Skocz do zawartości

Zetor 6245 dach


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

wszystkie zetory widzę... 😄

jak wąska, to na początek te dwie śrubki od przodu bym odkręcił, a później...    daj się poprowadzić zmysłom... 😄

Opublikowano (edytowane)

Zobacz czy z przodu dachu i góry, są jakieś śruby do odkręcenia, gdzieś mi wpadło że sposób podnoszenia dachu jest identyczny w obu typach.

Edytowane przez Desperado
Opublikowano

W tym typie kabiny, żeby zdemontować dach to najpierw trzeba odkręcić 2 śruby z przodu, odchylić panel z reflektorami w dachu, są z przodu dwie szpilki w ramie kabiny, do których przykręcony jest dach i jeszcze przewód masowy, trzeba rozłączyć kostkę z przewodami które są prowadzone w słupku kabiny i przewody wodne od nagrzewnicy. Dostęp do dwóch śrub z tyłu mocujących dach uzyskujemy po zdemontowaniu tylnych reflektorów roboczych. Do montażu radia raczej nie trzeba demontować dachu, wystarczy odchylić panel od środka kabiny, ten na którym jest pokrętło od sterowania nagrzewnicą, jest w nim nawet fabryczny otwór pod radio tylko, że jest zasłonięty przez tapicerkę.

Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, agrofix224 napisał:

W tym typie kabiny, żeby zdemontować dach to najpierw trzeba odkręcić 2 śruby z przodu, odchylić panel z reflektorami w dachu, są z przodu dwie szpilki w ramie kabiny, do których przykręcony jest dach i jeszcze przewód masowy, trzeba rozłączyć kostkę z przewodami które są prowadzone w słupku kabiny i przewody wodne od nagrzewnicy. Dostęp do dwóch śrub z tyłu mocujących dach uzyskujemy po zdemontowaniu tylnych reflektorów roboczych. Do montażu radia raczej nie trzeba demontować dachu, wystarczy odchylić panel od środka kabiny, ten na którym jest pokrętło od sterowania nagrzewnicą, jest w nim nawet fabryczny otwór pod radio tylko, że jest zasłonięty przez tapicerkę.

Matko jedyno  w takim razie z tym dachem, tyla roboty i jeszcze Cyklopa pewnie trzeba żeby to dygnąć, prędzej ze stodoły bym zdjął.

Edytowane przez Desperado

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez fendt614
      Witam ,szukam pomocy z racji tego że założyłem rozdzielacz nieco do tura stoll robusty F35 podłączyłem go bezpośrednio z pompy  T1 jako szeregowo do podnośnika jako drugiego rozdzielacza a T2 wolny spływ w skrzynia,.Pierwsze podpięci i kombinacje podpięcia tura pod 4 gniazda powinno być złącze Faster, moje pytanie jest takie czy przez źle wpięcie od tura moglem rozerwać pompę A1,A2,B1, B2 , czy po prostu ktoś podkręcił zawór ciśnieniowy na maksa że pompa nie wytrzymała? Jak logiczne i tanio sprawdzić rozdzielacz bez uszkodzenia kolejnej pompy, założyć kolejny zawór ciśnieniowy zabezpieczający odrazu za pompą?


    • Przez grzechu17
      Witam,sprawa wygląda następująco sprężarka chodzi ale nie bije powietrza. Co może być przyczyną?
    • Przez lukaszeekk24
      Witam do czego służą te pokrętła
    • Przez rolnikus21
      Witam, wczoraj zaczęły mi wariować wskaźniki na desce rozdzielczej. Temperatura spadała i podnosiła się, paliwo oraz powietrze spadało do zera.
      A teraz mam jeszcze problem że piszczy pod wskaźnikami na desce rozdzielczej.
      Sprawdzałem alternator, naciągałem pasek, sprawdzałem przewody pod deską i wszystkie wydają się w porządku.
      Czy ktoś wie jak to naprawić?
       
    • Przez Radek221
      Hej. Zetor proxima 7441 zgasł w trakcie jazdy, podczas rozebrania silnika były połamane 2 laski popychaczy reszta wygięta, po wymianie popychaczy i kreceniu kluczem wału zawór blokuje o tłok, rozrząd ustawiony prawidłowo. Wałek rozrzadu jak nowy głowica dwa lata po naprawie co może być przyczyną ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v