Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

witam wszystkich walczę z zetorem 7211 a jest taki problem jak jadę na obrotach zaczyna być takie odczucie jak by się zapowietrzał aż zgaśnie wystarczy że ściągnę przewód od pompki i jest słychać jak zaciąga powietrze i zakładam przewód palę i jadę dalej wcześniej się to zdarzało rzadko teraz jest gorzej i bak rurki w baku wężyki wszystko jest ok nic tam nie ma a jeszcze dodam że jak zrobię przewód do pompki bezpośrednio przez korek do baku jest ok i to też nie jest wina korka już nie wiem gdzie szukać pozdrawiam może ktoś zna temat gdzie jeszcze szukać pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)
Dnia 20.01.2023 o 17:29, ukaszCholewa napisał:

witam wszystkich walczę z zetorem 7211 a jest taki problem jak jadę na obrotach zaczyna być takie odczucie jak by się zapowietrzał aż zgaśnie wystarczy że ściągnę przewód od pompki i jest słychać jak zaciąga powietrze i zakładam przewód palę i jadę dalej wcześniej się to zdarzało rzadko teraz jest gorzej i bak rurki w baku wężyki wszystko jest ok nic tam nie ma a jeszcze dodam że jak zrobię przewód do pompki bezpośrednio przez korek do baku jest ok i to też nie jest wina korka już nie wiem gdzie szukać pozdrawiam może ktoś zna temat gdzie jeszcze szukać pozdrawiam

Spróbuj  pojeździć na niedokręconym korku wlewu paliwa, być może zatkany ma odpowietrznik i robi się podciśnienie.

Edytowane przez Desperado
Opublikowano
Dnia 20.01.2023 o 17:29, ukaszCholewa napisał:

witam wszystkich walczę z zetorem 7211 a jest taki problem jak jadę na obrotach zaczyna być takie odczucie jak by się zapowietrzał aż zgaśnie wystarczy że ściągnę przewód od pompki i jest słychać jak zaciąga powietrze i zakładam przewód palę i jadę dalej wcześniej się to zdarzało rzadko teraz jest gorzej i bak rurki w baku wężyki wszystko jest ok nic tam nie ma a jeszcze dodam że jak zrobię przewód do pompki bezpośrednio przez korek do baku jest ok i to też nie jest wina korka już nie wiem gdzie szukać pozdrawiam może ktoś zna temat gdzie jeszcze szukać pozdrawiam

mi kiedyś takie objawy dawał pływający jakiś syf. prawdopodobnie z patyka którym mierzyłem poziom paliwa. nie działał mi wskaźnik. pływał przy dnie i co jakiś czas zatykał rurkę zasilającą w zbiorniku.

możesz spróbować inaczej zasilanie zamontować by wykluczyć ewentualnie taką możliwość.

jak trafiłem, to pisiąnt sie będzie należało.

6 minut temu, Desperado napisał:

Spróbuj  pojeździć na niedokręconym korku wlewu paliwa, być może zatkany ma odpowietrznik i robi się podciśnienie.

cytat.....   nie jest wina korka

Opublikowano
1 godzinę temu, Pafnucy12 napisał:

 

cytat.....   nie jest wina korka

To skąd się bierze zasysanie powietrza do zbiornika jak zdejmuje wężyk od pompki? czyli wytwarza się podciśnienie jakimś cudem w zbiorniku.

Opublikowano

Nie w zbiorniku, w przewodzie. 

No miałem podobnie. Może być że to samo.

Opublikowano

No może być że przewód zapchany, wystarczy dmuchnąć jak stanie silnik i już wiadomo co jest, że jest opór, trzeba przedmuchać, ewentualnie wyjąć i wypłukać zbiornik i po problemie, a nie larum.

Opublikowano

Zanim doszedłem że to taki płatek pływa to trochę minęło. Przy spuszczaniu paliwa przyklejał się gdzieś i nie było widać.

Taka zabawa w kotka i myszkę.

W końcu po trzecim wyjmowaniu zbiornika zobaczyłem i wyjąłem.

 

Opublikowano

wtedy jeszcze internet nie byl rozpowszechniony ,zetorow bylo bardzo malo  w okolicy i nie mial kto doradzic.

dopiero jak wycialem z baku stare rurki- myslalem ze sa dziurawe to zobaczylem czemu bezprzerwy gasl. 

jedyna rzeczo jaka dowiedzialem sie z af, to to ze korek baku moze powodowac zapowietrzanie..

nigdy nie zapomne jak 25 lat temu ze szwagrem chcielismy odpowietrzyc pierwszego we wsi mf- kurna ile sie go naciagalismy po wymianie filtrow,akumulator sie rozladowal. akurat przejezdzal droga gosc ktory mial pare lat takiego i od tej pory wole sie zapytac niz uczyc na swoich bledach...

Opublikowano (edytowane)
53 minuty temu, jacus napisał:

dopiero jak wycialem z baku stare rurki-

hmmm. az mnie zaciekawiło. jak to zrobiłeś i czym je zastąpiłeś? jak wyjmuje się te rurki?

@jacus jak te rurki się wyjmuje? HALO

Edytowane przez Gość
Opublikowano

odkręć dwie śruby co trzymają bak i daj dwie podkładki od spodu na kazdej śrubie aby bak nie dociskał do podłogi kilka lat temu miałem problem z zapowietrzaniem rozebarałem cały układ do pompy i nie wiem czy akurat to pomogło ale narazie jest ok dodatkowo obciełem po 0,5 cm rurki w baku bo jest troche zagięty od spodu

Opublikowano

jak sie rurki wyjmuje -normalnie boszem a wklada automatem spawalniczym.  mam bak 92 litry i juz pare razy sasiad mi spawal.

niedlugo znowu bede spawal- rurka ssaca ugnila i sie zapowietrzal wiec przelozylem wezyk na nadmiarowa i musze pilnowac paliwa bo nie wiem ile wyzej jest ta rurka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomato21
      Witam mam zetora 6245 w ktory założyłem nowy blok po przemrożeniu. Nowy blok jest od 72XX-średnica tłoka 102(bo podobno do 62XX-średnica tłoka 100, już nie produkują). Pompa wtryskowa jest ta sama, nie została zmieniona ani oddana do regulacji/sprawdzenia.
      Wie ktoś czy pompy wtryskowe w 62XX i 72XX różnią się wydatkami lub dawkami paliwa. Jeśli ktoś posiada takie dane to proszę o zamieszczenie.
      Pozdrawiam i dziękuje z góry
    • Przez Piotruniu25
      Ile wchodzi płynu do układu chłodzenia w 5211?Dzisiaj wymieniałem i nie wiem ile powinno wejść.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Czy orientuje się ktoś

      jaki powinien być nominalnie luz na wale w silniku perkins 6, dokładnie jest to T6.354.? Silnik odebrany ze szlifierni i przy mierzeniu występu tłoka, jest wyczuwalny luz, czujnik zegarowy pokazuje 0,04mm - 0,05mm. Czy jest to dopuszczalne? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez wojt
      Witam
      Doradzcie czy to objedzie dajac nowe panewki czy nadaje sie do szlifu, na 4 cylindrze takie rysy na wale, roznica pomdzy gladka powierzczhnia a gdzie rysa jest tak od 0.05 do 0.1.
      Wał nominał 
       








       


    • Przez Włader
      Witam potrzebuje pomocy mam problem z odpalaniem zetora majora 80 z silnikiem deutz 2016 rok. Włączam zapłon kontrolki się zaświecą po chwili zgasną wszystko jest jako powinno być przekręcam kluczyk zakręci  krótko coś rozłączy i nie odpali czy miał ktoś taki sam problem ? Dodam jeszcze że od nowości jest przejechane 500 motogodzin i akumulator jest nowy założony 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v