Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Każdy robi według siebie ale zastanawiam się nad pobudkami takiego działania -oszczędność czy brak wiedzy a może podpuszczanie kolegów .Moim skromnym zdaniem im mniej grzebiesz tym dłużej jeździsz (może z wyjątkiem chiptuningu zwiększając nieco moc ale pod kątem mniejszego zużycia paliwa ) Teoretycznie wszystko się da zrobić szczególnie pytając o to potencjalnego wykonawcę jednak trzeba wziąć pod uwagę że prawdopodobnie niedługo będzie obowiązkowe badanie spalin (jak im odbije w Brukseli  ) i wówczas zapłacisz kolejny haracz za włączenie tego co wyłączyłeś 

Opublikowano

A możecie polecić jakieś firmy, które robią to porządnie. Chce usunąć dpf i adblue z ładowarki JCB. Nie z widzimisię tylko z konieczności. Maszyna prawie nowa 200 godzin pracy i już 2 razy maszyna odmawia pracy. Teraz stoi już ponad tydzień. 2 razy był serwisu i nadal niesprawna. Maja przyjechać 3 raz w przyszłym tygodniu. Wszystko podobno przez to , że za krótkie cykle pracy. Zapyta się filtr. Tak twierdzi serwis.


zapycha

Opublikowano
Dnia 23.12.2022 o 16:01, karol6530 napisał:

czy ktos z was usuwał dpf i 

adblu czy jest różnica w mocy czy jest roznica w mocy czy nic sie nie dzieje z elektronika nie wyskakuja jakies błedy

Samo usunięcie AdBlue nie ma wpływu na moc. Prawidłowo wyłączone nie będzie też wpływać w przyszłości na możliwość diagnostyki maszyny, a sam układ będzie wyglądał na sprawny np. pokazywał poziom AdBlue na zegarach ;)
Co innego jeśli ciągnik ma filtr DPF, który jest już zapchany i generuje duży opór dla przepływu spalin ( duże ciśnienie różnicowe) lub zawór EGR, który się przycina. Po usunięciu takich elementów może być zauważalna poprawa mocy. 

 

 

Dnia 2.06.2023 o 12:34, Banan3512 napisał:

A możecie polecić jakieś firmy, które robią to porządnie. Chce usunąć dpf i adblue z ładowarki JCB. Nie z widzimisię tylko z konieczności. Maszyna prawie nowa 200 godzin pracy i już 2 razy maszyna odmawia pracy. Teraz stoi już ponad tydzień. 2 razy był serwisu i nadal niesprawna. Maja przyjechać 3 raz w przyszłym tygodniu. Wszystko podobno przez to , że za krótkie cykle pracy. Zapyta się filtr. Tak twierdzi serwis.

 

zapycha

 

Jeśli nie udało Ci się rozwiązać problemu to daj znać z jakiego jesteś województwa. Mamy dwie siedziby w woj. łódzkim i mazowieckim i dojeżdżamy do 150km. 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Nht7040
      Witam. Czy miał ktoś kiedyś podobną sytuację gdzie ciągnik nh t7040 2009 rok normalnie odpalał tylko w kabinie jakby wcale nie było prądu mimo tego że normalnie odpala, gaz ręczny i nożny nie reagują, po paru sekundach po odpaleniu samoistnie dodaje gazu stopniowo nie rusza do przodu i do tyłu wszystkie bezpieczniki sprawdzałem masę przy rozruszniku również plus z rozrusznika do kabiny również pomysły się powoli kończą. Proszę o poradę.
    • Przez ENDURAK91
      Ktoś robił wydech przelotowy w T7? Jaka średnica rury itp.?
      Co z adblue, ja chce to zupełnie usunąć czy to dobry pomysł?
    • Przez mariusz1001
      Witam, potrzebuję zamontować wolny spływ oleju hydraulicznego do nh t7, mam miejsce pod rozdzielaczem za łącznikiem centralnym tylko pytanie czy ktoś mi poleci jakiś zestaw w dobrych pieniądzach bo te gotowe co są w internecie to ok 800zł za rurke jakąś redukcję i gniazdo chora cena
    • Przez Szaryk1
      Cześć.
      Mam problem z Ciągnikiem New holland t7.170 Autocommand. 
      Od jakiegoś czasu pod obciążeniem wyskakuje błąd CP,  ciągnik zatrzymuje się i nie ma siły przekręcic kołami/ jechać do przodu. Jadąc do tyłu problem nie występuje nawet pod obciążeniem/ kręci kołami, ma siłę. Przy małym obciążeniu na pusto  ciagnik porusza się normalnie do przodu rozpędzając się do 53. Problem występuje jedynie przy jeździe do przodu pod obciążeniem. Czy ktoś mi wytłumaczy co może być tego przyczyną? Rewers kiedyś był wymieniany, olej w skrzyni zmieniony.
    • Przez mariusz1001
      Witam
      orientuje się ktoś czy w ciągnikach serii T7S czyli modele T7 165s 195s i 215s można jakoś włączyć system EPM czyli power boost, jak zwał tak zwał. Czy to tylko kwestia oprogramowania czy coś trzeba wymieniać jakis sterownik silnika czy coś innego ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v