Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

A po co rozpoławiać ciągnik do wymiany linki ??

A jaki masz sposób na wyciągnięcie kwadrata linki ? linka urwała się na samym dole kwadrat został na dole to nie c330 tam jest inaczej z tego co wiem.... w c328 niby trzeba rozpołowić ciapka chyba, że macie jakiś sposób. Nasmarowałem linke klejem do metalu i ją włożyłem ma nadzieje ze rano kwadrat wyjdzie jutro z ranca..... Czekam na wasze sposoby wyciągania kwadratu:D

Edytowane przez m3tysek
Opublikowano

Też tak myślałem na początku ale za mała średnica jest rurki w którą wchodzi linka żeby coś tam włożyć, jutro spróbuje włożyć wiertło i może się uda jakoś delikatnie nawiercić i wyciągnąć razem z wiertłem, ale marne szanse;/ coś czuję, że będzie trzeba rozpoławiać ciapka;/

Opublikowano

Witam. Wpadłem na może głupi pomysł żeby założyć obrotomierz elektryczny do c328 bo znowu pękła mi linka i nie bardzo widzi mi się rozpoławianie c328 żeby wymienić linkę i znowu pochodzi max do roku i pęknie na samym dole (może zimą jak będzie mniej roboty)

Posiadam alternator od golfa 2 1.6 D powinien posiadać wyjście "W" żeby podłączyć elektryczny obrotomierz zaraz dam parę fotek niech ktoś kumaty na nie zerknie i powie mi czy on się nadaje i od czego najlepiej obrotomierz dopasować pozdrawiam post-188814-0-53513500-1472381899_thumb.jpgpost-188814-0-38544600-1472381916_thumb.jpgpost-188814-0-72375800-1472381931_thumb.jpgpost-188814-0-20838400-1472381942_thumb.jpgpost-188814-0-12758600-1472381953_thumb.jpg

 

Opublikowano

jeśli tak to obrotomierz pewnie najlepszy byłby właśnie od golfa o ile jest wyjście z alternatora

Dlatego zrobiłem fotki alternatora bo niby jest "W" ale jest wpięta jakaś czarna kostka i jest napis +

Opublikowano (edytowane)

...a ja bym dał sobie spokój, bo na pewno przełożenie na pasku w Golfie jest inne niż w C-328.

a jakiś sposób żeby działał obrotomierz bo z tą linka w c328 to jest normalnie paranoja jakaś;/ pęka i zeby wyciągnać kwadrat trzeba rozjechać ciapka w pół 

Edytowane przez m3tysek
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Zależy jak jest zbudowany obrotomierz (jaki ma tachometr). Generalnie wszystko da się zrobić. A tam gdzie jest + i podłączony kondensator Ciebie nie interesuje. Wyjście na obrotomierz powinno być tam gdzie jest W. Ale równie dobrze może nie być wyprowadzonego W (co nie oznacza, że nie da się tego zrobić).

Opublikowano

Magnes neodymowy . Ale jak już włożyłeś linkę z klejem to magnes nic nie da. Powiem ci że nie mam c328 i nie wiem jak tam jest podłączone . Ale logicznie myśląc to musi linka iść do przekładni ślimakowej na silniku . Jeżeli taka przekładnia jest to trzeba by było ją odkręcić i dopiero się męczyć . Pewnie trzeba by było rozebrać tą przekładnię żeby usunąć fragment linki .

Opublikowano

W c330 jest całkiem inaczej nie trzeba rozpoławiać ciągnika żeby linke zmienić widziałem u sąsiada jak to robi małe szczypce śrubokręt i kwadrat wyciągnięty a w c328 linka jest dłuższa i nie widać kwadrata. Decyzja podjęta w czwartek ciapek na pół dzięki za pomoc ale bez rozjechania ciągnika sie nie da. Dlatego to zmienili w c330 Pozdrawiam

Opublikowano

Witaj .......no temat stary .......jak opisałem wyżej ..wykręcasz tą końcówkę plastikową ze skrzyni na która nakręcasz linkę ukazuje ci się rurka i w środku niej wałek w który wchodzi linka .....ja akurat wyciągnąłem ta rurkę za pomocą dwóch kombinerek paluszków ......i wałek wychodzi bez problemu sklepałem go na kwadrat i jest ok .... jak wielką bzdurą jest ze trzeba ciągnik rozpołaiać .....takie posty pisze ktoś kto nigdy tego nie robił chyba .......pozdrawiam 

 

Opublikowano

 Majster w samochodzie igiełką dłubał i wydłubał.  Jak nie pomoże to na zapalkę na czubek troszeczkę smaru i się podlepi .Najszybciej,jakby ciągnik na plecy O.o;)

Opublikowano

Witam, chciałem wymienić linkę od obrotomierza w c 330 ale nie idzie jej wyciągnąć od strony obrotomierza, nakrętkę odkręciłem ale linka trzyma jak nie wiem co. Z drugiej strony od bloku wyszła bez problemu. podpowie ktoś jaka może byc tego przyczyna?

Opublikowano

Witam 

Chciałbym się zapytać czy muszę wymienić liczniki w podanych wyżej ciągnikach czy można je jakoś naprawić? Podczas prac polowych liczniki przestały wskazywać obroty silnika oraz ,,nabijać" motogodziny. 

Zdjęcie dla uwagi 

licznik-motogodzin-traktometr-obrotomierz-ursus-c330-c360.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk6
      Dzień dobry czy posiada ktoś instrukcje do opryskiwacza tecnomy ( nie wiem jaki model będzie na zdjęciu) chodzi mi najbardziej o instrukcje do sterownika. Lub zajmuje się ktoś naprawianiem tych opryskiwaczy w szczególności chodzi mi żeby można było zmieniać dawkę a nie pryskać cały czas na jednej. Od kad kupiłem w Francji jest jedna stała dawka.



    • Przez DonPadre
      Witam,
      Wiem że to forum rolnicze ale kierunkowskazy w mszynach też są. Mam problem w moim peugeocie 208gti z kierunkowskazem ledowym w przedniej lampie od strony pasażera. Po przekręceniu zapłonu ale nie odpalaniu dioda jak i kierunkowskaz działają poprawnie ale gdy odpalę samochód to nagle dioda na desce zaczyna migać szybko jak przy spalonej żarówce a taśma ledowa w lampie niewyraźnie o równie szybko miga. Jak to naprawić, może zamontować opornik w jakiś sposób żeby zmniejszyć napięcie gdy samochód jest odpalony?
      Proszę o pomoc nie jestem orłem z elektroniki.

    • Przez Wiktorrrr
      Czy polecacie taką instalację do C-360?
      https://elmot-swidnica.pl/produkt/instalacja-c-360-laczona-kompletna-alternator-elmot-premium-line/
    • Przez gruber9
      Witam, mam problem z ciągnikiem. Ursus C-328 z silnikiem C-330. Akumulator 12V, 62Ah, rozrusznik szybkoobrotowy. Problem jest tak jak na filmiku, raz pali normalnie, a potem ciężko mu przekręcić i przełamać się, winny jest akumulator, czy co? Zrobiłem dotychczas tak
      -wyjąłem rozrusznik, zdjąłem i sprawdziłem czy nie ma luzów na łożyskach i brak luzów, na imadle bez obciążenia kręci jak oszalały
      - akumulator padł w sobotę mi, choć palił wcześniej dobrze, podładowałem go i założyłem i przy rozruchu jak tak ciężko kręci ma spadki na akumulatorze do 10v a i niżej typu 6-8V, i co ciekawe z zacisku alternatora podczas pracy silnika wychodzi napięcie 14V, a na samym akumulatorze na 1600 obrotach dopiero łapie 13,9V, więc trochę lipne ładowanie, czy może być winny przewód zasilający temu? Czy sama akumulator jest wyeksplatowany i nie ma siły rozruchu i nie przyjmuje ładowania? Choć trzyma, bo od soboty do dziś trzymał w granicy 12,7V. Co polecacie? Zmiana akumulatora?
      Filmik poniżej: 
      481796126_9719509461406820_9059274403169755457_n.mp4
    • Przez YeLoN3
      Witam. Założyłem czujnik ciśnienia powietrza dd20e z mtz i taki wskaznik https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-powietrza-mtz-60-mm-0-10-bar-12v-z-kontrolka-15832259774 i zawór mam ustawiony na 6 barów a ten wskaźnik dochodzi do 10 a go zamyka. Przy 5bar pokazywał ponad 8. Podobny problem mam z czujnikiem i wskaźnikiem ciśnienia z c385 po odpaleniu odrazu go zamyka 10bar a w rzeczywistości ma 5 bar ciśnienia oleju. https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnienia-oleju-c-385-zetor-oryginal-ursus-5035392031
      https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-oleju-c-385-elektryczny-89352931-4959889766 
      Wiem że czujnik musi być sparowany ze wskaźnikiem ale jak widać jest z tym problem przy takich ilościach producentów? Można to wyskalować za pomocą rezystorów?
      Podłączenie i masa są dobre.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v