Skocz do zawartości

Cofanie się paliwa CASE 5140 Problem z odpaleniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, problem jest taki że podczas kręcenia rozrusznikiem nie puszcza dymu, wystarczy że kilka razy się napompuje pompką paliwa i chodzi. I teraz pytanie czy jest gdzieś jakiś zaworek zwrotny paliwa czy on ma zaworek w pompce paliwa.? Jak się zapali i chodzi równo, jak się zgasi to wystarczy pół godziny i to samo.

Opublikowano
1 minutę temu, KUBA989 napisał:

Witam, problem jest taki że podczas kręcenia rozrusznikiem nie puszcza dymu, wystarczy że kilka razy się napompuje pompką paliwa i chodzi. I teraz pytanie czy jest gdzieś jakiś zaworek zwrotny paliwa czy on ma zaworek w pompce paliwa.? Jak się zapali i chodzi równo, jak się zgasi to wystarczy pół godziny i to samo.

Pompka paliwami do wymiany. 

Zaworki są w tej pompce i już nie trzymają. 

https://allegro.pl/oferta/pompa-zasilajaca-case-5120-5130-5140-j904374-j9281-12421447737

Opublikowano

Jest zimno, sztywne przewody mogą być i nie trzymają szczelności na połączeniu z pompką

Nie wiem z czego ha, u mnie w case ktoś uciął zakuty wężyk na oczku i nasunął później wężyk  bez opaski, w zimę też paliwo się cofało bo wężyk miał 20 lat.

Opublikowano (edytowane)
43 minuty temu, robert1226 napisał:

A tyz kad się urwałeś???

Najpierw zajrzyj do słownika zanim zaczniesz się podsmiewac. 

 

Akurat miałem ostatnio problem z odpalaniem, myślałem że zaworek jakiś puszcza, paliwo jakby z filtrów schodzilo, pompowanie ręczne pomagało i odpalał.

Ostatecznie  okazało się, że pasek się poluzował....

Szukałem dziury w całym, bo miałem już problem wcześniej z puszczającym zaworkiem. 

Edytowane przez Nintendo
Opublikowano
6 minut temu, Nintendo napisał:

Najpierw zajrzyj do słownika zanim zaczniesz się podsmiewac. 

 

Akurat miałem ostatnio problem z odpalaniem, myślałem że zaworek jakiś puszcza, paliwo jakby z filtrów schodzilo, pompowanie ręczne pomagało i odpalał.

Ostatecznie  okazało się, że pasek się poluzował....

Szukałem dziury w całym, bo miałem już problem wcześniej z puszczającym zaworkiem. 

Case 5140 nie ma pompki paliwowej napędzanej z paska. 🤦‍♂️

Opublikowano
3 minuty temu, Michał88 napisał:

jaki silnik ma napęd pompki z paska?

Deutz. 

Opublikowano
1 godzinę temu, Nintendo napisał:

Najpierw zajrzyj do słownika zanim zaczniesz się podsmiewac. 

 

Akurat miałem ostatnio problem z odpalaniem, myślałem że zaworek jakiś puszcza, paliwo jakby z filtrów schodzilo, pompowanie ręczne pomagało i odpalał.

Ostatecznie  okazało się, że pasek się poluzował....

Szukałem dziury w całym, bo miałem już problem wcześniej z puszczającym zaworkiem. 

Patrzyłem do słownika i nic nie ma na to że tel literki przestawił. 

Opublikowano
20 minut temu, mateo105 napisał:

No wychodzi na to z3 deutz to jakis ewenement

Znaczy się że co?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zipo1
      Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.
    • Przez kurzyn198
      Witam wszystkich
      Posiada ktoś z was schemat elektryczny do Case Mx 135. Padły mi kierunkowskazy, bezpiecznik jest ok, przerywacz jest sprawny (podmieniałem ze sprawnego ciągnika), awaryjne działają, a kierunków brak.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez jacumi
      Witam,
      Dziś podczas talerzowania zapaliły się wszystkie kontrolki w moim Case MX100 (2000r).
      Ojciec jeździł i powiedział że wszystko się popodświetlało (akumulator, ciśnienia oleju, kontrolka od ręcznego itp itd)
      Pierwsza myśl była że mało oleju w silniku, poziom był minimum. Uzupełniono do 2/3 max. I nie pomogło.
      Jak wróciłem do domu (traktor stał 2-3 godziny) to sytuacja jest taka sytuacja jak na zdjęciu (traktor zgaszony, czyli ostygł).
      Kontrolki już się nie świecą wszystkie tylko te właściwe, traktor zapala (test tylko na chwile).
       
      ktoś przerabiał coś takiego ??
       
      pozdrawiam
      Jacek

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v