Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
TheCinek

Bizon Rekord Z058

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Bizon
TheCinek    3

Dziś kosiłem pszenżyto i po sprawdzeniu okazało się że w słomie w kłosach zostaje zboże :) Młocarnia obroty na maxa, szczelina wlotowa 20mm a wylotowa 9mm... i co dalej mam zrobić? :) pomocy! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheCinek    3

Ale jak to złożyć lepiej?? Co masz na myśli?? Za szybko to raczej nie było... może szczelinę wylotową zmniejszyć do 3mm??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojoch7340    6

jeszcze jest nie dojrzane chyba ja też tak miałem poczekałem kilka dni klepisko skręcone na maź tak tylko żeby nie rozgniatało ziarna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheCinek    3

Dziś zmniejszyłem wlotową do 19mm a wylotową 5mm, ciekaw jaki rezultat będzie :)

wojoch7340 trochę racji możesz mieć :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    190

Otwórz te małe okienka na młocarni i sprawdź czy klepisko jest dobrze wyregulowany do cepów.Jak ustawisz 5mm to tam odstęp miedzy klepiskiem a cepem ma być 5 mm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek23    2

Wydaje mi się, że duże znaczenie w tym roku ma odmiana i wysokie temperatury na początku lipca.

To samo mam młócąc Claasem Do 88.

Stawałem na rzęsach a nadal niedomłaca. Najgorzej wieczorem i rano.

Stan cepów i klepiska mam średni i zastanawiam się czy przy nowych może być lepiej czy też więcej będzie uszkodzeń i straty podobne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheCinek    3

Rozmawiałem dziś z sąsiadem ma Classa 98 S ten sam problem :) No to pszenżyto zostawiamy na później :) Jęczmień wymłaca w 99% :) i mieszanki z peluszką są dobre co myślałem że na końcu dojdą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Arek
      jakie powinny byc robocze (max) obroty silnika i jakie powinny byc max obroty mlocarni? bo u mnie chyba cos jest nie tak...
       
      i wie ktos moze gdzie jest czujnik obrotow silnika?
    • Przez Rapid22
      Witam jeżeli ktoś mógłby pomóc mam taki problem potrzebuję jakiegoś schematu lub zdjęcia podłączenia dmuchawy nawiewu kabiny w Bizonie Z058 rocznik 1989. Generalnie najbardziej potrzebna mi jest jak to idzie na te trzy klawisze samochodowe na górnym panelu. Szukałem info w necie na ten temat jedynie natknąłem się na schemat instalacji bizona rekord ale jedynie jest na nim schemat podpięcia górnych świateł roboczych, które i tak nie za bardzo odpowiadają tej wersji którą mam. Jeżeli ktoś cokolwiek ogarnia w tym temacie proszę o pomoc lub jakąś wskazówkę.
    • Przez Rapid22
      Witam mam pytanie czy może wie ktoś lub ma jakiś schemat instalacji połączeń elektrycznych w kabinie Bizon Rekord Z058 z 1989 roku. Co prawda posiadam cały schemat inst. elektrycznej jednak zawiera ona jedynie połączenie górnych świateł kabiny. Brakuje mi podłączenia wycieraczki na klawisz oraz dmuchawy. Problem polega na podłączeniu kolorów kabli do klawisza/przycisku włączenia jest tam kila różnych kolorów kabli chodzi aby odpowiednio je połączyć na przycisk. Jeżeli ktoś wie jak to ma być lub ma coś na ten temat proszę o odpowiedź w komentarzu
    • Przez michasko
      Mam pytanie czy ktoś wyciągał orbitrol, bo gdzieś od góry leci mi olej nawet teraz jak kombajn jest nie ruszany to kapie. Oringii tam gdzie rurki przechodzą wymieniłem i nic nie pomogło
    • Przez Dario23
      Cześć!
       
      Zakupiliśmy niedawno niebieskiego bizona rekorda (rok produkcji 2001) i mamy problem ze sprzęgłem. Tam zdaje się jest sprzęgło hydrauliczne, a zbiorniczek na płyn, z tego co mi brat mówił, znajduje się chyba przy drążku zmiany biegów. Płyn jest, natomiast problem polega na tym, że sprzęgło łapie dopiero przy na maksa wciśniętym pedale sprzęgła. Na pewno musi być jakaś regulacja, więc jeśli ktoś z was ma takiego rekorda to prosiłbym o pomoc jak i gdzie je ustawić.
       
      Jeszcze jedna mała sprawa. Na joysticku od jego zewnętrznej strony tam gdzie znajduje się palec wskazujący jest przycisk, o którym instrukcja obsługi nic nie mówi. Czy wiecie do czego on służy?
       
      Jeśli posiadacie lub posiadaliście takie rekordy - niebieski z lat 2000-2004- to napiszcie proszę na co zwracać uwagę przy ich użytkowaniu, co wymienić przed sezonem i czy jest duża różnica w użytkowaniu w porównaniu do bizonka Z056.
       
      Dzięki z góry za wszelką pomoc!
×