Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, z góry informuje że nie jestem na bieżąco,może ktoś podzielić się doświadczeniem odnośnie żarówek h3 led w zwykłych lampach roboczych, hit czy porażka dzięki 

Opublikowano

Zależy pewnie  jakie. Nie wiem jak H3, ale kilka modeli LEDów H4 dużych producentów znanych z samochodowych żarówek halogenowych ma dopuszczenie w części krajów ( jeszcze nie na poziomie UE i w Polsce nie są legalne jako zamiennik zwykłej H4), świecą lepiej jak zwykły halogen, są trwalsze, ale trzeba za nie położyć np. 350zł za sztukę... Pewnie do lamp roboczych znalazłby coś bez homologacji, mniej markowego i przez to taniej, ale to trochę loteria. 

Opublikowano (edytowane)

nasłuchałeś  sie radia i  pr 1TVP    , podaj konkrety oparte na badaniach w.w. produkttu a nie zasłyszanych nie popartym niczzym opini z mediów   

Albo nie tak po co gadać bez sensu :   mój 1000 przeciw twojej 100  --  ; przyjedz do mnie na Jure  , wyjade Ci na przeciw 5 autami  na org. ledzie i tym na soczewce jak rozpoznasz 1000 jest Twój . 

Edytowane przez Andrz_
Opublikowano
1 godzinę temu, ben73 napisał:

Witam, z góry informuje że nie jestem na bieżąco,może ktoś podzielić się doświadczeniem odnośnie żarówek h3 led w zwykłych lampach roboczych, hit czy porażka dzięki 

porażka , wszystko na słabych diodach smd , brak odprowadznia ciepła w kloszu lampy roboczej uniemożliwia stosowanie mocniejszych diód 

do latarek to sie nadaje zamiast halogenu ale nie do lampy roboczej 

Opublikowano
31 minut temu, konteno napisał:

brak odprowadznia ciepła w kloszu lampy roboczej uniemożliwia stosowanie mocniejszych diód 

Nawet w linku wrzuconym przez @Andrz_ widać radiator z tyłu żarówki. Wyprowadzony z tyłu poza klosz lampy, aby tam rozproszyć ciepło.

Opublikowano
12 godzin temu, Andrz_ napisał:

nasłuchałeś  sie radia i  pr 1TVP    , podaj konkrety oparte na badaniach w.w. produkttu a nie zasłyszanych nie popartym niczzym opini z mediów   

Albo nie tak po co gadać bez sensu :   mój 1000 przeciw twojej 100  --  ; przyjedz do mnie na Jure  , wyjade Ci na przeciw 5 autami  na org. ledzie i tym na soczewce jak rozpoznasz 1000 jest Twój . 

Niby to ze taka zarowka zupelnie wydala swiatlo z siebie nzi zwykla zarowka i kontrukcja lampy nie jest zaprojektowana by odbijac to swiatlo. jezdzij sobie ale w razie w glupiej stłuczki jak sie policja przyczepi to nawet ubezpeiczernie CI odmowi wyplacenia

Opublikowano

W razie wypadku w ktorej nie daj boze jakis czlowiek ucierpi to na bank sie dopatrza. O ile policja CI duzo moze nie zrobic ale ubezpieczcyciel zrobi wszystko zeby nie wyplacic odszkodowania i bedziesz bulil z wlasnej kieszeni

Opublikowano (edytowane)

Co wy za bzdury  opowiadacie ,  Trzepcie spodniami  jak lubicie  ale  nie wciskajcie  takich kitów  staremu człowiekowi  . 
Pozdrawiam was młodzieży  👍

Edytowane przez Andrz_
Opublikowano

Takie stare pokolenie ejst najgorsze. Wszystkie rozumy pozjadalo, co mi bedzie tłumaczyc panie, jakie zimowki ja cale zycie maluchem na łysych oponach jezdzilem a ty mi mowisz ze trzeba na zimowe zmieniac

  • Like 1
Opublikowano

Lepiej przeczytaj sobie dziadek polisę OC i kiedy ubezpieczyciel ma prawo odnowić wypłacenia odszkodowania a nie się tu na forum pultasz jeszcze ci ciśnienie skoczy a w twoim wieku to już wiadomo.

  • Like 1
Opublikowano

Może warto odpuścić przepuchanki, bo temat jest o lampach roboczych. Tych nie używa się w ruchu drogowym i nie muszą mieć różnych "papierków". 

Założycielowi chodzi o doświadczenia z takim źródłem światła i opinie, czy warto się w to pchać.  Pod kątem użycia poza drogami publicznymi.

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, mds212 napisał:

Lepiej przeczytaj sobie dziadek polisę OC i kiedy ubezpieczyciel ma prawo odnowić wypłacenia odszkodowania a nie się tu na forum pultasz jeszcze ci ciśnienie skoczy a w twoim wieku to już wiadomo.

Nie martw się pamprersie o moje cisninie pilnuj swego  bo przy dzisiejszym  trybie  życia to na OIOM trafia więcej  młodzieży , 
Więc jak to mówią ; nie życz drugiemu co  tobie  nie miłe.  
I nie spinaj sie tak o byle g......

Edytowane przez Andrz_
Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, Alchemik napisał:

Może warto odpuścić przepuchanki, bo temat jest o lampach roboczych. Tych nie używa się w ruchu drogowym i nie muszą mieć różnych "papierków". 

Założycielowi chodzi o doświadczenia z takim źródłem światła i opinie, czy warto się w to pchać.  Pod kątem użycia poza drogami publicznymi.

Nie wiem jak u was ale u nas polowa chłopkow chyba nie ma pojecia o tym ze na lampach roboczych nie jezdzi sie po drogach po publicznych. Nawlaczaja tych ledow za 15 zl z allegro i wyjezdza na droge ciagnikiem i zadowolony. I wez tu sie z takim w nocy mijaj jak gowno widac

Edytowane przez mds212
  • Root Admin
Opublikowano

wtedy zaświeć swoje :P żarówki led fajna sprawa, zwłąszcza te markowe, ale tylko do lamp roboczych. Do zwykłych świateł mijania szkoda zachodu, bo jest dobrze póki jest dobrze. Jak przestanie być dobrze to jest tragedia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Nikodem20
      Witam mam problem z Masseyem Ferguson 5455 z 2008r. nie działa Ehr wogule nie reaguje na przycisk w kabinie oraz na błotniku dodatkowo w tym samym czasie przestał działać obrotomierz i licznik motogodzin i prędkościomierz. Proszę o pomoc co by mogło by być przyczyną 
    • Przez davelolek
      Dobry dzień, proszę o poinformowanie własnego opryskiwacza EVRARD i jednostki sterującej, która zgłasza błąd KOD 7 i po wpisaniu kodu opryskiwacz nadal nie działa czy możesz mi pomóc? załączam zdjęcia Dziękuję Ci



    • Przez adimam_naimie
      Cześć wam, otóż mam problem z fanfarami, podłączone rzekomo prawidłowo tzn prąd dochodzi powietrze również, ale gdy nabije ciśnienie powyżej 4,5bar to przestają wydawać dźwięk i tak jakby elektrozawór w ogóle nie mógł wystartować. Podłączone pod fabryczny klakson, co robię źle?
    • Przez bartek879
      Cześć,
      planuję zakup interfejsu diagnostycznego do maszyn rolniczych. Chciałbym obsłużyć przede wszystkim John Deere, New Holland, Deutz, Fendt i Class. Interesuje mnie diagnostyka silnika, kalibracje i podgląd parametrów skrzyni, itp. Generalnie chciałbym zająć się naprawą i diagnostyką maszyn agro. Wiadomo, że żaden komputer nie zastąpi doświadczenia, ale żeby je zdobyć trzeba sobie w tym pomóc. Najbardziej składniam się w stornę TEXA w wersji OFF HIGHWAY, ponieważ widziałem na własne oczy jak serwisant używał i działało bardzo sprawnie.
      Jaki interfejs diagnostyczny polecacie z własnego doświadczenia? Na jakich pracujecie podczas napraw? Będę wdzięczny za każdą podpowiedź i opinię.
    • Przez wandryskowski
      Mam siewnik poplonów APV PS-200 z komputerem 5.2. Oprócz tego mam inny starszy komputer w wersji 2.2. I tu mam prośbę. Chciałbym samodzielnie sporządzić czujnik prędkości,  położenia maszyny ewentualnie przewód do wtyczki 7 pin (DIN). Proszę więc ewentualnych posiadaczy tych maszyn z tymi czujnikami o pomoc w uzyskaniu schematu połączeń czujnik - wtyczka 12 pin (Molex). Przyda mi się nawet schemat koła polowego prędkości do starszego siewnika PS-250.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v