe masz tam podane więc możesz i po numerach szukać. W każdym razie ja u siebie w tamtym roku wymieniałem i ten zestaw na 100% pasuje (chyba, że sklep coś zmienił w międzyczasie). 

Pisałeś kiedyś że wymieniałeś  uszczelniacz zacząłem u siebie co dalej

20230503_145952.jpg

Opublikowano
1 godzinę temu, grzesiek87 napisał:

Ten dekielek trzeba wybić, on jest wciskany w obudowę tylnego mostu.

20230503_145952.jpg.41240f92f7241401faf3e2ff2507937e.jpg

Cały ale czym ściągaczem. Olej trzeba spuszczać 

Opublikowano

Olej trzeba spuścić. Możesz spróbować ściągaczem jeśli jest tam za co złapać lub opukiwać młotkiem ( ja tak robiłem i wolno wychodzi bez problemu, nie jest jakoś strasznie mocno wciśnięty)

Opublikowano
6 godzin temu, grzesiek87 napisał:

Olej trzeba spuścić. Możesz spróbować ściągaczem jeśli jest tam za co złapać lub opukiwać młotkiem ( ja tak robiłem i wolno wychodzi bez problemu, nie jest jakoś strasznie mocno wciśnięty)

Nie da się bez spuszczania i wybijania tego

Opublikowano
2 godziny temu, grzesiek87 napisał:

W zależności od wersji - jedne mają 2 uszczelniacze inne 3. Zakładam, że nie masz tego małego, grubego oringu? Załóż te co u siebie miałeś i będzie ok

Były tylko te dwa jak założę to nie powinno lecieć już a i najlepiej zamówić zestaw ten co podawałeś

Opublikowano

Jeśli wałek nie jest wyrobiony to musi trzymać. Ja u siebie zakładałem ten zestaw co Ci podałem i ten jeden oring też mi został z zestawu. Najważniejszy jest ten taki filcowy

Opublikowano
Dnia 6.05.2023 o 19:36, grzesiek87 napisał:

Jeśli wałek nie jest wyrobiony to musi trzymać. Ja u siebie zakładałem ten zestaw co Ci podałem i ten jeden oring też mi został z zestawu. Najważniejszy jest ten taki filcowy

Jak to wbić bo wałek nie daje tak jakby w środku coś blokowało 

20230513_113005.jpg

Opublikowano (edytowane)

Skoro zeszło w jedną stronę to i w drugą musi iść. Ten wałek w środku jest na takiej łapie i dlatego sprężynuje. Jedną ręka naciągasz wałek żeby był wycentrowany, drugą nasuwasz czop w gniazdo, dobijasz i gitara:). Najlepiej w dwie osoby to robic

Edytowane przez grzesiek87

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v