Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Parę lat temu kupiłem da samochodu H 7  na mijana i rewelacja. Homologacją E niby miały, tak pisało, opakowanie w  samochodzie woziłem. Świeciły z 3 razy lepiej niż oryginał. Lampy soczewkowe Passat B 6. Przeglądy bez problemu przechodził. Ale to był PHILIPS  za za ładne pieniądze, chyba z  400-500 dałem z 5-6 lat temu

Kupiłem je po  programie w TVN Turbo Dudy o teście podobnych żarówek, gdzie stwierdził że świecą 3 razy lepiej. 

Do ciągników kupowałem H 4 za 100 zł komplet po roku wszystkie wyrzuciłem, nie dość że sie paliły, rozpadały to świeciły jak chciały, odcięć nie było. 

W NH w halogenach w lampach przednich mam założone ledy, ale  zabuliłem z 600 zł za nie z  2 lata temu. Ale to tylko robocze, i żarówki specjalne, sprowadzone na zamówienie. 

  • Root Admin
Opublikowano

Do ciągnika to się kupuje markowe ledy i jest jak w dzień, ale nie takie chinole za 40zł sztuka, tylko po 300-400zł sztuka. Ja teraz od 3 lat jade na crawerach i fajną robote robia. Mam tez wesemy ale te crv1 dostały wody do srodka, co jest dziwne bo na kombajnie który jest garażowany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Nikodem20
      Witam mam problem z Masseyem Ferguson 5455 z 2008r. nie działa Ehr wogule nie reaguje na przycisk w kabinie oraz na błotniku dodatkowo w tym samym czasie przestał działać obrotomierz i licznik motogodzin i prędkościomierz. Proszę o pomoc co by mogło by być przyczyną 
    • Przez davelolek
      Dobry dzień, proszę o poinformowanie własnego opryskiwacza EVRARD i jednostki sterującej, która zgłasza błąd KOD 7 i po wpisaniu kodu opryskiwacz nadal nie działa czy możesz mi pomóc? załączam zdjęcia Dziękuję Ci



    • Przez adimam_naimie
      Cześć wam, otóż mam problem z fanfarami, podłączone rzekomo prawidłowo tzn prąd dochodzi powietrze również, ale gdy nabije ciśnienie powyżej 4,5bar to przestają wydawać dźwięk i tak jakby elektrozawór w ogóle nie mógł wystartować. Podłączone pod fabryczny klakson, co robię źle?
    • Przez bartek879
      Cześć,
      planuję zakup interfejsu diagnostycznego do maszyn rolniczych. Chciałbym obsłużyć przede wszystkim John Deere, New Holland, Deutz, Fendt i Class. Interesuje mnie diagnostyka silnika, kalibracje i podgląd parametrów skrzyni, itp. Generalnie chciałbym zająć się naprawą i diagnostyką maszyn agro. Wiadomo, że żaden komputer nie zastąpi doświadczenia, ale żeby je zdobyć trzeba sobie w tym pomóc. Najbardziej składniam się w stornę TEXA w wersji OFF HIGHWAY, ponieważ widziałem na własne oczy jak serwisant używał i działało bardzo sprawnie.
      Jaki interfejs diagnostyczny polecacie z własnego doświadczenia? Na jakich pracujecie podczas napraw? Będę wdzięczny za każdą podpowiedź i opinię.
    • Przez wandryskowski
      Mam siewnik poplonów APV PS-200 z komputerem 5.2. Oprócz tego mam inny starszy komputer w wersji 2.2. I tu mam prośbę. Chciałbym samodzielnie sporządzić czujnik prędkości,  położenia maszyny ewentualnie przewód do wtyczki 7 pin (DIN). Proszę więc ewentualnych posiadaczy tych maszyn z tymi czujnikami o pomoc w uzyskaniu schematu połączeń czujnik - wtyczka 12 pin (Molex). Przyda mi się nawet schemat koła polowego prędkości do starszego siewnika PS-250.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v