Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Producent nie przewidział napraw . Pręta zabezpieczającego nie da się wyciągnąć a jazda z rozklekotanym zaczepem jest mocno ryzykowna .  

Kiedyś regenerowałem  starszy model i było przy tym trochę zabawy .

Opublikowano
12 godzin temu, peugeot napisał:

Producent nie przewidział napraw . Pręta zabezpieczającego nie da się wyciągnąć a jazda z rozklekotanym zaczepem jest mocno ryzykowna .  

Kiedyś regenerowałem  starszy model i było przy tym trochę zabawy .

Jak to zrobiłeś? 

 

Opublikowano

Ja kiedyś robiłem zaczep od deutza, nie pamiętam jakiej firmy. W nim od tyłu był wciśnięty dekiel, pod nim jest ten pierścień zabezpieczający. Po rozebraniu wszytko było przetoczone pod tuleje z brązu, rozmiar coś ok 55x60. Zamiast tego zabezpieczenia dorabiałem pierścień z nierdzewki. Było z tym trochę zabawy,ale koszt nowego to ok 3 tysie...

Opublikowano

W jednym trzeba było usunąć (  przy pomocy tokarni )  wspawany pierścień który trzymał zaczep , potem wytoczyłem drugi i wspawałem go tak jak w oryginale tyle że   już bez luzu .

W innym zabezpieczonym przy pomocy wbitego pręta udało się wycisnąć to na prasie ( miał już duże luzy ) 

Trzeci dostałem że złomu  już rozłożony , bo sam się wyciągnął podczas pracy 

Opublikowano
34 minuty temu, peugeot napisał:

W jednym trzeba było usunąć (  przy pomocy tokarni )  wspawany pierścień który trzymał zaczep , potem wytoczyłem drugi i wspawałem go tak jak w oryginale tyle że   już bez luzu .

W innym zabezpieczonym przy pomocy wbitego pręta udało się wycisnąć to na prasie ( miał już duże luzy ) 

Trzeci dostałem że złomu  już rozłożony , bo sam się wyciągnął podczas pracy 

Ten pręt był jakoś wbity? 

Gdzie on się znajdował? 

U mnie z boku jest taka śróbka na imbus gdy go od kręcę nic tam nie widać 

Opublikowano (edytowane)

W moim były dwa otwory , pierwszy ze sprężynką i dociskiem z mosiądzu który pełnił rolę hamulca , drugi to ten przez który został wprowadzony pręt zabezpieczający .

Otwory były na boku odlewu . 

Pręt  lekko nie wchodzi  bo musi się owinąć wokół sworznia . 

Edytowane przez peugeot
Opublikowano

Ta śrubka na imbus jest po to żeby zaczep sie nie obracał, tak trzeba dokręcić żeby sam nie opadał, raczej to nierozbieralne , tylko na tokarnie

Opublikowano
51 minut temu, Daro20 napisał:

Pokrywę zaczepu ktoś ładną dorobił tylko brak mocowania linki. Oryginalnie od razu powinna być metalowa a nie plastikowa.

Pokrywe dorobiłem sam bo orginalna plastikowa kosztuje coś koło 500zł a linki i tak nie potrzebuje bo mam urwaną wajchę w kabinie 

Opublikowano
20 godzin temu, peewee1984 napisał:

Ja bym zaczął od odkręcenia tych 8 śrubek. Może to coś rozjaśni....

Odkręcałem ten dekiel lecz jest tam tylko mechanizm golców które zapina ją zaczep na szynę 

Opublikowano

No to pewnie trzeba zdemontować ten element. Ja spawalem do tego pierścienia płaskownik, nagwintowany na środku. Działał jak ściągacz. Pod tym metalowym pierścieiem było zabezpieczenie z drutu. Nie wiem czy powinno być jednolite, u mnie było w kawałkach. Jak to wyjdzie to już masz zaczep w częściach 

Screenshot_20221120-183541~2.png

Opublikowano
1 godzinę temu, peewee1984 napisał:

No to pewnie trzeba zdemontować ten element. Ja spawalem do tego pierścienia płaskownik, nagwintowany na środku. Działał jak ściągacz. Pod tym metalowym pierścieiem było zabezpieczenie z drutu. Nie wiem czy powinno być jednolite, u mnie było w kawałkach. Jak to wyjdzie to już masz zaczep w częściach 

Screenshot_20221120-183541~2.png

Okej dzięki jutro wieczorem spróbuj coś z tym zrobić 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez patrykb2736
      Mam problem w swoim JD gotuje mi się płyn w cięższej robocie. Wywaliłem termostat, Wisko sprawne, Chłodnica wyczyszczona. Dla przykładu w paszowozie temperatura nie przekroczy 4 kresek.Zapinam pług czy talerzowke 30 min pracy i zagotowany.Mial ktoś może podobny problem?
    • Przez BartoszWitusik
      Witam mam pytanie jakie ciśnienie powinienem nabić do hydroakumulatorow przedniej osi jak i amortyzacji kabiny w john deere 6430 premium
    • Przez John6600
      Witam posiadam ciągnik john deere 7600 power quad zakupiłem go 5lat temu i była robiona skrzynia biegów . Zrobiłem 1500mtg i zaczęły ślizgać się polbiegi . Ciśnienia mierzone pompa na wyjściu 16bar a biegi 2-3bary. ( Polbiegi 1-2-3-4 ) rozebralem skrzynie i wszystko ładnie wyglada . Lekko przypalone tarczki te większe .Z power quad mam do czynienia pierwszy raz może ktoś pomoże ? Naświetli temat ? Gdzie szukać przyczyny spadku ciśnienia ? Może ktoś pomoże ze zdjęcia czy tarczki się nadadzą jeszcze ? 
    • Przez Krzychu147
      Witam wszystkich mam problem w John Deere 6530 premium. Ciągnik wywala błąd ECU 627.01 na zimnym kręci dobrze ale nie może zapalić.Jak jest ciepły pali dobrze co może być.
    • Przez Przemek7
      Błąd w ciągniku jak to naprawić?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v