Adam54321

Members
  • Ilość treści

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Adam54321

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam olej grzeje ponieważ trzymają ci chamulce a co do przyczyny to pewnie masz przycięty któryś zawór i nie spuszcza ci dokonca ciśnienia albo pada ci pompa chamulcowa ta pod pedałami
  2. Adam54321

    Mechanik case

    witam znam dobrego mechnika z podkarpackiego jak cie interesuje to pisz
  3. ciagnik wyrzuca ci bieg z powodu zbyt niskiego cisnienia w skrzyni lub uszkodzenia czujnika który załacza cisnienie na jazde
  4. Sprawdź sobie na początku elektrozawór przyczyn świecenia się przedniego napędu na desce może być wiele na przykład czujniki krańcowe na pedałach hamulca bądź czujnik hamulca ręcznego jeżeli elektrozawór będzie sprawny musisz zacząć od czujników na pedałach potem hamulec ręczny elektrozawór od przedniego napędu znajduje się za lewym kołem najlepiej będzie ściągnąć koło jest tam również na bloku zaworowym czujnik ciśnienia jeżeli on będzie uszkodzony też kontrolka od napędu będziecie świecić
  5. Power quad to skrzynia w której sam podczas pracy zmieniasz półbiegi a auto quad sam dostosowuje sobie półbiegi do obciążenia silnika a co do nh to autocommand nie jest bardzo awaryjna skrzynią sam użytkuje ciągnik z tą skrzynią i jestem zadowolony na pewno ciągnik będzie oszczędniejszy w paliwie jak że skrzynią auto czy poweq quad pozostaje kwestia który tobie bardziej leży .
  6. Ja z kolei stawiał bym na New Holland będzie bardziej zwrotny a poza tym jeśli chodzi o silnik to nh z czterema cylindrami spokojnie dorówna same z 6 no i jeszcze u New Holland zwykła pompa rotacyjnA a same to już pompowtrysk .
  7. Jak podniesiesz sobie kabinę będziesz miał łatwiej dojść do tej linki oczywiście bez podnoszenia też jest to do zrobienia a co do podłogi to jak ja rozkręcisz to i tak nie będziesz widział linki
  8. Witam żółtej klamki raczej nie da rady zaślepic bo w jedno obwodowych jest troszkę inny zawór. Najlepiej to wpisz sobie na necie hamulce dwu obwodowe w grafice będziesz miał dwa schematy porównaj i będzieSz wiedział jak i co przepiać
  9. Witam spróbuj zadzwonić na ten nr 721772501 gość robił mi skrzynię przy moim JD więc może ogarnie Ci temat
  10. A z kad kolego jesteś? I czy wiesz może od czego te błędy masz?
  11. Witam moim zdaniem spokojnie sobie poradzi z tym pługiem znam te pługi tylko że ja mam km 180 Vario i case 170 koni sobie spokojnie radzi z agregatem też raczej nie będzie problemu
  12. Witam ponownie wymieniłem wszystkie przewody zmieniłem pompke zasilająca filtry nawet zrobiłem pompę w serwisie Boscha i wtryski też i dalej bez poprawy dalej na niskich obrotach faluje dopiero od 1300 chodzi równo dodam że zawory też już sprawdziłem co robić ktoś ma jakiś pomysł????
  13. Polecam TS 100 bardzo dobry wytrzymały i wygodny ciągnik
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj