Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z zapalaniem się kontrolki od zapchania filtra hydraulicznego, podejrzewam że padł czujnik ten na wkładzie, zapala się tylko na rozgrzanym oleju i przy obrotach ponad 1500, olej i filtry nowe, gdzieś widziałem że niektórzy piszą tarcze od półbiegów się kończą ale w moim przypadku półbiegi chodzą idealnie nie szarpie, ładnie zmienia, też spotkałem że jak się hamulce kończą to też opiłki generują, ale u mnie hamulce są brzytwa, zmierzyłem ciśnienie jakie daje pompa na zimnym oleju jest 220bar, na rozgrzanym 200bar więc nawet więcej niż pisze w instrukcji. I teraz co to może być jeśli nie czujnik i jak ten czujnik można sprawdzić żeby nie kupować nowego w ciemno tylko się upewnić. 

Opublikowano

Wymiana oleju co 1000 h , wymiana filtrów co 500 h.  Zalecane ciśnienie 188 bar, ale zapewne przy ciepłym oleju i przy średniej prędkości obrotowej( ?).  Poza tym , nawet najlepszy manometr potrafi się rozkalibrować

 

Opublikowano
Dnia 26.08.2022 o 15:42, kamil800 napisał:

Wlasnie taki objaw jak mowisz jest przy zapchanym filtrze. W starych filtrach nie bylo opilkow?

No właśnie nie było opiłków i na nowych filtrach też się kontrolka zapala 

Opublikowano
7 minut temu, kamil800 napisał:

Ale wymieniles oba te filtry? Ten wklad za prawym kole co jest przy nim czujnik? Jezeli tak to sprobuj wymienic ten czujnik. Chyba nie jest jakis strasznie drogi

wszystkie filtry, też tak podejrzewam że może być to czujnik, tylko czy da się go sprawdzić bez wymiany w ciemno, bo za taki czujnik śpiewają około 600zł 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez marcin80wlkp
      Mam wyciek z pompy paliwowej z elementu zaznaczonego na zdjęciu na żółto. Można tym obracać dookoła i wtedy paliwo wylatuje mniej lub bardziej. Za co jest on odpowiedzialny? Czy dostanę gdzieś coś takiego, nowego? Czy można to ewentualnie wykręcić i zaślepić? Z góry dziękuję za pomoc.


    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v