Czyzyk97

lamborghini 1060 problem z odpaleniem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Czyzyk97    41
witam. mamy problem z lamborghni 1060 a mianowicie po zrobieniu sprzegla ciągnik przestał odpalać. kręci rozrusznikiem a nie odpala. mechanicznie po włożeniu imbusa w sterownik od listwy pali na strzał. bezpieczniki sprawdzone okey. przekazniki też. prad po zapłonie na sterowniku listwy 0.5v podczas kręcenie spada do 0.3v. obstawiam że powinno być przy odpalaniu jakieś 5volt. czujnik obrotów na sprzęgle pokazuje 31k Ohm. potencjometr przy pedale gazu jest sprawny moim zdaniem bo pracuje od 1v do 3v jak dobrze pamiętam. serdeczne dzięki za podopiwiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kizak    1148

 Ja tam durnowato podpowiem ,bo nie wiem ,u mnie w paru pojazdach trzeba na sprzęglo nadepnąć do końca by odpalilo ,i może gdzieś w tym trza szukać wyjścia ,może ciś nie łączy w związku z pedałęm sprzęgla  ,i jego wciśnięciem 🤷‍♀️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czujnik na kole zamachowym, obczyść gwint żeby palcami sie wkręcał leciutko, wkręć z wyczuciem do oporu aż oprze się o koło zamachowe i wykręć w lewo z pół obrotu albo ze 3/4 obrotu, przekręć ręcznie wałem pełen obrót dla pewności czy nie obciera o czujnik i pal maszynę 😊 a wyjmowałeś czujnik przy rozjeżdżaniu silnikiem od skrzyni? może go uszkodziłeś, sprawdź multimetrem na "dzwonienie" wepnij się multimetrem pod piny i przykładaj metalowy śrubokręt do niego, za każdym dotknięciem ma zapiszczeć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Czyzyk97    41

czujnik ustawiony. widzisz na to nie wpadłem by zobaczyć na zamknięcie obwodu. nie wyjmowaliśmy czujnika do rozpolowienia. jest na nim lekkie draśnięcie słabo widoczne. czyjnik i tak zamówiony więc czekamy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Adam_k
      Witam.
      Problem mianowicie tkwi w tym że po wciśnięciu sprzęgła pojawia się buczenie, ciągnik normalnie jeździ zmienia biegi, rewers działa, polbiegi tez. Zaczęło to się dziać po rozpolowieniu i złożeniu. Podejrzewam że mogło się zapowietrzyc i w jaki sposób je odpowietrzyć. Booster nie zapowietrzony bo nie był ruszany.
      Proszę o wskazówki. 
       
    • Przez Dej
      Witam mam problem z deutz fahr dx 85 po wymianie uszczelki pod głowicą co zaczęło stukać tak jak źle ustawne zawory ale to chyba nie to bo ustawiałem i nic nie pomaga. Uszczelka dobrana tyle grubsza o ile z planowano głowicę. Słychać dopiero na wyrzszych obrotach  tak do 1300 nic nie słychać. Panowie co to może być. Dziękuję za pomoc
    • Przez Pawelsp321
      Mam kilka pytań odnośnie same exproler 80 II
       
      1.Czy da sobie radę w plugach 4 skibowych. A jeśli tak to 35 czy 40.
       
      2.Czy nadaje się on do tura  
      3.Czy jest bardzo awaryjny i czy części są łatwo dostępem oraz jak z ich ceną? 
      4.czy można w nim dużo naprawić samemu? 
      5.Czy lepszy jest silver czy exproler  II chodzi o wariant 80 koni i czy silver jest bardziej awaryjny i drogi w naprawie? 
      6.Czemu tak ciężko znaleźć jakiś dobry egzemplarz za normalne pieniądze. 
       
       
    • Przez BartoszWitusik
      Witam zakupiłem jakiś czas temu Deutz fahra Agrotron 85 ciągnik fajnie chodzi tylko że jest strasznie słaby po zapaleniu w zimie to na wolnych obrotach ledwo co chodził i trzymał sobie jakieś 500-600 obrotów po zagraniu wchodził na 700-900 zależy jak mu się udało, na zimnym to ledwo co się rozpędzał potrzebował przejechać z 400 metrów żeby się do 30 rozpędzić teraz jest trochę silniejszy na cieple ale nadal nie ma cudów nie pracował ciężko w polu ale z przyczepą pod górkę strasznie słabo sobie radzi jak na 80 koni słyszałem że może być to problem z regulatorem obrotów gdzie się on znajduję i jak go wyciągnąć no chyba że jakieś inne macie pomysły dodam że kopci na czarno jak się go chwilowo obciąży chodźby nawet hydrauliką
       
       
    • Przez Orzech334
      Wiatm. W ostatnim czasie kupiłem Deutz Fahra Agrotron K90 z 2008 roku z przebiegiem 5500 mtg.
      Ciagnik pali na dotyk ,nie jest zniszczony,półbiegi wchodzą bez szarpania ,rewers pracuje delikatnie i płynnie.Ogólnie strzał w dziesiątke gdyby nie mały kruczek w postaci cięzko wchodzących biegów 1 i 2.Czytałem ze częstym problemem sa lineczki które sie zacierają ,wiec nasmarowałem je olejem do wspomagania (wybrałem go ponieważ jest rzadki i łatwo sie rozprowadził pod pancerzem linki) poprawe czuć było od razu ,lecz niespodziewanie po tym zabiegu ciągnik zaczął wybijac mi pierwszy bieg. Kiedy jade wszsytko jest okej ,gorzej jest gdy zaczynam cos pchać (TUR-em),ciągnąc lub kopać się to ciagnik wybija bieg i zatrzymuje sie :(:(:(:(.W skrzyni nie słychać zadnych podejrzanych dźwięków .Przed tym smarowaniem wszystko było okej ,pchałem hałdę obornika i nic nie wyrzucało .Ciągnik mam od dwóch tygodni więc jestem w fazie testów.
       
      Pomocy prosze!!!
       
      Czy problemem są wyciągniete,zużyte  linki wybieraka?
      Czy problemem jest awaria mechaniczna skrzyni?
       
      Prosze o pomoc jestem przerażony !!!!!!
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj